Netflix komt naar belgie
#31
(03-11-2013, 00:34)master-magic schreef:
(03-11-2013, 00:28)zorro123 schreef:
(27-09-2013, 23:14)master-magic schreef: Netflix heeft bekend gemaakt dat het Super HD streams gaat aanbieden aan al zijn abonnees ongeacht de ISP die zij hebben

wat de toekomst misschien is ? :
Netflix wil kijken of het nieuwe films kan aanbieden op de dag dat ze in de bioscoop verschijnen. Of dat gaat lukken is de vraag. Hollywood houdt een streng raamwerk aan, waarbinnen nieuwe films altijd eerst in de bioscoop te zien zijn, dan op DVD verkrijgbaar zijn en uiteindelijk via VOD worden aangeboden. Om die reden zijn films op Netflix gemiddeld twee jaar oud. Sommige studio's zouden wel andere afspraken willen maken, maar de bioscopen willen niet meewerken.

Zoiets is natuurlijk toekomstig, want als zij de bioscoop, DVD en VOD willen voorbijsteken ?,
is dit niet voor morgen laat staan volgend jaar, en begint men zo,
gaan de concurrentie dit ook doen
ze voorspellen toch dat zo tv's en beelden van bv 4K kwaliteit pas in 2017 zal doorbreken.

Toekomst dichtbij ?
Netflix begint tests met 4k-videoclips
Netflix heeft een aantal korte clips op zijn videostreamingdienst geplaatst die in 4k-kwaliteit beschikbaar zijn. De videodienst heeft plannen om volgend jaar 4k-videocontent officieel te introduceren, mogelijk allereerst met eigen producties.

Op de Amerikaanse versie van Netflix zijn zeven clips te zien die in ultra hd-kwaliteit, goed voor 3840x2160 pixels. De clips hebben een verversingssnelheid van 24 frames per seconde. Met de 4k-testvideo's wil Netflix onder andere de benodigde minimale bandbreedte onderzoeken en het flexibel aansturen van de benodigde bitrates voor ultra hd-video's, zo schrijft GigaOM.
Netflix, dat sinds september in Nederland beschikbaar is, wil volgend jaar een van de belangrijkste aanbieders worden van 4k-content. Mogelijk zal Netflix allereerst eigen videoproducties in ultra hd-kwaliteit gaan aanbieden, bijvoorbeeld het tweede seizoen van het succesvolle House of Cards. Daarnaast zal de videostreamingdienst pogen om 4k-content los te peuteren bij film- en televisieproducenten.
In september begon Netflix meer 1080p-content aan te bieden met hogere bitrates. Netflix doopte deze streams als 'super hd'. Daarbij kan de benodigde bandbreedte oplopen tot 5Mbit/s.

Absolutute toekomst : wie weet kost zulke tv wel niet ??

alleen de prijs : daar val je van omver van 4k-tv : in januari een samsumg 28.000 euro,
in maart samsung 40.000 euro, dit is nu ook niet bepaald voor een gewone mens
Antwoord
#32
Netflix zal voorlopig nog niet in België beschikbaar komen. Dat maakte het Amerikaanse bedrijf bekend aan de Belgische krant “De Tijd”.

Afgelopen week bracht Business Insider een bezoek aan het kantoor van Netflix in Amerika. Uit een foto, dat Business Insider publiceerde, zou te zien zijn dat Netflix spoedig wou uitbreiden naar België.

Reactie van Netflix:

Sorry dat we jullie moeten teleurstellen, maar we hebben nog geen plannen voor België.
Antwoord
#33
Ik ben zelf nog niet gaan zien zorro maar je kan Netflix ontvangen als je wil in België via xbox 360.Je vind die app wel beschikbaar op W8 of op W8.1.Je kan die dan van je pc doorlussen met een kabel naar je tv.
Antwoord
#34
Ze doen maar, ik heb dat allemaal niet nodig om films te kijken.
Antwoord
#35
er zijn genoeg opties tegenwoordig,vind dat ze er wel ferm in overdrijven in dat netflix gedoe,
net of er zoveel mensen een abbo gaan nemen in belgie.
als je hoort dat het aanbod niet echt zo denderend is dan vraag ik mij af waarom ze zo schrik voor hebben.
(Telenet hun filmaanbod is ook niet echt zo denderend,en veel verdwijnd na een tijdje,en de SD kwaliteit is meestal om te huilen).
Antwoord
#36
(18-11-2013, 02:24)murdock schreef: Ze doen maar, ik heb dat allemaal niet nodig om films te kijken.
betalen
Ik ook nie murdock sinds die Rio is het toch allemaal gratis elke film die je huurt.Vroeger moest je al meer dan 3,5€ betalen.
Antwoord
#37
(18-11-2013, 12:41)Dimira schreef:
(18-11-2013, 02:24)murdock schreef: Ze doen maar, ik heb dat allemaal niet nodig om films te kijken.
betalen
Ik ook nie murdock sinds die Rio is het toch allemaal gratis elke film die je huurt.Vroeger moest je al meer dan 3,5€ betalen.

denk je nu echt dat het gratis is,je betaald er voor hoor,
gratis en telenet bestaat niet,
al hebben ze het in een pakket gestoken aan een bepaalde prijs.
Antwoord
#38
Nee,master deze formule is toch als filmliefhebber gratis?Wat moest jij vroeger doen.En begin nu niet over een schotel zoals nate.We houden het gewoon bij telenet.Wou je een goede film zien of serie moest je ook naar prime waar je alweer een abonnement voor hoefde te betalen.Nu heb je 4000 films en series +prime of die er nu bijgeteld zijn weet ik niet,daar doe ik nu ook niet de moeite voor.Maar daar buiten heb je ook nog eens extra zenders waar je vroeger moest voor betalen.Er zijn er wel weg gevallen.Maar voor 25€ vind ik dit niet mis.En in 2014 zullen we elkaar nog eens spreken want het pluspaket verdwijnd HD XL waarschijnlijk ook.Hopelijk komen er terug enkele zenders bij.
Antwoord
#39
(19-11-2013, 11:25)Dimira schreef: Nee,master deze formule is toch als filmliefhebber gratis?Wat moest jij vroeger doen.En begin nu niet over een schotel zoals nate.We houden het gewoon bij telenet.Wou je een goede film zien of serie moest je ook naar prime waar je alweer een abonnement voor hoefde te betalen.Nu heb je 4000 films en series +prime of die er nu bijgeteld zijn weet ik niet,daar doe ik nu ook niet de moeite voor.Maar daar buiten heb je ook nog eens extra zenders waar je vroeger moest voor betalen.Er zijn er wel weg gevallen.Maar voor 25€ vind ik dit niet mis.En in 2014 zullen we elkaar nog eens spreken want het pluspaket verdwijnd HD XL waarschijnlijk ook.Hopelijk komen er terug enkele zenders bij.

En toch betaal je ervoor,
Zit allemaal in die 25€.
Ze bieden zenders aan die niet duur zijn.
En om die 25€ dat je betaald voor rio moesten er zenders sneuvelen.
En zo paketten verkoopt niet meer met bv duitse zenders of kinderzenders.
Het aantal dat ze daarvan maar zouden verkopen staat in schril contrast met een rex of rio pakket dat meer aantrek heeft bij gezinnen en filmliefhebbers.
Maar je betaald er altijd voor,hoe je het draait of keert.
Zelfde als met je box bij telenet,
Velen zeggen dat ze die gratis hebben in een pack,
Maar het is verrekend in je prijs.
Als je ziet wat je in NL voor die prijs krijgt dan snap je het toch wel dat het in je prijs zit.
Antwoord
#40
(19-11-2013, 12:59)master-magic schreef:
(19-11-2013, 11:25)Dimira schreef: Nee,master deze formule is toch als filmliefhebber gratis?Wat moest jij vroeger doen.En begin nu niet over een schotel zoals nate.We houden het gewoon bij telenet.Wou je een goede film zien of serie moest je ook naar prime waar je alweer een abonnement voor hoefde te betalen.Nu heb je 4000 films en series +prime of die er nu bijgeteld zijn weet ik niet,daar doe ik nu ook niet de moeite voor.Maar daar buiten heb je ook nog eens extra zenders waar je vroeger moest voor betalen.Er zijn er wel weg gevallen.Maar voor 25€ vind ik dit niet mis.En in 2014 zullen we elkaar nog eens spreken want het pluspaket verdwijnd HD XL waarschijnlijk ook.Hopelijk komen er terug enkele zenders bij.

En toch betaal je ervoor,
Zit allemaal in die 25€.
Ze bieden zenders aan die niet duur zijn.
En om die 25€ dat je betaald voor rio moesten er zenders sneuvelen.
En zo paketten verkoopt niet meer met bv duitse zenders of kinderzenders.
Het aantal dat ze daarvan maar zouden verkopen staat in schril contrast met een rex of rio pakket dat meer aantrek heeft bij gezinnen en filmliefhebbers.
Maar je betaald er altijd voor,hoe je het draait of keert.
Zelfde als met je box bij telenet,
Velen zeggen dat ze die gratis hebben in een pack,
Maar het is verrekend in je prijs.
Als je ziet wat je in NL voor die prijs krijgt dan snap je het toch wel dat het in je prijs zit.

Het is niet dat ik je niet wil gelijk geven.Ik had toch gezegd dat ik vorige maand 128€ moest betalen.Nu moet ik 13€ minder betalen.Dus voorlopig moet ik niet klagen voor die enkele zenders minder.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)