Alfacam
#11
als je een zender die constant alles herhaald al enkele jaren lang heel erg goed vind dan vraag ik me af of die zender zijn geld wel waard is,
gisteren gezien dat ze weer eens iets uitgezonden hebben van 2009 die al paar keer is uitgezonden,
zo kan iedereen zijn programmatie vullen,
zelfde met die live tv.
Antwoord
#12
Als je alle herhalingen gaat schrappen rest ons niet veel meer hoor,bij alle zenders trouwens.Zo staat er nu snooker op eurosport 2,had ik nog niet gezien, makkelijk toch.
Antwoord
#13
maar een zender(s) van alfacam die constant floppen kan je toch geen deftige zender noemen hé,wie gelooft daar nog in op den duur,
ik heb het 2 jaar geleden al opgegeven die zender toen ze gingen proberen om een nieuwe betere zender te zijn dan de VMMA,VRT,SBS groep.
heeft ook niet lang geduurd hé. Wink
zelfde met life tv met hun nachtelijke brol dingen,
heb al veel negatieve dingen over gelezen.
ze proberen constant maar ze krijgen amper kijkers.
Antwoord
#14
Ik vraag mij ook soms af hoe die allemaal kunnen blijven bestaan, ergens zullen die zenders wel hun publiek hebben maar toch...zie maar eens wat moeite vier heeft om een redelijk kijkerspubliek aan te trekken,daar dacht ook iedereen dat met de programmas van woestijnvis hun broodje al gebakken was.
Antwoord
#15
(16-04-2013, 14:36)tontol36 schreef: Als je alle herhalingen gaat schrappen rest ons niet veel meer hoor,bij alle zenders trouwens.Zo staat er nu snooker op eurosport 2,had ik nog niet gezien, makkelijk toch.

maar 3 band vind ik toch niet op alle zenders.Soms als er eens een tornooi in nederland of belgië is vind je het op één of andere zender,maar anders kan je daar terecht.En zo zijn er nog enkele sporten die niet heel veel aan bod komen.

Ik vind dat logis zenders zoals 4/5 2be/vitaya die zullen hun eigen kijker hebben zeker?Vroeger,ik ben er 46 en ik schaam me daar niet voor,nog geen jaar geleden keek ik dagelijks op 4/5 en 2be;En nu zie ik s'avond's elke avond op 5 days of our lives.
Antwoord
#16
Kijk toch niet naar sport
Antwoord
#17
Hoe bedoel je?
Antwoord
#18
Euro media word voorlopig de redende engel voor alfacam.Bericht te lezen op www.deredactie.be
Antwoord
#19
Het zou een goede zaak zijn moest hier het spaanse voetbal op uitgezonden worden.Dan kan ik sporting telenet voledig opzeggen nu beerschot niet in eerste zit.En komt mijn abonnement weeral goedkoper uit.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)