Nieuwe zender vanaf 1 juli bij Telenet Digital TV
#1
Op 1 juli lanceert de digitale tv-zender Acht een tweede kanaal " Lacht " genaamd.Dat maakte de zender gisteren bekend. Lacht zal de hele dag lang comedieprogramma's uitzenden. Welke programma's Lacht zal uitzenden is nog niet bekend. Lacht zal vanaf 1 juli in het basisaanbod van Telenet Digital Tv zitten. Vanaf midden september wordt deze zender betalend en verhuist hij naar een zenderpakket bij Telenet.
Bron : bloggen.be
Antwoord
#2
Nog een betaalzender erbij
Wink
Antwoord
#3
Bedoel je dat je nog eens appart voor deze zender moet gaan betalen.Of zou de zender bij een bestaand pakket gevoegd worden.En dan bestaat natuurlijk de kans dat het pakket iets duurder word.
Antwoord
#4
Volgens Bloggen.be zou de zender bij een zenderpakket gevoegd worden. Heel waarschijnlijk naar het entertainment pakket naar mijn vermoedens, waarook TCM, MGM, TNT enz. zit.
Antwoord
#5
Ah,ja voorlopig speelt het toch niet zo een rol.Want ik bezit nu toch de hoofdpaketten.Bedankt voor de info.
Antwoord
#6
(09-06-2013, 18:39)Dimira schreef: Ah,ja voorlopig speelt het toch niet zo een rol.Want ik bezit nu toch de hoofdpaketten.Bedankt voor de info.

Volgens de Standaart zou het om een NIEUW betalend pakket gaan.
Dus dit valt allemaal nog af te wachten.
Met de 5 zenders die al weg zijn of gaan verdwijnen zou dat wel eens kunnen kloppen.
Toch is het een zender waar ik oor naar heb omdat we zoiets nog misten.
Antwoord
#7
Ja bij prime zat soms wel eens een comedie,maar dat heb ik onlangs weg gedaan.Maar voor de rest hier en daar vind je er wel eens 1.Maar nu heb je een zender die volledig daaraan besteed is.Ook weet ik niet of de zender volledig besteed is aan films of zijn daar ook nog iets anders tussen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)