Zenderaanbod
#41
@Kris en dreekes ten eerste post ik hier geen onnozele dingen want toen ik hier bij telenet ben gekomen was in ieder gaval die zender in geen één pakket aan wezig.Want ik heb ze allemaal.Buiten prime/music choiche en dat erotische als dat nog bestaat.Dus ik zal dat dan zeker niet kunnen weten.Weet soms iemand van julie beide de reden waarom die zender verdwenen is?
Ik heb ook geschreven ik DACHT.
Antwoord
#42
Hallo Dimira, voor de reden van Skynews, zie hierboven bij Master Magic.
Eigenlijk jammer dat telenet die niet in een betaalpakket stopt. Iedere abonnee daarop betaalt toch een stukje van de koek he. Voor goede zenders denk ik dat de abonnee graag iets meer wil betalen.
Zo ook voor de Duitse zenders... Maar telenet heeft geen oren naar hun abonnees hé. Ik wil gerust 5 à 10 € euro meer betalen voor goede zenders.
Antwoord
#43
Die Hollandse zenders kunnen we op onzen buik schrijven natte, die zullen niet in op de kabel komen wegens die verdomde auteursrechten. Tenzij er ooit eens een uitlevering komt, Vtm en co in Holland en RTL en co bij ons. Dat zou mooi zijn al hoewel het toch bijna om dezelfde programma's gaat en we eigenlijk niet veel missen. Het zijn bijna allemaal RTLlekes.Kijk maar naar het buitenland, Frankrijk, Spanje, Italie, jazelfs Marokkaanse zenders, die commercieelen bieden veel dezelfde programma's aan (Idool, kookprogramma's, dans en zangprogramma's...) allemaal nog meer van hetzelfde. Documentaire zenders zouden ook meer dan welkom zijn ( Planète, Nat.Geo Wild, Ushuaia,...)maar die zijn weeral te duur zoals Master Magic al zei.
Antwoord
#44
@Dreekes het komt waarschijnlijk omdat ik nog niet lang genoeg klant ben bij telenet denk ik.En toen was deze zender skynews er niet meer dus kon ik het niet weten dat hij er ooit heeft geweest.Wat die zenders betreft we zijn nu net over de helft van het jaar en ik vind dat je bij deze operator helemaal niet mag klagen wat zender aanpassing betreft.Ik hoop dat er dit jaar nog bij komen,maar master heeft ook gezegd dat die duitse zenders veel geld kosten.Dus daarom zullen ze die wel verwijderd hebben denk ik.Om goedkopere te kunnen plaatsen.

(29-06-2013, 15:06)Dreekes schreef: Die Hollandse zenders kunnen we op onzen buik schrijven natte, die zullen niet in op de kabel komen wegens die verdomde auteursrechten. Tenzij er ooit eens een uitlevering komt, Vtm en co in Holland en RTL en co bij ons. Dat zou mooi zijn al hoewel het toch bijna om dezelfde programma's gaat en we eigenlijk niet veel missen. Het zijn bijna allemaal RTLlekes.Kijk maar naar het buitenland, Frankrijk, Spanje, Italie, jazelfs Marokkaanse zenders, die commercieelen bieden veel dezelfde programma's aan (Idool, kookprogramma's, dans en zangprogramma's...) allemaal nog meer van hetzelfde. Documentaire zenders zouden ook meer dan welkom zijn ( Planète, Nat.Geo Wild, Ushuaia,...)maar die zijn weeral te duur zoals Master Magic al zei.

Maar je zei daar zo al iets zoals nat.geo.wild./Ushuaia/epeche dacht ik en er zijn er nog.Zo duur kunnen die niet zijn want ze zitten bij belgacom,en je weet belgacom is gekent om niet veel geld uit te geven en toch veel te krijgen.Denk maar aan het verhaal met de duitse zenders.Dus die zenders moeten voor telenet gemakkelijk te krijgen zijn.En ze zijn ook niet exclusief want daar heeft belgacom het geld niet voor.
Antwoord
#45
Ja, dat verhaal met die Duitse zenders bij Belgacom houd ook geen steek. Dure zenders verwijderen om andere dure (?) volgens Telenet weer binnen te doen. Ik denk dat die documentaire kanalen veel meer kijkers zullen lokken dan al die andere flutzenderkes en andere vreemde zenders samen waar bijna geen kat naar kijkt. Ik vraag mij af hoelang deze kleine zenderkes het gaan uitzingen... En wie kijkt er nu als vlaming naar The Israëli Network, Al Maghreb Tv, enz. ? Terwijl gevestigde waarden zoals bv. die vernoemde docu zenders niet worden toegevoegd. Ik durf te wedden dat WDR véél meer kijkers had dan al die vreemde zenders samen. En AB4 ontbreekt ook nog steeds. Die zouden ze bij option Française kunnen zetten...
Antwoord
#46
(30-06-2013, 17:51)Dreekes schreef: Ja, dat verhaal met die Duitse zenders bij Belgacom houd ook geen steek. Dure zenders verwijderen om andere dure (?) volgens Telenet weer binnen te doen. Ik denk dat die documentaire kanalen veel meer kijkers zullen lokken dan al die andere flutzenderkes en andere vreemde zenders samen waar bijna geen kat naar kijkt. Ik vraag mij af hoelang deze kleine zenderkes het gaan uitzingen... En wie kijkt er nu als vlaming naar The Israëli Network, Al Maghreb Tv, enz. ? Terwijl gevestigde waarden zoals bv. die vernoemde docu zenders niet worden toegevoegd. Ik durf te wedden dat WDR véél meer kijkers had dan al die vreemde zenders samen. En AB4 ontbreekt ook nog steeds. Die zouden ze bij option Française kunnen zetten...
Nee,ik bedoel dus ARD en ZDF weg voor SAT1 en PRO7,maar ik denk persoonlijk wel dat commerciële zenders minder duur zijn dan de hoofd zenders van een land.Nu ga je me weer uitkafferen,waar ik woon zit niks anders dan zo een soort mensen turken/afrikanen/mensen met een tulband/en vrouwen half gesluierd/marokanen/negers/chenezen/en ik kan nog even voort gaan.En dan spreek ik enkel nog maar over mijn straat niet over mijn gemeente Merksem die grenst aan antwerpen.Zoals je zegd ab4 is wel te krijgen bij belgacom ik versta niet waarom hier niet,en die duitse zenders van vroeger mogen er ook terug bij.
Antwoord
#47
(02-07-2013, 14:37)natte schreef:
(30-06-2013, 17:51)Dreekes schreef: Ja, dat verhaal met die Duitse zenders bij Belgacom houd ook geen steek. Dure zenders verwijderen om andere dure (?) volgens Telenet weer binnen te doen. Ik denk dat die documentaire kanalen veel meer kijkers zullen lokken dan al die andere flutzenderkes en andere vreemde zenders samen waar bijna geen kat naar kijkt. Ik vraag mij af hoelang deze kleine zenderkes het gaan uitzingen... En wie kijkt er nu als vlaming naar The Israëli Network, Al Maghreb Tv, enz. ? Terwijl gevestigde waarden zoals bv. die vernoemde docu zenders niet worden toegevoegd. Ik durf te wedden dat WDR véél meer kijkers had dan al die vreemde zenders samen. En AB4 ontbreekt ook nog steeds. Die zouden ze bij option Française kunnen zetten...

hebben jullie telenet brussel al eens gezien 57 posten meer dan ons.
geen plaats op de kabel komaan hahaha
bij belgacom ook 4 nieuwe paketten mult en sport. ga de franse pakken denk ik als ik de prijs weet.

(30-06-2013, 18:22)Dimira schreef:
(30-06-2013, 17:51)Dreekes schreef: Ja, dat verhaal met die Duitse zenders bij Belgacom houd ook geen steek. Dure zenders verwijderen om andere dure (?) volgens Telenet weer binnen te doen. Ik denk dat die documentaire kanalen veel meer kijkers zullen lokken dan al die andere flutzenderkes en andere vreemde zenders samen waar bijna geen kat naar kijkt. Ik vraag mij af hoelang deze kleine zenderkes het gaan uitzingen... En wie kijkt er nu als vlaming naar The Israëli Network, Al Maghreb Tv, enz. ? Terwijl gevestigde waarden zoals bv. die vernoemde docu zenders niet worden toegevoegd. Ik durf te wedden dat WDR véél meer kijkers had dan al die vreemde zenders samen. En AB4 ontbreekt ook nog steeds. Die zouden ze bij option Française kunnen zetten...
Nee,ik bedoel dus ARD en ZDF weg voor SAT1 en PRO7,maar ik denk persoonlijk wel dat commerciële zenders minder duur zijn dan de hoofd zenders van een land.Nu ga je me weer uitkafferen,waar ik woon zit niks anders dan zo een soort mensen turken/afrikanen/mensen met een tulband/en vrouwen half gesluierd/marokanen/negers/chenezen/en ik kan nog even voort gaan.En dan spreek ik enkel nog maar over mijn straat niet over mijn gemeente Merksem die grenst aan antwerpen.Zoals je zegd ab4 is wel te krijgen bij belgacom ik versta niet waarom hier niet,en die duitse zenders van vroeger mogen er ook terug bij.
ab4 is ook te verkrijgen bij telenet in den brussel
hun netwerk is miss daar iets hoger dan de rest van vlaanderen Wink
dat heeft er ook veel mee te maken.
en wat zijn die extra meer zenders,allemaal franse zenders.
en men klaagt hier al dat er zoveel franse zenders op telenet zitten.
Antwoord
#48
dit word voor beide partijen gedaan Wink

ja,de plaats is er maar wil men deze in gebruik nemen,
er zijn veel plaatsen waar er problemen zijn met bepaalde freq door kabels die aan het verslijten zijn al.
Antwoord
#49
(02-07-2013, 14:37)natte schreef:
(30-06-2013, 17:51)Dreekes schreef: Ja, dat verhaal met die Duitse zenders bij Belgacom houd ook geen steek. Dure zenders verwijderen om andere dure (?) volgens Telenet weer binnen te doen. Ik denk dat die documentaire kanalen veel meer kijkers zullen lokken dan al die andere flutzenderkes en andere vreemde zenders samen waar bijna geen kat naar kijkt. Ik vraag mij af hoelang deze kleine zenderkes het gaan uitzingen... En wie kijkt er nu als vlaming naar The Israëli Network, Al Maghreb Tv, enz. ? Terwijl gevestigde waarden zoals bv. die vernoemde docu zenders niet worden toegevoegd. Ik durf te wedden dat WDR véél meer kijkers had dan al die vreemde zenders samen. En AB4 ontbreekt ook nog steeds. Die zouden ze bij option Française kunnen zetten...

hebben jullie telenet brussel al eens gezien 57 posten meer dan ons.
geen plaats op de kabel komaan hahaha
bij belgacom ook 4 nieuwe paketten mult en sport. ga de franse pakken denk ik als ik de prijs weet.

(30-06-2013, 18:22)Dimira schreef:
(30-06-2013, 17:51)Dreekes schreef: Ja, dat verhaal met die Duitse zenders bij Belgacom houd ook geen steek. Dure zenders verwijderen om andere dure (?) volgens Telenet weer binnen te doen. Ik denk dat die documentaire kanalen veel meer kijkers zullen lokken dan al die andere flutzenderkes en andere vreemde zenders samen waar bijna geen kat naar kijkt. Ik vraag mij af hoelang deze kleine zenderkes het gaan uitzingen... En wie kijkt er nu als vlaming naar The Israëli Network, Al Maghreb Tv, enz. ? Terwijl gevestigde waarden zoals bv. die vernoemde docu zenders niet worden toegevoegd. Ik durf te wedden dat WDR véél meer kijkers had dan al die vreemde zenders samen. En AB4 ontbreekt ook nog steeds. Die zouden ze bij option Française kunnen zetten...
Nee,ik bedoel dus ARD en ZDF weg voor SAT1 en PRO7,maar ik denk persoonlijk wel dat commerciële zenders minder duur zijn dan de hoofd zenders van een land.Nu ga je me weer uitkafferen,waar ik woon zit niks anders dan zo een soort mensen turken/afrikanen/mensen met een tulband/en vrouwen half gesluierd/marokanen/negers/chenezen/en ik kan nog even voort gaan.En dan spreek ik enkel nog maar over mijn straat niet over mijn gemeente Merksem die grenst aan antwerpen.Zoals je zegd ab4 is wel te krijgen bij belgacom ik versta niet waarom hier niet,en die duitse zenders van vroeger mogen er ook terug bij.
ab4 is ook te verkrijgen bij telenet in den brussel
Voor mij hoeft het niet allemaal persé die franse zenders want ik versta er toch niet zo veel van,maar nu hoor je het ook van een ander waarom wordt er bv.in brussel wel en ergens anders niet een verschil gemaakt? Gewoon omdat het tweetalig is.Dat is groote zever want dan had ab4 hier even goed kunnen zitten en waarschijnlijk nog meerderere zenders.
Antwoord
#50
(02-07-2013, 22:20)natte schreef: bij infrax plaats genoeg.ex indiWinkdat een moderator mijn berichten aanpast is geen probleem voor me. maar dat hier ene racistische uitspraak mag maken. de aardbewoners die hij opsomt zijn ook volwaardige mensen.

Wie zijn hier aardbewoners?

(02-07-2013, 22:20)natte schreef: bij infrax plaats genoeg.ex indiWinkdat een moderator mijn berichten aanpast is geen probleem voor me. maar dat hier ene racistische uitspraak mag maken. de aardbewoners die hij opsomt zijn ook volwaardige mensen.

natte,lees jij soms op twee forums te gelijk?Want ik lees dagelijks veel berichten zoals je nu toch al weet en ik ben nog geen één racist of aardbewoner tegen gekomen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)