hesgoal.com
#1
Wanneer ik vorige week naar een voetbalwedstrijd keek op dit kanaal stelde ik vast dat de kwaliteit van de Belgische wedstrijden zéér bedroevend is t.o. de Engelse. Premiere league leek mij HD beeld terwijl Proximus league niet om aankijken was.
Antwoord
#2
(24-09-2018, 20:59)natte schreef: Veel geluk met je topic van mij zijn er weer 5 weg zucht

jij post dingen die hier al staan en dingen die niks met belgie te maken hebben van een site die foute info meld.....
Antwoord
#3
(25-09-2018, 16:45)natte schreef: Ziggo kan je vergelijke. Met telenet hetzelfde hoifdbedrijf. Vh1uk e. Digitenne ook niks mee belgie Wink  Wink

Ziggo is niet zelfde als Telenet, enkel de grote baas is dezelfde, voor de rest veel verschillen,
En waar kan je in belgie ziggo nemen????
Hebben we hier niks aan aan die Info van ziggo.
Digitenne is te ontvangen in belgie met een antenne, de NPO zenders zitten gratis open daar op, dus interessante Info voor wie ze wil ontvangen.
En wie zegt dat die ze niet ontvangt doet geen moeite voor goeie apparatuur te kopen en te zoeken.
Zeker aan de kanten van Antwerpen en Limburg zijn er kijkers.
En zeker nu ze overgaan op HD 1080p via DVB-T.
En VH1 zal in Benelux ook wel zo worden, de kijkers zijn de 30+ers want de jeugd kijkt dat niet meer.
Antwoord
#4
(26-09-2018, 18:40)natte schreef: ziggo kan je wel in belgie krijgen op sat cd m7 ziggosport 3 kanalen Tongue

dat zijn zenders die normaal niet in belgie kunnen, officieel kan het niet, en zenders en een provider is iets totaal anders,
de provider Ziggo kan niet in belgie voor internet, gsm of tv.
Antwoord
#5
(28-09-2018, 07:21)natte schreef: dit kan wel want ik heb een officieel en legaal abonnement op ziggo sport. ik doe niks legaal. dat is uit den boze. weg met iptv en hackers leve de eerlijke abonnementen

Het ging hier wel over de beeldkwaliteit van een website die voetbalwedstrijden covert en dat daar een groot kwaliteitsverschil is tussen de gebrachte wedstrijden(proximusleage en bt sports eng.)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)