Zenderaanpassingen bij telenet
#21
(25-06-2018, 20:22)natte schreef:
(25-06-2018, 15:41)Sven Buyle schreef:
(25-06-2018, 15:35)zorro123 schreef:
(25-06-2018, 11:42)Sven Buyle schreef: ik zie zenderlijst in Brussel vanaf 9 juli uitvoeren maar in Vlaanderen ... dat ik weet nog niet

volg het anders hier maar hoor


lees dit 

https://www2.telenet.be/content/dam/www-...art_BR.pdf
Pestlijst voor de vlamingen

lees dan de kleine lettertjes eens, is afhankelijk van de plaats dat je woont dat je bepaalde zenders kan ontvangen.
Antwoord
#22
(25-06-2018, 23:21)natte schreef: Dus wij krijgen die ook allemaal behalve de regionale

Gaat over regio brutele - VOO (Brussel)
Antwoord
#23
TMC komt niet in Vlaanderen enkel in Brussel en Wallonie, volgens een tweet van Telenet staat dit fout op hun website
Antwoord
#24
Sad Sad
Antwoord
#25
(03-07-2018, 12:24)natte schreef: Logisch hier zenders weg en daar bij telenet verraadde vlamingen. Die ceo verraad zijn eigen volk. Foei

verhuizen naar Brussel als je echt zoveel zenders wilt, maar dan uitkijken waar je gaat wonen want zenders zijn niet overal hetzelfde in Brussel Wink
Antwoord
#26
(03-07-2018, 12:31)natte schreef: 0ei jij ook niet dus jammer voor je bullsatv

ik vind ook ... toch eerlijk ... gelijk allemaal punt uit .....  in Wallonie en Brussel heeft veel opties pakket en waarom ni in Vlaanderen met opties pakket ??? bijvoorbeeld  nederlandse pakket ?? of wat andere pakket ... ??? :o
Antwoord
#27
(03-07-2018, 12:37)Sven Buyle schreef:
(03-07-2018, 12:31)natte schreef: 0ei jij ook niet dus jammer voor je bullsatv

ik vind ook ... toch eerlijk ... gelijk allemaal punt uit .....  in Wallonie en Brussel heeft veel opties pakket en waarom ni in Vlaanderen met opties pakket ??? bijvoorbeeld  nederlandse pakket ?? of wat andere pakket ... ??? :o

omdat het netwerk niet overal gelijk is momenteel en de grootste oppervlakte wat telenet bestrijkt is nog niet aangepast naar 800 of meer Mhz bandbreedte zodat ze beperkt zijn in aanbod zenders nog, ook hebben we bij telenet heel erg veel HD zenders, dat pakt ook meer plaats in dan SD zenders wat ze in Brussel veel meer hebben.
er moeten ergens verschillen zitten hé.
de kabel is niet eindeloos om aanbod op te zetten, ooit geraakt alles vol.
Antwoord
#28
(03-07-2018, 13:04)natte schreef: Beste master fijn dat je ze verdedigd maar ze hebben altijd een reden. Gewoon discriminatie

is gewoon de realiteit, zoek het zelf eens op, niet overal is het netwerk al aangepast en als ze daar nog eens snel internet en telefoon op willen plaatsen op die nu 600Mhz dan is hun keuze momenteel (dat ik zo kan zien) plaats voor internet maken dat alsmaar sneller word omdat er meer en meer mensen gebruik van maken voor online doeleinden zoals Netflix bv omdat de beeldkwaliteit alsmaar hoger word en meer snelheid nodig heeft als men met een gezin van 4 bv allemaal op dat internet zit.
Antwoord
#29
vandaag is laaste uitzending van XD disney dus ik ben nieuwsgierig voor ontvangst nieuwe zender of niet .....
Antwoord
#30
Big Grin Big Grin
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)