13-02-2018, 10:41
Kun je na de werken niet surfen tv-kijken of bellen?
Haal dan de stekker van je modem 2 minuten uit het stopcontact en steek hem er daarna opnieuw in. Wacht tot alle lampjes branden en herstart de toestellen die achter je modem hangen, bv. je computer.
• Heb je ook een apart basisstation om draadloos te surfen?
Haal dan ook daarvan de stekker, samen met die van je modem, 2 minuten uit het stopcontact. Sluit eerst je modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna pas opnieuw je basisstation aan en herstart je computer.
• Heb je ook digitale televisie van Telenet?
Haal dan 2 minuten de stekker van je Digibox of Digicorder uit het stopcontact en steek hem er daarna opnieuw in.
Nog een vraag? We zijn er voor je
• Op Klantenservice vind je het antwoord op de meestgestelde vragen.
• Of stel je vraag via één van onze mailformulieren.
• Geraak je niet online of wil je liever een Telenet-medewerker spreken? Tijdens de week kun je onze klantendienst bereiken op het nummer 015 66 66 66 tussen 8 en 22 uur.
Haal dan de stekker van je modem 2 minuten uit het stopcontact en steek hem er daarna opnieuw in. Wacht tot alle lampjes branden en herstart de toestellen die achter je modem hangen, bv. je computer.
• Heb je ook een apart basisstation om draadloos te surfen?
Haal dan ook daarvan de stekker, samen met die van je modem, 2 minuten uit het stopcontact. Sluit eerst je modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna pas opnieuw je basisstation aan en herstart je computer.
• Heb je ook digitale televisie van Telenet?
Haal dan 2 minuten de stekker van je Digibox of Digicorder uit het stopcontact en steek hem er daarna opnieuw in.
Nog een vraag? We zijn er voor je
• Op Klantenservice vind je het antwoord op de meestgestelde vragen.
• Of stel je vraag via één van onze mailformulieren.
• Geraak je niet online of wil je liever een Telenet-medewerker spreken? Tijdens de week kun je onze klantendienst bereiken op het nummer 015 66 66 66 tussen 8 en 22 uur.