Life Tv word vanaf september Clint TV
#1
Vanaf september stopt life tv ermee en word die overgenomen door Clint,
het zal een voorwaardelijke mannenzender worden met overdag Clint TV en snachts de gekende uitzendingen.
of hoe een zender het voor de zoveelste keer weer probeert onder een andere naam en mensen.
Antwoord
#2
(16-06-2013, 19:59)natte schreef:
(14-06-2013, 15:38)master-magic schreef: Vanaf september stopt life tv ermee en word die overgenomen door Clint,
het zal een voorwaardelijke mannenzender worden met overdag Clint TV en snachts de gekende uitzendingen.
of hoe een zender het voor de zoveelste keer weer probeert onder een andere naam en mensen.
heb gelezen prul door prul 5 zenders kwijt en nu nog een vervanging. telenet goe bezig

telenet heeft hierin niks te zien he dat life tv een andere naam krijgt en programering enzo.
dat koos de zender zelf.
Antwoord
#3
In mei stapte Erika Van Tielen op bij VRT nadat ze op de rand stond van een burn-out. Maar de 'Vlaanderen Vakantieland'-presentatrice heeft het mediawereldje niet voorgoed afgezworen. Eind dit jaar zal ze te zien zijn op de nieuwe digitale zender JUST, de vervanger van het huidige Life!TV. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

JUST belooft veel muziek, entertainment, kinderprogramma's, avontuur en bekende gezichten. Onder anderen Belle Perez, JIM-vj Jelle Van Dael, de heren van '3M8S' en ex-'Idool'-jurylid Nina De Man versterken de zender.
Antwoord
#4
Ik vermoed dat JUST toch beter zal zijn dan die Clint tv. Als ik die website bekijk is het een en al roddel en rommel. Geen lang leven beschoren vermoed ik.
Ik had het bericht al gelezen in de Dag Allemaal deze week over JUST tv.
Antwoord
#5
beloven,zoals het exqi verhaal Wink
die kleine zenderkes kunnen niet op tegen de grote vlaamse zenders,
ze blijven proberen,maar het is vergeefse moeite.
al ging de zender vanaf september eerst clint noemen,en nu is het al Just TV.
Antwoord
#6
Dat gaat hier nu wel erg streng aan toe vind ik master,dat voor zoiets mijn post al van de tafel vliegt. Dat bestaan van die zender dat kan best mee vallen.Dachten we dat eerst van libelle ook niet?Daar zal nu wel meer geld achter zitten,maar hier heb je dan weer de namen.
Antwoord
#7
Wanneer gaat die eigenlijk starten ?
Antwoord
#8
Denk dat dit niet lang meer zal duren,en deze zender zou het ook wel eens langer kunnen uithouden dan exqi denk ik.
Antwoord
#9
(17-10-2013, 00:16)master-magic schreef: In mei stapte Erika Van Tielen op bij VRT nadat ze op de rand stond van een burn-out. Maar de 'Vlaanderen Vakantieland'-presentatrice heeft het mediawereldje niet voorgoed afgezworen. Eind dit jaar zal ze te zien zijn op de nieuwe digitale zender JUST, de vervanger van het huidige Life!TV. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

JUST belooft veel muziek, entertainment, kinderprogramma's, avontuur en bekende gezichten. Onder anderen Belle Perez, JIM-vj Jelle Van Dael, de heren van '3M8S' en ex-'Idool'-jurylid Nina De Man versterken de zender.

startdatum van JUST : 24 december 2013
Antwoord
#10
(13-11-2013, 23:29)zorro123 schreef:
(17-10-2013, 00:16)master-magic schreef: In mei stapte Erika Van Tielen op bij VRT nadat ze op de rand stond van een burn-out. Maar de 'Vlaanderen Vakantieland'-presentatrice heeft het mediawereldje niet voorgoed afgezworen. Eind dit jaar zal ze te zien zijn op de nieuwe digitale zender JUST, de vervanger van het huidige Life!TV. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

JUST belooft veel muziek, entertainment, kinderprogramma's, avontuur en bekende gezichten. Onder anderen Belle Perez, JIM-vj Jelle Van Dael, de heren van '3M8S' en ex-'Idool'-jurylid Nina De Man versterken de zender.

startdatum van JUST : 24 december 2013
die is al bezig : en tot hier toe vergeten naar te kijken, zalhet eens gaan doen wat voor iets het geworden is
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)