Belgacom klantenaantal
#1
Tot 31 maart 2013 had belgacom al 1,412,000 digitale tv klanten,
sinds de laatste telling zijn er 26000 nieuwe klanten bijgekomen.
Antwoord
#2
Gaat het dan zo goed bij belgacom?Lees dan toch het tegenovergestelde.Het zullen mensen zijn die die eerste keer digitale tv nemen en achteraf zien dat ze een kat in een zak hebben gekozen.Al zeg ik ook niet dat je daarom telenet moet nemen.Maar lees het forum van belgacom en je weet genoeg.Klachten over te traag internet ARD en ZDF weg verfransing en nog veel meer.
Antwoord
#3
(04-05-2013, 14:00)Dimira schreef: Gaat het dan zo goed bij belgacom?Lees dan toch het tegenovergestelde.Het zullen mensen zijn die die eerste keer digitale tv nemen en achteraf zien dat ze een kat in een zak hebben gekozen.Al zeg ik ook niet dat je daarom telenet moet nemen.Maar lees het forum van belgacom en je weet genoeg.Klachten over te traag internet ARD en ZDF weg verfransing en nog veel meer.

zijn er ook veel die hen laten vangen aan de verhaaltjes van verkopers,
en klanten die geen duitse of franse zenders kijken maar enkel de vlaamse meest bekeken zenders.
Antwoord
#4
(06-05-2013, 01:19)master-magic schreef:
(04-05-2013, 14:00)Dimira schreef: Gaat het dan zo goed bij belgacom?Lees dan toch het tegenovergestelde.Het zullen mensen zijn die die eerste keer digitale tv nemen en achteraf zien dat ze een kat in een zak hebben gekozen.Al zeg ik ook niet dat je daarom telenet moet nemen.Maar lees het forum van belgacom en je weet genoeg.Klachten over te traag internet ARD en ZDF weg verfransing en nog veel meer.

zijn er ook veel die hen laten vangen aan de verhaaltjes van verkopers,
en klanten die geen duitse of franse zenders kijken maar enkel de vlaamse meest bekeken zenders.
ja dat klopt wel bij mij is die keuze vroeger ook ge gaan naar belgacom.Enkel omdat daar toen het Belgisch voetbal zat.Niet zozeer omwille van de zenders.Al vond ik die daar ook goed maar dan had je wel geen film zenders en hier had je wel prime.Voorts had ik in feite niet een probleem met traag internet,dus kan ik soms niet goed volgen wat ze op het forum allemaal zeggen van traag internet.Waarschijnlijk is dat omdat ze te ver van de rop zitten.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)