apps
#1
Ik zit met een probleem.Normaal kan ik eender welke app op mijn windows8 netbook downloaden,maar bij die ene wilt het nu net niet lukken.Weet soms iemand een oplossing voor dit probleem.Normaal kan je die openen,maar deze opend zich niet.
Antwoord
#2
Kan aan de app zelf liggen, aan de server ofzo.
Antwoord
#3
Nee,ik denk het niet appo.Want vandaag merk ik dat meerdere apps dat probleem nu hebben.Je kan ze gewoon niet meer geopend krijgen.Het ls eerder een verkeerde instelling denk ik,maar ik zou niet weten welke.Ik heb nu net een herstel beweging van m'n laptop gedaan maar dat helpt ook al niet.Ik hoop dat het maar geen virus is.
Antwoord
#4
Eindelijk,gisteren avond is het dan toch gelukt de app is dan wel geïnstaleert enkel werkt hij nu weer niet.






























Gisteren avond heb ik dan toch de app kunnen installeren.Maar het eigenaardige is nu weer dat hij niet werkt.Ik heb al direct een bericht geschreven naar de ontwikelaars.Ben eens benieuwd want het was trouwens geen gratis app.
Antwoord
#5
Nu werkt hij toch al, maar heb al spijt dat ik het gekocht heb.Maar dat weet je natuurlijk nooit met zoiets dat pas nieuw uitkomt.Ik had er in ieder geval meer van verwacht zo kan je bv de luchtdruk niet veranderen naar hPa maar is dat een Engelse of Amerikaanse maat.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)