Netflix komt naar belgie
#21
Gaan de films in hd zijn met dts? En onbeperkt kijken of niet? Ik ga het al zeker niet nemen,Undecided
Antwoord
#22
(11-09-2013, 23:44)murdock schreef: Gaan de films in hd zijn met dts? En onbeperkt kijken of niet? Ik ga het al zeker niet nemen,Undecided

is ook een 24 uur beperking.
maar voorlopig enkel voor nederland,dus in belgie nog geen optie.
Antwoord
#23
op x box 360 kan je ze al zien hé master en je kan ze dan doorlussen met een hdmi kabel naar je tv.Dan heb je ook Netflix in belgië en het bestaat al in belgie in feite op die xbox 360 die op w8 te vinden is enkel vond ik daarop daarstraks Netflix nog niet.Maar ik heb nog reclame gekregen dat die daar te vinden moet zijn.Maar ik moet het ook niet hebben want op mijn smart tv staan genoeg gratis films en films voor 1€ op.
Antwoord
#24
Als het aan Netflix-ceo Reed Hastings ligt, heeft een derde van de Nederlandse huishoudens over vijf tot tien jaar een Netflix-abonnement. Dat zegt hij in een interview met Tweakers. "Dat kunnen we voor elkaar krijgen als het aanbod goed genoeg is", aldus Hastings.

Hastings, die in Nederland was voor de introductie van Netflix, wil niet zeggen hoeveel abonnees hij hoopt dat de Nederlandse tak van de videostreamingdienst in het eerste jaar binnenhaalt. "In het eerste jaar zijn we vooral gericht op onze reputatie", aldus de ceo. "We willen dat onze gebruikers tevreden zijn, dat het streamen goed werkt en het beeld een hoge resolutie heeft, de klantenservice goed is en de betalingen correct verlopen", stelt Hastings, die in 1997 een van de oprichters van de videostreamingdienst was.

De Netflix-ceo hoopt echter wel dat de dienst uiteindelijk net zo succesvol als in de Verenigde Staten wordt. "In de Verenigde Staten heeft een op de drie huishoudens een Netflix-abonnement", zegt Hastings. "We zouden zo'n succes in Nederland over vijf tot tien jaar ook willen bereiken." Volgens Hastings lukt de dienst dat als het aanbod goed genoeg is, de dienst goed werkt en de prijs laag is.

Over het aanbod wordt al geklaagd, bijvoorbeeld op sociale media: volgens een deel van de gebruikers staan er te weinig films en series op Netflix. Hastings: "We zijn continu aan het uitbreiden. Er staat meer content op Netflix dan je in je leven kunt kijken, maar we voegen steeds meer toe. Als we naar een nieuw land uitbreiden, beginnen we met een klein aanbod en maken we dat beter en beter."

Hastings zegt dat Netflix voor een uitrol naar Nederland heeft gekozen vanwege de infrastructuur en het feit dat Nederlanders al veel internetvideo kijken. Hij denkt niet dat Netflix usenet en bittorrent kan vervangen. "Dat proberen we ook niet", zegt hij. Volgens hem kan Netflix downloaders echter wel verleiden, omdat streamen een stuk gebruikersvriendelijker zou zijn dan het downloaden via bittorrent of usenet.
Antwoord
#25
Zelf verwacht ik nu wel dat Netflix dit jaar nog naar België komt.En het zal ook een beter suxes boeken denk ik als het er moest zijn dan de online bibliotheek van telenet en misschien prime want dat is de laatste tijd ook erg achteruit gegaan.En nu kunnen mensen hun eigen films kiezen die ze echt willen zien.Hoeven ze ook nog niet een dure Smart tv te kopen.
Antwoord
#26
Googletv is geflopt,reken er maar niet op en cloudtv,
Zal ook nog even duren in belgie net als netflix ;-)
Antwoord
#27
(13-09-2013, 16:56)natte schreef:
(13-09-2013, 12:19)Dimira schreef: Zelf verwacht ik nu wel dat Netflix dit jaar nog naar België komt.En het zal ook een beter suxes boeken denk ik als het er moest zijn dan de online bibliotheek van telenet en misschien prime want dat is de laatste tijd ook erg achteruit gegaan.En nu kunnen mensen hun eigen films kiezen die ze echt willen zien.Hoeven ze ook nog niet een dure Smart tv te kopen.

oh vind prime beter als vroeger. hoop ook op cloudtv en googletv

natte ik zou het je niet kunnen zeggen in verband met prime omdat ik dit de laatste tijd niet meer heb.Dan moet jij er toch warmpjes bij zitten als je telenet belgacom en satelliet hebt of heb je die nu weg gedaan?Want nu kan ik soms niet meer volgen.Ik heb geen prime meer maar toen ik hem had vond ik het niet veel meer.Tegenover vroeger.Daarom heb ik het ook weg gedaan.En nu met een smart tv is film zien veel goedkoper dan een abonnement op prime omdat je dan verplicht word dat bedrag op te kijken per maand en anders kijk je wanneer je zin hebt en je betaald dus ook maar enkel als je die film ziet soms zie je hem ook nog gratis.
En master Netflix weet ik niet dat is zo een soort buikgevoel dat ik heb.Weet ook niet hoe het komt denk enkel dat het dit jaar naar hier komt,is gewoon een ingeving van een helderziende.Big Grin
Antwoord
#28
Netflix heeft bekend gemaakt dat het Super HD streams gaat aanbieden aan al zijn abonnees ongeacht de ISP die zij hebben
Antwoord
#29
(27-09-2013, 23:14)master-magic schreef: Netflix heeft bekend gemaakt dat het Super HD streams gaat aanbieden aan al zijn abonnees ongeacht de ISP die zij hebben

wat de toekomst misschien is ? :
Netflix wil kijken of het nieuwe films kan aanbieden op de dag dat ze in de bioscoop verschijnen. Of dat gaat lukken is de vraag. Hollywood houdt een streng raamwerk aan, waarbinnen nieuwe films altijd eerst in de bioscoop te zien zijn, dan op DVD verkrijgbaar zijn en uiteindelijk via VOD worden aangeboden. Om die reden zijn films op Netflix gemiddeld twee jaar oud. Sommige studio's zouden wel andere afspraken willen maken, maar de bioscopen willen niet meewerken.

Zoiets is natuurlijk toekomstig, want als zij de bioscoop, DVD en VOD willen voorbijsteken ?,
is dit niet voor morgen laat staan volgend jaar, en begint men zo,
gaan de concurrentie dit ook doen
Antwoord
#30
(03-11-2013, 00:28)zorro123 schreef:
(27-09-2013, 23:14)master-magic schreef: Netflix heeft bekend gemaakt dat het Super HD streams gaat aanbieden aan al zijn abonnees ongeacht de ISP die zij hebben

wat de toekomst misschien is ? :
Netflix wil kijken of het nieuwe films kan aanbieden op de dag dat ze in de bioscoop verschijnen. Of dat gaat lukken is de vraag. Hollywood houdt een streng raamwerk aan, waarbinnen nieuwe films altijd eerst in de bioscoop te zien zijn, dan op DVD verkrijgbaar zijn en uiteindelijk via VOD worden aangeboden. Om die reden zijn films op Netflix gemiddeld twee jaar oud. Sommige studio's zouden wel andere afspraken willen maken, maar de bioscopen willen niet meewerken.

Zoiets is natuurlijk toekomstig, want als zij de bioscoop, DVD en VOD willen voorbijsteken ?,
is dit niet voor morgen laat staan volgend jaar, en begint men zo,
gaan de concurrentie dit ook doen
ze voorspellen toch dat zo tv's en beelden van bv 4K kwaliteit pas in 2017 zal doorbreken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)