Netflix komt naar belgie
#61
ik heb vorige week een mail gekregen van netflix als ik meer films beoordeel krijg ik meer films in mijn lijst om te bekijken.
heb al 1 nieuwe serie bekeken van weerwolven enzo,ziet er leuk uit Wink
Antwoord
#62
(16-10-2014, 18:00)master-magic schreef: ik heb vorige week een mail gekregen van netflix als ik meer films beoordeel krijg ik meer films in mijn lijst om te bekijken.
heb al 1 nieuwe serie bekeken van weerwolven enzo,ziet er leuk uit Wink

Ja,ik had ook al zo een gedacht dat netflix zo werkte.Ik had het hier vroeger al eens gezegd.Het staat trouwens ook weergegeven geloof ik.Als je bv.De fims al aanduid die je gezien hebt en een beoordeling geeft zal je dus zoals master zegt veel meer kunnen bekijken.Maar omdat het ook veelal om iets oudere films gaat weet je ook niet helemaal het verhaal en is het soms moeilijk om te zeggen 4* of5*.
Antwoord
#63
(16-10-2014, 15:06)Dimira schreef:
(15-10-2014, 15:50)murdock schreef:
(15-10-2014, 15:45)Dimira schreef: Over dat aanbod nu eens gesproken.Hier word altijd gezegd dat het om geen resente films gaat ,maar door vandaag eens wat rond te snuffelen heb ik er toch al in een half uur drie gevonden van 2014.

welke titels heb je gevonden maat op netflix?

Ik weet niet of je je hebt ingelogd om als eerst alle nieuwtjes van netflix te weten te komen.Zo krijg je ook een resel films die zijn bij gezet bij netflix.Ook ineens jaartal genre enz staat erbij.Daar stond er al één tussen van 2014.Maar ik heb er verleden week toevallig nog enkele tegen gekomen.De tittels weet ik niet juist.Als ik de link heb,zet ik hem hier.

je moet me eens de link geven of zeggen hoe ik dat moet instellen bij netflix,
Antwoord
#64
(16-10-2014, 19:23)murdock schreef:
(16-10-2014, 15:06)Dimira schreef:
(15-10-2014, 15:50)murdock schreef:
(15-10-2014, 15:45)Dimira schreef: Over dat aanbod nu eens gesproken.Hier word altijd gezegd dat het om geen resente films gaat ,maar door vandaag eens wat rond te snuffelen heb ik er toch al in een half uur drie gevonden van 2014.

welke titels heb je gevonden maat op netflix?

Ik weet niet of je je hebt ingelogd om als eerst alle nieuwtjes van netflix te weten te komen.Zo krijg je ook een resel films die zijn bij gezet bij netflix.Ook ineens jaartal genre enz staat erbij.Daar stond er al één tussen van 2014.Maar ik heb er verleden week toevallig nog enkele tegen gekomen.De tittels weet ik niet juist.Als ik de link heb,zet ik hem hier.

je moet me eens de link geven of zeggen hoe ik dat moet instellen bij netflix,

@murdock : aan de ene kant heb je hier een thread : netflix komt naar belgie,
en nog een andere netflix : dat men die twee eens samenvoegt tot een en hetzelfde : want uw antwoord staat in de tweede (bericht 59)
Antwoord
#65
@murdock www.netflixinbelgie.be/netflix-updates-je-mail/

En daar kan je gewoon inloggen en krijg je dus zoals ik je al zei al het laatste nieuws de laatste nieuwegheden de laatste films die zijn bijgeplaatst enzovoort.Ik hoop nu enkel dat de link klopt.Anders via bericht van zorro zien.
Antwoord
#66
(18-10-2014, 19:10)natte schreef: toch even melden dat natte dze website hier al lang heeft vermeld

En even reageren dat dit voor murdock bedoeld was en niet voor jou Big Grin
Antwoord
#67
nu terug over netflix Wink
de kwaliteit ligt echt aan de snelheid die je krijgt,
gisteren even getest met mijn andere internetprovider die nog niet was afgesloten Tongue
en kreeg problemen met beeld die niet snel genoeg kon inladen,
ook kan het liggen aan de router die niet snel genoeg is of beide.
maar de download loopt snel op als je enkele hd films bekijkt op netflix Wink
zit ook al aan 78GB sinds de 4de deze maand en kijk enkel in het weekend.
gelukkig heb ik geen limiet (in theorie)
Antwoord
#68
het gaat over netflex niet? hoe je moet instellen om de meldingen te krijgen van neuwe films,
Antwoord
#69
Hoop dat het beter gaat lopen via decoder.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)