Zenderaanbod
#21
(30-05-2013, 11:04)boulder schreef:
(29-05-2013, 21:50)master-magic schreef: als ze de kijkcijfers bekijken over heel belgie waar telenet zit (waar ook veel franstallige wonen die dagelijks kijkt er naar zal dit wel veel verschil geven met de NED1-3 die amper nog gekeken word over heel belgie dan bv VTM of VRT.
Dat lijkt mij toch een vreemde redenering.
Telenet zit maar in Vlaanderen, en een stukje van Brussel.
Bovendien passen ze hun zenderaanbod aan (veel meer buitenlandse zenders in Brussel bijv.).
Ik geloof dus nooit dat de reden daar zit.

ze hebben toch die kijkcijfers ook gebruikt om de duitse zender WDR bv te verwijderen als uitvlucht,
en zoals je weet kunnen ze dat gemakelijk meten met de connectie van de digibox-corder.
Antwoord
#22
(31-05-2013, 22:41)master-magic schreef: ze hebben toch die kijkcijfers ook gebruikt om de duitse zender WDR bv te verwijderen als uitvlucht,
Kijkcijfers in verhouding tot de kosten die ze moesten betalen voor doorgifte.

(31-05-2013, 22:41)master-magic schreef: en zoals je weet kunnen ze dat gemakelijk meten met de connectie van de digibox-corder.
Ze kunnen makkelijk weten hoeveel er naar NED1,2,3 in SD kijken (niet in HD, want ze hebben het niet), maar dat betekent niet dat dat de reden is.
Ik heb TN nog nooit een standpunt zien innemen over NED1HD, NED2HD, NED3HD.
Antwoord
#23
(26-05-2013, 23:11)master-magic schreef: omdat de HD versies duurder zijn Wink
en er wegens te weinig kijkcijfers deze niet direct belangrijk zijn voor Telenet zeker Wink

Van mij mogen die natuur zenders er wel bij die bij belgacom zitten.Er zitten ook enkele HD versies bij dacht ik.Ik denk dat master wel weet welke zenders ik bedoel,want de naam weet ik niet juist meer.
Antwoord
#24
Binnenkort lanceert het digitale televisiekanaal Acht de nieuwe comedyzender Lacht. Dat maakte de zender donderdag bekend. Vanaf 1 juli zal Lacht te zien zijn in het basispakket van Telenet Digital TV. Na een lanceringsperiode wordt de zender betalend.

Acht doet het, als digitale zender, erg goed. Uit eigen kijkersonderzoek blijkt dat gemiddeld 600.000 mensen dagelijks op de zender afstemmen. Meer details over de nieuwe zender zijn nog niet bekend.
Antwoord
#25
is een appart topic over ook Wink
Antwoord
#26
Nu wist ik reeds lang dat er een verschil in aanbod van zenders was tussen de verschillende regio's maar nu ben ik tot de vaststelling gekomen dat in onze eigen stad(antwerpen) er al een verschillend aanbod is.Zo kan men op antwerpens linkeroever bv tvp ontvangen terwijl dat in wilrijk niet het geval is,althans 'k heb em bij mij toch niet gevonden(kan 185).Huh
Antwoord
#27
Ja dat klopt hier in Merksem heb ik hem ook niet.Ik denk toch dat je het over de annaloge kabel hebt?Gisteren heb ik deze nu helemaal kunnen scannen omdat men mijn annaloge zenders er nog niet had ingezet.Ik heb namelijk juist een nieuwe tv gekocht,maar ik vind hem ook nergens.
Antwoord
#28
En zopas ontdekt : op kanaal 18 van de digicorder : Libelle TV aankondiging van de start op 15 augustus 2013.
Antwoord
#29
Mijn moeder had het gisteren gezien op haar tv gids en daar zou hij ergens komen op 43 of zoiets.Dat kan nu wel zijn dat jij of mijn moeder haar zenders niet meer op de originele plaatsen heeft staan en dan komt die zender op de zo dicht bijzijnde plaats te staan.Ik heb hem nu ook gevonden en hij stond op 19.Ik denk dat de standaardplaats 18 is.
Antwoord
#30
Twee nieuwe zenders erbij Lacht op nr:508 en Fasion One op nr 509.
Twee mode kanalen: gaat er dan eentje weg ofzo??
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)