Zenderaanbod
#31
Binnenkort wel dacht ik espn america en espn classic,maar ik vind dat die update van de tv-gids niet zo goed geslaagd in de yello versie.Daar kan je de zender niet zo goedlezen.Bij 85 tot 90% wel maar sommige zenders die een vreemd logo hebben niet.
Antwoord
#32
Nieuwe zenders staan hier in vlaams brabant der ook op : Lacht op 500 en Fashion One op 501. Startdatum voor beide zenders op 16 juli 2013.
Fashion One staan we niet dadelijk op te wachten he. We hebben al een modekanaal, waar nauwelijks naar gekeken wordt, eerder al zappend in afwachting van een degelijk programma.
Telenet zou beter eens volwaardige kanalen der opzetten zoals Nat. Geo Wild of andere deftige documentaire kanalen... en ons de Duitse zenders teruggeven.
Antwoord
#33
Vrees dat het te duur zijn de zenders die je vraagt.....
Antwoord
#34
Lacht en Fashion One ook beschikbaar hier in Brussel sinds vandaag. Ook nieuw in Brussel vandaag : Boing (voor de kinderen), MCS (sport), MCS Tennis en Kombat-Sport. Dit alles in het frans. Al verdwenen in Brussel : ESPN, ESPN Classic, Infosport en Eurosport 2 (ook franstalige zenders).
Antwoord
#35
Waarom in feite altijd nog dat verschil dat telenet maakt tussen vlaanderen en brussel.Ze hebben het vroeger ook al gedaan met hun analoge zenders.voor mij hoeven ze daarom geen extra kinderzenders of iets specifieks bij te komen.Maar kan men nu in godsnaam van de kust tot waar dan ook niet het zelfde aanbod aanbieden,we hebben toch de zelfde operator.En wie dan nog meerdere zenders wil buiten zijn basispaket die kan dan dan nog paketten kopen maar iedereen heeft keuze over dezelfde zenders .Maar nu als je 50 meter verder woont van het brussels gewest heb je heel wat andere zenders dan je buren.
Antwoord
#36
En graag ook terug SkyNews en VH1 Classic, zenders die er bij de start van Digitale TV ook reeds waren. 'k Ben toch eens benieuwd wat ze van plan zijn met de betaalpakketten, blijkbaar gaat dit ook allemaal veranderen.
Antwoord
#37
SKY zal nooit gaan dacht ik.Dacht wel aan zee.Weet nu niet of je die met een schotel kan nemen.Spijtig dat.Ik daar geen gebruik kan van maken dan had ik vlug terug een schotel genomen.Als er waaghalzen zijn onder julie en graag een centje bijverdienen mag je altijd komen.Enige nadeel is wel dat je met een brandladder naar boven moet,maar ik zou wel aan touwen kunnen geraken.
Antwoord
#38
Niet juist Dimira. Bij de start van Telenet Digitale TV zat Skynews wel in het betaalpakket. Dus daarvoor moest je niet naar zee. Als je het niet weet, moet je geen onnozele berichten posten.
Antwoord
#39
Zeer juist Kris, hier in Vlaams brabant hadden wij ook Skynews. Maar heeft spijtig genoeg niet lang geduurd. Na een aantal maanden werd deze goede zender terug uit het aanbod verwijdert. Ik denk dat deze zender toen werd vervangen door BBC Worldnews. Ik vermoed dat Skynews enkel nog in Engeland uitzend in het Skypakket.
IK vernam dat ze in Brussel weer een kinderzender der bij hebben " Boing tv " genaamd. Is een samenraapsel van Cartoon Network en Boomerang zag ik in de programmagegevens. Niet echt een aanwinst als je het mij vraagt. Zo kun je nog 10tallen zenders beginnen.
Antwoord
#40
sky news zend FTA uit op satelliet,probleem zit hem eerder in dat sky meer geld vroeg voor de zender nog door te geven dan bv een bbc news.
al heeft sky news toch bijna 2 jaar erbij gezeten.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)