Zenderaanbod
#51
Ik kan verkeerd zijn maar is er de laatste 10 dagen een zender bijgekomen met het logo enkel een i.De taal ken ik niet en het geschrift ook al niet,het lijkt me eerder op iets indisch,herbreuws,iraans, iraaks bij mij staat hij op 135 maar heb ook zenders zelf geplaatst dus kan wel daar in de buurt staan als het iets nieuw is.
Antwoord
#52
Das de i van israel en is duidelijk hebreeuws;
Antwoord
#53
(08-07-2013, 18:31)tontol36 schreef: Das de i van israel en is duidelijk hebreeuws;

Weet jij of die er al lang was,want verleden week kwam ik die tegen maar voor die update van woensdag kon je die logo's niet goed zien nu is het al veel duidelijker.
Antwoord
#54
(08-07-2013, 19:15)Dimira schreef:
(08-07-2013, 18:31)tontol36 schreef: Das de i van israel en is duidelijk hebreeuws;

Weet jij of die er al lang was,want verleden week kwam ik die tegen maar voor die update van woensdag kon je die logo's niet goed zien nu is het al veel duidelijker.

Geen idee ben die ook maar toevallig eens tegengekomen,is niet mijn dadaCool
Antwoord
#55
Het zijn in feite ook belangrijke zenders voor een land als België waar van alle culturen dooreen wonen,wat een ander ook mogen zeggen van die marginale zenders.Voor hen zijn er maar enkele en wij hebben er meer dan 70.
Antwoord
#56
Is windstil bij Telenet. Enige wat we allemaal al weten is dat "Lacht" en "Fashion One" naar een betaalpakket verhuizen in september. Vermoedelijk naar de al bestaande entertainment en lifestyle pakketten. Allez dat denk ik toch.
In september veranderd Life!tv ook van naam nl. Clint tv. En de blote meiskes van Club41 krijgen ook nieuw kleedje aangepast op 1 september. Verder in oktober is Fight Network aangekondigd bij Telenet. Deze komt in sport en adult pakket.
Nee verder geen nieuws van Telenetfront. Ik denk dat we af en toe Digital tv blog zullen moeten in 't oog houden.
Antwoord
#57
Ik lees op TotaalTv dat UPC vanaf 4 september 15HD zenders in het basispakket zal hebben. Daar zit zelfs EurosportHD erbij. Het blijft toch terug lang stil bij Telenet ivm wijzigingen aan de betaalpakketten. En ze mogen, vind ik, ook meer HD zenders in het basispakket zetten. Als dit in Nederland kan, waarom hier niet.
Antwoord
#58
(03-09-2013, 19:57)Kris schreef: Ik lees op TotaalTv dat UPC vanaf 4 september 15HD zenders in het basispakket zal hebben. Daar zit zelfs EurosportHD erbij. Het blijft toch terug lang stil bij Telenet ivm wijzigingen aan de betaalpakketten. En ze mogen, vind ik, ook meer HD zenders in het basispakket zetten. Als dit in Nederland kan, waarom hier niet.

bandbreedte Wink
Antwoord
#59
(03-09-2013, 19:57)Kris schreef: Ik lees op TotaalTv dat UPC vanaf 4 september 15HD zenders in het basispakket zal hebben. Daar zit zelfs EurosportHD erbij. Het blijft toch terug lang stil bij Telenet ivm wijzigingen aan de betaalpakketten. En ze mogen, vind ik, ook meer HD zenders in het basispakket zetten. Als dit in Nederland kan, waarom hier niet.
Met mijn Basic Shake kom ik aan 21 HD zenders bij Telenet, inclusief Eurosport HD trouwens.
Dit is wel met het gratis HD XL pack inbegrepen (zie HD XL pack is gratis voor (bijna) alle Shakes!).
Wanneer gaan ze in Nederland aan 21 HD zenders zitten? Tongue
Antwoord
#60
(03-09-2013, 23:04)Stormboy schreef:
(03-09-2013, 19:57)Kris schreef: Ik lees op TotaalTv dat UPC vanaf 4 september 15HD zenders in het basispakket zal hebben. Daar zit zelfs EurosportHD erbij. Het blijft toch terug lang stil bij Telenet ivm wijzigingen aan de betaalpakketten. En ze mogen, vind ik, ook meer HD zenders in het basispakket zetten. Als dit in Nederland kan, waarom hier niet.
Met mijn Basic Shake kom ik aan 21 HD zenders bij Telenet, inclusief Eurosport HD trouwens.
Dit is wel met het gratis HD XL pack inbegrepen (zie HD XL pack is gratis voor (bijna) alle Shakes!).
Wanneer gaan ze in Nederland aan 21 HD zenders zitten? Tongue

in nederland zijn dat er dan wel die niet gecodeerd zijn,wat bij telenet bijna allemaal gecodeerd is Huh
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)