Netflix komt naar belgie
#41
(27-12-2013, 01:06)Dimira schreef:
(19-11-2013, 12:59)master-magic schreef:
(19-11-2013, 11:25)Dimira schreef: Nee,master deze formule is toch als filmliefhebber gratis?Wat moest jij vroeger doen.En begin nu niet over een schotel zoals nate.We houden het gewoon bij telenet.Wou je een goede film zien of serie moest je ook naar prime waar je alweer een abonnement voor hoefde te betalen.Nu heb je 4000 films en series +prime of die er nu bijgeteld zijn weet ik niet,daar doe ik nu ook niet de moeite voor.Maar daar buiten heb je ook nog eens extra zenders waar je vroeger moest voor betalen.Er zijn er wel weg gevallen.Maar voor 25€ vind ik dit niet mis.En in 2014 zullen we elkaar nog eens spreken want het pluspaket verdwijnd HD XL waarschijnlijk ook.Hopelijk komen er terug enkele zenders bij.

En toch betaal je ervoor,
Zit allemaal in die 25€.
Ze bieden zenders aan die niet duur zijn.
En om die 25€ dat je betaald voor rio moesten er zenders sneuvelen.
En zo paketten verkoopt niet meer met bv duitse zenders of kinderzenders.
Het aantal dat ze daarvan maar zouden verkopen staat in schril contrast met een rex of rio pakket dat meer aantrek heeft bij gezinnen en filmliefhebbers.
Maar je betaald er altijd voor,hoe je het draait of keert.
Zelfde als met je box bij telenet,
Velen zeggen dat ze die gratis hebben in een pack,
Maar het is verrekend in je prijs.
Als je ziet wat je in NL voor die prijs krijgt dan snap je het toch wel dat het in je prijs zit.

Het is niet dat ik je niet wil gelijk geven.Ik had toch gezegd dat ik vorige maand 128€ moest betalen.Nu moet ik 13€ minder betalen.Dus voorlopig moet ik niet klagen voor die enkele zenders minder.

zolang het duurt,er verdwijnen constant zenders,op den duur ga je veel betalen voor de zenders die nog maar overblijven.
dan betaal je ook voor al die films erbij.
Antwoord
#42
Ik hoop alleen dat 2014 ons beter mag geven,maar ik heb het hier ook al gezegt voor die duitsers hebben we ook geen vervangers gehad.Dus voor die film zenders zal dit eveneens zo zijn.
Antwoord
#43
Ik mis deze zenders niet was toch zonde subs.
Rex of rio voor mij pas intresant zijn als ik een film of tv programma kon bekijken via pc of tablet en ofline.dit moet
Toch mogelijk zijn je deze naar een hdd kunt zetten maar niet branden op dvd?
Antwoord
#44
Ik ben al blij gznoeg dat ik Rio heb genomen,voor mij is het voldoende op tv en dan die films er bij +prime.Als je iemand kent die REX of RIO heeft moet je even zien in de tv theek en druk op ok.Daar zal je zien dit is er net bijgekomen alle zenders.Daar zie je de zenders staan van RIO of REX naargelang in welke tv theek je zit.Kies dus een zender die in dat paket zit en dan zal daar iets te lezen staan,en ik dacht dat ik daar gisteren iets las dat dit ook voor mobiele toestellen was.Maar dan heb je wel die allerlaatste update nodig van yelo dacht ik.
Antwoord
#45
(26-12-2013, 23:02)natte schreef: en mannen weet iemand al iets meer?

eens vragen aan Reed Hastings of Mike Fries (hun ondergeschikten zouden verkennende gesprekken begonnen zijn ??)
Antwoord
#46
Er was in de krant iets gemeld dat ze naar België komen en was gepost door iemand op dit forum,
Maar had dit bericht gewist en kennelijk met reden want netflix ontkent dat ze naar België komen.
Antwoord
#47
Ja,onwaarheden moeten we nu ook weer niet horen.
Antwoord
#48
(27-12-2013, 14:11)natte schreef:
(27-12-2013, 11:39)Dimira schreef: Ik ben al blij gznoeg dat ik Rio heb genomen,voor mij is het voldoende op tv en dan die films er bij +prime.Als je iemand kent die REX of RIO heeft moet je even zien in de tv theek en druk op ok.Daar zal je zien dit is er net bijgekomen alle zenders.Daar zie je de zenders staan van RIO of REX naargelang in welke tv theek je zit.Kies dus een zender die in dat paket zit en dan zal daar iets te lezen staan,en ik dacht dat ik daar gisteren iets las dat dit ook voor mobiele toestellen was.Maar dan heb je wel die allerlaatste update nodig van yelo dacht ik.
bij appletv geen netflix de bedriegers

Ja we kennen apple,daar draait alles om geld he natte?

(27-12-2013, 11:39)Dimira schreef: Ik ben al blij gznoeg dat ik Rio heb genomen,voor mij is het voldoende op tv en dan die films er bij +prime.Als je iemand kent die REX of RIO heeft moet je even zien in de tv theek en druk op ok.Daar zal je zien dit is er net bijgekomen alle zenders.Daar zie je de zenders staan van RIO of REX naargelang in welke tv theek je zit.Kies dus een zender die in dat paket zit en dan zal daar iets te lezen staan,en ik dacht dat ik daar gisteren iets las dat dit ook voor mobiele toestellen was.Maar dan heb je wel die allerlaatste update nodig van yelo dacht ik.

Heb jij dan ook een home cinema instalatie? Want met een mooie tv en met al deze films is dat wel een must nietwaar? Zenden ze nu al de films uit met dolby D of DTS?
Ik vind 24 euro teveel geld en ben blij ik goedkoper ben. Netflix zal zeker de moeite zijn en nu maar hopen het zal HD zijn met home cinema geluid.
Ik ben er ook niks mee omdat ik de films wil kunnen zien op onze camping ik zou ze moeten kunnen opslaan op harde schijf.
Antwoord
#49
netflix ontkent dat ze naar Belgie komen,dus zal je er niet veel mee zijn in Belgie.
Antwoord
#50
Stond nogthans in alle kranten deze week, ben je zeker u info klopt?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)