Play & Play More
#51
(22-03-2015, 00:09)boulder schreef:
(21-03-2015, 21:20)master-magic schreef: maar daarmee weet je nog niet in welke resolutie telenet het doorgeeft,
dat is de resolutie dat de box het doorgeeft waarbij je het hebt ingesteld in je box zelf.
niet alle zenders zijn in die resolutie Wink
Voilà, precies wat ik zei.
Je kunt op je box instellen welke resolutie je naar je TV stuurt, en alles wordt geüpscaled of gedownscaled naar die resolutie.

Daarom heb je nog altijd geen HD, als voorbeeld neem ik de 3 NPO zenders:Telenet zendt die om een of andere redenen die zenders nog altijd in SD door, de digibox/digicorder mag dat uitgangssignaal wel 1080i doorgeven maar die zenders blijven nog altijd in SD, ik zou wel het verschil zien mocht er op een goeie dag die 3 NPO zenders in HD worden doorgegeven en trouwens als ik die 3 zenders via de CI+ module bekijk bedraagt de resolutie wel degelijk 576i.
Antwoord
#52
(22-03-2015, 02:34)apestaart12 schreef: Daarom heb je nog altijd geen HD, als voorbeeld neem ik de 3 NPO zenders:Telenet zendt die om een of andere redenen die zenders nog altijd in SD door, de digibox/digicorder mag dat uitgangssignaal wel 1080i doorgeven maar die zenders blijven nog altijd in SD, ik zou wel het verschil zien mocht er op een goeie dag die 3 NPO zenders in HD worden doorgegeven en trouwens als ik die 3 zenders via de CI+ module bekijk bedraagt de resolutie wel degelijk 576i.
Het is wel HD, het heeft natuurlijk niet hetzelfde detail als een HD beeld dat vertrokken is vanuit een 1080i of 720p bron, maar je TV kan echt het verschil niet maken tussen een lage kwaliteitsbeeld van bijv. ActuaTV dat geüpscaled wordt naar 720p en zo naar de TV vertrekt, en een ander 720p signaal.
Voor de TV zijn dat beiden 720p HD signalen.
En inderdaad, via CI+ krijg je het originele signaal van het beeld, en daar merk je dus hoeveel informatie er echt verscholen zit in dat beeld.
De CI+ doet enkel decryptie, en het is dan je TV zelf die beslist wat hij ermee doet.
Antwoord
#53
voortaan niet enkel Discovery HD met terugkijk tv :
maar ook Discovery World, Discovery Science, Discovery ID en Animal Planet HD met terugkijk tv
Antwoord
#54
Nog zoiets : vanaf 27 maart is men gestopt met Prime Star + 1,
maar als men de online tv gids raadpleegt van prime staat dit er nog altijd ???
Antwoord
#55
(29-03-2015, 18:06)zorro123 schreef: Nog zoiets : vanaf 27 maart is men gestopt met Prime Star + 1,
maar als men de online tv gids raadpleegt van prime staat dit er nog altijd ???
De logo's zijn ook nog niet aangepast naar HD logo's.
Het spreekt toch vanzelf dat dit gewoon een update van de pagina is die nog moet gebeuren.
Wat is nu het belangrijkste ?
Dat je eerst de HD zenders hebt, of dat eerst de website up to date is ?
Antwoord
#56
(29-03-2015, 09:40)natte schreef: ha zorro dat is goed nieuws. kunnen we savonds na werk een gaan terugspeolen als ik door mijn 300 zenders gezapt hebWink

nu eventjes terug naar play en play more (in dit geval) :
@natte : ben eens even aan het kijken naar de terugkijk tv op discovery science,
en wat opvalt dat men de onderbrekingen er aan het uithalen zijn (overal ?),
met andere woorden : volledige afleveringen (en wie weet stelselmatig meer en meer afleveringen zonder onderbreking)
Antwoord
#57
(29-03-2015, 18:06)zorro123 schreef: Nog zoiets : vanaf 27 maart is men gestopt met Prime Star + 1,
maar als men de online tv gids raadpleegt van prime staat dit er nog altijd ???

Het wordt dan hoog tijd dat men dat aanpast want is zo dwaas dat het groot is dat die programma's nog staat aangekondigd alsof PRIME STAR+1 nog in de lucht is.
Antwoord
#58
(29-03-2015, 18:16)boulder schreef:
(29-03-2015, 18:06)zorro123 schreef: Nog zoiets : vanaf 27 maart is men gestopt met Prime Star + 1,
maar als men de online tv gids raadpleegt van prime staat dit er nog altijd ???
De logo's zijn ook nog niet aangepast naar HD logo's.
Het spreekt toch vanzelf dat dit gewoon een update van de pagina is die nog moet gebeuren.
Wat is nu het belangrijkste ?
Dat je eerst de HD zenders hebt, of dat eerst de website up to date is ?

De logo's zijn wel degelijk aangepast die hebben allemaal het HD logo gekregen zowel op de TV scherm als op de lijst van opgenomen programma's alsook op de zenderlijst.
Antwoord
#59
(29-03-2015, 23:04)apestaart12 schreef: De logo's zijn wel degelijk aangepast die hebben allemaal het HD logo gekregen zowel op de TV scherm als op de lijst van opgenomen programma's alsook op de zenderlijst.
Ik had het op die website van Prime zelf, waar de Prime Star+1 nog bijstaat.
Daar zijn het nog de gewone SD logo's die erop staan.
Antwoord
#60
Al maar goed : dat de zender die morgen begint ook terugkijk tv bevat (want als dit zoals de hollandse versie is :
(meer onderbrekingen dan je iets gaat zien ??)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)