Zenderaanbod
#11
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur in zenders die hij graag bekijkt eerlijk gezegd naar die holandse zenders kijk ik ook niet zo vaak.Maar ik ben dan ook vlug content.Zie het meest naar film en sport of als er eens ergens iets goed op tv is dat kan eender wat zender zijn.Voor de rest zit ik aan de pc gekluist wat te pokeren of op één of ander forum.
Antwoord
#12
(26-05-2013, 23:11)master-magic schreef: omdat de HD versies duurder zijn Wink
en er wegens te weinig kijkcijfers deze niet direct belangrijk zijn voor Telenet zeker Wink
Zou er dan zoveel meer naar bijv. Club RTL HD gekeken worden ?
Dat lijkt mij toch weinig waarschijnlijk.
Bovendien, ik denk dat mensen met een groot scherm de SD zenders wat vermijden, gewoon omdat het beeld zoveel beter eruit ziet als het in HD uitgezonden wordt.
Dus ga je niet zo gauw naar NED1,2,3 kijken, en lijkt het alsof de interesse voor de HD versies ervan klein is.
Antwoord
#13
boulder ik denk nu wel dat franse zenders veel bekeken worden.Ik weet nu niet jouw leeftijd maar in mijn tijd was frans nog altijd de tweede taal en kon je in het middelbaar kiezen tussen duits of engels.Daarom dat er zoveel mensen ven boven de 50 laat ons zeggen het frans of duits goed onder de knie hebben.Al weet ik niet hoe dat nu in de scolen is, of dat je al van jongere leeftijd mag kiezen tussen frans en engels bv.
Antwoord
#14
(27-05-2013, 14:52)Dimira schreef: boulder ik denk nu wel dat franse zenders veel bekeken worden.
Club RTL HD is wel een Waalse zender, niet echt een Franse dus, maar kom.

(27-05-2013, 14:52)Dimira schreef: Ik weet nu niet jouw leeftijd maar in mijn tijd was frans nog altijd de tweede taal en kon je in het middelbaar kiezen tussen duits of engels.
Ik was een uitzondering, wij mochten uitzonderlijk kiezen tussen Frans of Engels als tweede taal, en heb dus Engels gekozen.
Frans was dan 3e taal, en Duits 4e.
Later nog Spaans erbij gevolgd.

Ik heb er geen problemen mee dat die Waalse of Franse zenders in HD erop zitten, maar ik snap niet dat de Waalse/Franse wel in HD erop zitten, en de Nederlandse niet.
Ok, veel mensen begrijpen Frans, maar hun eigen moedertaal, het Nederland, moet in principe iedereen begrijpen.
Antwoord
#15
(27-05-2013, 18:27)boulder schreef:
(27-05-2013, 14:52)Dimira schreef: boulder ik denk nu wel dat franse zenders veel bekeken worden.
Club RTL HD is wel een Waalse zender, niet echt een Franse dus, maar kom.

(27-05-2013, 14:52)Dimira schreef: Ik weet nu niet jouw leeftijd maar in mijn tijd was frans nog altijd de tweede taal en kon je in het middelbaar kiezen tussen duits of engels.
Ik was een uitzondering, wij mochten uitzonderlijk kiezen tussen Frans of Engels als tweede taal, en heb dus Engels gekozen.
Frans was dan 3e taal, en Duits 4e.
Later nog Spaans erbij gevolgd.

Ik heb er geen problemen mee dat die Waalse of Franse zenders in HD erop zitten, maar ik snap niet dat de Waalse/Franse wel in HD erop zitten, en de Nederlandse niet.
Ok, veel mensen begrijpen Frans, maar hun eigen moedertaal, het Nederland, moet in principe iedereen begrijpen.
En er zullen ook wel een heleboel Nederlanders die in Vlaanderen wonen en geabonneerd zijn bij "Telenet" het enorm appreciëren mochten Ned1,2,3 in HD worden doorgegeven.
Antwoord
#16
(28-05-2013, 18:55)natte schreef: ik ben mijn Hollanders ook kwijt op den satSad


Hoe komt dat Natte?
Hier nog alles in orde met legale kaart.
Antwoord
#17
Waren die vroeger misschien vrij te nemen,en hebben ze die nu achter slot en grendel geplaats.Dan kom je er b.v. met een illegale kaart niet.
Antwoord
#18
heeft niks met de zenders van telenet te maken hé!!!!!
Antwoord
#19
(27-05-2013, 12:35)boulder schreef:
(26-05-2013, 23:11)master-magic schreef: omdat de HD versies duurder zijn Wink
en er wegens te weinig kijkcijfers deze niet direct belangrijk zijn voor Telenet zeker Wink
Zou er dan zoveel meer naar bijv. Club RTL HD gekeken worden ?
Dat lijkt mij toch weinig waarschijnlijk.
Bovendien, ik denk dat mensen met een groot scherm de SD zenders wat vermijden, gewoon omdat het beeld zoveel beter eruit ziet als het in HD uitgezonden wordt.
Dus ga je niet zo gauw naar NED1,2,3 kijken, en lijkt het alsof de interesse voor de HD versies ervan klein is.
als ze de kijkcijfers bekijken over heel belgie waar telenet zit (waar ook veel franstallige wonen die dagelijks kijkt er naar zal dit wel veel verschil geven met de NED1-3 die amper nog gekeken word over heel belgie dan bv VTM of VRT.
maar zoals we weten rommelt het al een tijdje tussen telenet en de omroepstichting die de NED1-3 verspreid.
en wie zegt of ze een HD stream hebben via glasvezel vanuit nederland voor belgie.
we weten de achterliggende zaken nooit bij dit alles hé.
voor Tv Vlaanderen komt het signaal via amsterdam opgestraald naar luxemburg terug bij ons binnen.
voor telenet gaat dit via glasvezel verbinding voor de meeste zenders vanuit nederland.
en dan zijn er nog zenders die ze via satelliet ook doorkrijgen van de Discovery groep bv.
Antwoord
#20
(29-05-2013, 21:50)master-magic schreef: als ze de kijkcijfers bekijken over heel belgie waar telenet zit (waar ook veel franstallige wonen die dagelijks kijkt er naar zal dit wel veel verschil geven met de NED1-3 die amper nog gekeken word over heel belgie dan bv VTM of VRT.
Dat lijkt mij toch een vreemde redenering.
Telenet zit maar in Vlaanderen, en een stukje van Brussel.
Bovendien passen ze hun zenderaanbod aan (veel meer buitenlandse zenders in Brussel bijv.).
Ik geloof dus nooit dat de reden daar zit.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)