Joyne binnenkort ook in Belgie
#21
(03-07-2018, 21:53)natte schreef: Vergeet je cd niet

nee hahahahaha
nu in een aparte topic over Joyne Belgie Wink nu het officieel word.
Antwoord
#22
(03-07-2018, 22:44)natte schreef: Ze komen wel

met uitstel zoals vorig jaar met het Joyne NL aanbod.
zou graag eens weten of ze veel klanten hebben, dat kost toch allemaal geld zo zenders aanbieden en transponder ruimte huren.
Antwoord
#23
[attachment=134]
Antwoord
#24
(04-07-2018, 20:07)natte schreef: Wholyshit nog rapper dan ik dacht

Alleen een fotootje op satelliet zetten kan iedereen he,
Ze hebben geen SBS zenders, zo volledig is dat Vlaams pakket dus niet.
Antwoord
#25
(04-07-2018, 21:50)natte schreef: Je kent ze hee breiden wel uit en goed voor tvv klanten. M7 zal tandje bijsteken zoals cd

nee vrees ervoor, SBS groep zal teveel vragen voor hun zenders en ze zullen het niet willen betalen.
wel sterk dat ment TV erbij zit, dit had ik niet verwacht op satelliet als zender, maar daarvoor zou ik het zeker niet nemen hahaha.
Antwoord
#26
(05-07-2018, 16:43)natte schreef: Das straf van ment. SBS volgt reclame extra inkomsten

vergeet niet dat SBS van uw geliefde telenet is hé, dus duur Wink
en wie kijkt er naar ment, das niet echt een zender dat interessant is, net als Oranje tv, wat ze daar soms op tonen, de tranen schieten zo in de ogen bij het bekijken.
Antwoord
#27
(05-07-2018, 17:11)natte schreef: Je zou toch verschiete. Hoeveel fans van vlaamse zangers dit bekijken en aanbidden.

ik zie geregeld liedjes op facebook passeren van wat op tv oranje en ment soms vertoont worden en als je de reacties dan leest,
zelf mensen die radio's hebben in Vlaanderen zetten het niet in hun muziekaanbod omdat songs zijn om bij te huilen,
zelf Vlaamse zangers klagen dat ze bijna geen verkoop meer hebben (willy Sommers, Paul Severs, enz) dan zegt het genoeg.
en zeg nu zelf, veel kwaliteit word er niet meer gemaakt met enkele uitzonderingen nog op Vlaams gebied van een Niels destadsbader bv die na een week dat zijn cd uit was al direct op 1 stond in belgie met zijn cd van best verkochte cd en na 3 a 4 weken dat nog altijd is.
maar zijn cd is dan ook goed, mooie teksten. (wil geen reclame maken, maar is toch een bewijs wat men zelf kan ontdekken).
Antwoord
#28
(05-07-2018, 22:34)natte schreef: Kijk naar ultra vlaams top 70 en ultra vlaams tip 90 en krijgen ze er nog niet alles in

en jij gelooft die lijsten nog Wink ken nog zo 6 maandelijkse lijsten dat niet echt kloppen vrees ik.
er word nog amper cd's verkocht, ze gebruiken nu ook de stream downloads, maar is dat wel zo serieus, men kan een liedje ook streamen dag en nacht zodat het dan veel streams krijgt of zo firma's dat streams aankopen zodat ze meer worden gestreamd, zo geraken ze ook hoger in de lijsten.
je moest eens weten hoe het er aan toe gaat soms.
is keer een reportage van geweest, maar zou het eens moeten opzoeken, is al even maffia bende als Sabam Wink
Antwoord
#29
De eerste Vlaamse zenders zijn al FTA op 9 oost, VRT zenders in HD,vtm HD, vier hd met pancarte van Joyne belgie dat binnenkort start.
Antwoord
#30
beeld VTM is korrelig, VRT ook, denk dat ze beperken op beeldkwaliteit of de bron is nog niet perfect.
vind het VTM beeld via M7 zuiverder in HD, ligt misschien ook aan gebruikte encoders enzo,
op Joyne zijn ze nog aan het testen, hoop dat tegen augustus verbeterd, er zit nog amper iets op van bewegende beelden,
3 zenders van wat er nu opzit heeft bewegende beelden, Vier is zwart maar dacht gelezen te hebben dat ze daarmee nog geen akkoord hadden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)