Zenderaanbod
#61
Nieuw in Brussel sinds 2 september bij Telenet : Star TV (een franstalige Belgische zender) in de plaats van ERT (Griekenland).
Antwoord
#62
(03-09-2013, 20:32)master-magic schreef:
(03-09-2013, 19:57)Kris schreef: Ik lees op TotaalTv dat UPC vanaf 4 september 15HD zenders in het basispakket zal hebben. Daar zit zelfs EurosportHD erbij. Het blijft toch terug lang stil bij Telenet ivm wijzigingen aan de betaalpakketten. En ze mogen, vind ik, ook meer HD zenders in het basispakket zetten. Als dit in Nederland kan, waarom hier niet.

bandbreedte Wink

Die bandbreedte blijft maar duren .
Wanneer wordt dat dan opgelost? En ze mogen bij sommige HD zenders de bitrates omhoog schroeven.
Antwoord
#63
Beste Stormboy, als je alle HD zenders bij Telenet optelt die op de digitale kabel zitten, dan zijn dat er liefst 33 zenders (BE en VOO foot meegetelt).
Antwoord
#64
Citaat:Met mijn Basic Shake kom ik aan 21 HD zenders bij Telenet, inclusief Eurosport HD trouwens.
Dit is wel met het gratis HD XL pack inbegrepen (zie HD XL pack is gratis voor (bijna) alle Shakes!).
Wanneer gaan ze in Nederland aan 21 HD zenders zitten? Tongue

Wat betreft het HD XL Pack, daarvoor heb ik al enkele keren contact gehad met Telenet en ik krijg dit niet gratis; nochtans heb ik een Basisshake met Internet en Digitale TV. Zelfs al langsgeweest in de Telenetwinkel in de buurt en ik krijg deze zenders niet gratis. Hoe zit het nu ?
Antwoord
#65
Beste Kris, inderdaad, ik heb er ook al voor gebeld en die zenders zijn niet gratis. Ik heb ook Basic Shake internet en digitale tv en kom er niet voor in aanmerking. Die gratis zenders was een promotieactie verleden jaar, het was maar tijdelijk en enkel voor nieuwe klanten!, zo heeft men mij bij Telenet gezegd. Is eigenlijk niet eerlijk, ik ben al van in het begin bij Telenet en ik vind dat ze voor oude klanten ook eens iets mogen doen. In feite moet m'n zijn abonnement opzeggen en terugkomen maar dan als nieuwe klant om van sommige acties te kunnen genieten. Dat is toch te zot om los te lopen he! Begrijpe wie begrijpe kan !
Antwoord
#66
Niet waar.
Zoals ik al eerder had vermeld is de HD XL pakket gratis als men 3 producten bij telenet heeft. Natuurlijk ook een HD digicoder.
Ik heb dat een 2 tal maanden geleden ook aangevraagd.
Antwoord
#67
(04-09-2013, 05:43)guyke schreef:
(03-09-2013, 20:32)master-magic schreef:
(03-09-2013, 19:57)Kris schreef: Ik lees op TotaalTv dat UPC vanaf 4 september 15HD zenders in het basispakket zal hebben. Daar zit zelfs EurosportHD erbij. Het blijft toch terug lang stil bij Telenet ivm wijzigingen aan de betaalpakketten. En ze mogen, vind ik, ook meer HD zenders in het basispakket zetten. Als dit in Nederland kan, waarom hier niet.

bandbreedte Wink

Die bandbreedte blijft maar duren .
Wanneer wordt dat dan opgelost? En ze mogen bij sommige HD zenders de bitrates omhoog schroeven.
als je weet dat ze in nederland per mux maar 4 HD zenders opplaatsen en in belgie 5,dan weet je al direct waarom de bitrate voor sommige HD zenders zo ermbarmelijk is,
als ze niet overal de volle 850mhz bandbreedte hebben dan moeten ze het doen met wat ze hebben hé.
Antwoord
#68
(04-09-2013, 20:56)master-magic schreef:
(04-09-2013, 05:43)guyke schreef:
(03-09-2013, 20:32)master-magic schreef:
(03-09-2013, 19:57)Kris schreef: Ik lees op TotaalTv dat UPC vanaf 4 september 15HD zenders in het basispakket zal hebben. Daar zit zelfs EurosportHD erbij. Het blijft toch terug lang stil bij Telenet ivm wijzigingen aan de betaalpakketten. En ze mogen, vind ik, ook meer HD zenders in het basispakket zetten. Als dit in Nederland kan, waarom hier niet.

bandbreedte Wink

Die bandbreedte blijft maar duren .
Wanneer wordt dat dan opgelost? En ze mogen bij sommige HD zenders de bitrates omhoog schroeven.
als je weet dat ze in nederland per mux maar 4 HD zenders opplaatsen en in belgie 5,dan weet je al direct waarom de bitrate voor sommige HD zenders zo ermbarmelijk is,
als ze niet overal de volle 850mhz bandbreedte hebben dan moeten ze het doen met wat ze hebben hé.

En dat kan nog een poos duren zeker wanneer ze de volle 850mhz bandbreedte hebben?
Antwoord
#69
Bij mij het zelfde ik had dat paket gratis.Ben nu overgestapt naar basic,omdat ik toch wil overstappen naar satelliet omdat alles me te duur word.Ik had al van alles verwijderd op mijn telenet kreeg ik dezelfde dag telefoon van telenet met de vraag waarom ik dit deed.Ja was toch een van de beste betalers.Maandelijks meer dan 130€ dus ik legde dit uit dat ik pas in een duurdere woning was gaan wonen en zonder werk was gevallen en dit allemaal niet meer kon betalen.En ik heb wel uitdrukkelijk gezegd dat ik graag dat pakket HD XL wou behouden.Maar wat blijkt nu;Die trien heeft dat er nu ook uit verwijderd.Ik denk dat ik nu nog enkel sporting heb.
Antwoord
#70
(04-09-2013, 16:47)Dreekes schreef: Beste Kris, inderdaad, ik heb er ook al voor gebeld en die zenders zijn niet gratis. Ik heb ook Basic Shake internet en digitale tv en kom er niet voor in aanmerking. Die gratis zenders was een promotieactie verleden jaar, het was maar tijdelijk en enkel voor nieuwe klanten!, zo heeft men mij bij Telenet gezegd. Is eigenlijk niet eerlijk, ik ben al van in het begin bij Telenet en ik vind dat ze voor oude klanten ook eens iets mogen doen. In feite moet m'n zijn abonnement opzeggen en terugkomen maar dan als nieuwe klant om van sommige acties te kunnen genieten. Dat is toch te zot om los te lopen he! Begrijpe wie begrijpe kan !

Ja, dreekes, ik geef je volkomen gelijk. ik ben ook al Telenet klant van in het begin.....en voor deze klanten wordt er gewoon te weinig gedaan.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)