Play & Play More
Bekijk de Oscars live bij telenet in de nacht van 28 op 29 februari vanaf 1u.
Play Time kanaal (11) of Prime Star HD (300 enkel voor Play More klanten)
Antwoord
(20-02-2016, 01:59)natte schreef: nou ook eens naar ment gekeken en vind het wel beter beeld hoor
beeld is volgens mij ook zeker beter als vroeger maar vooral het geluid valt me op! vroeger stond ment jammer genoeg nooit op omdat het geluid echt slecht was voor mijn oren. ik had zelden zo een slecht geluid gehoord op tv-zenders... nu kan je er eindelijk naar luisteren! al vind ik wel dat het nog iets beter kan... maar het is luisterbaar nu! vroeger was het precies een slecht gecodeerd mp3tje van 48kbps ofzo...
Antwoord
Ment Tv wordt gemaakt door televisiemakers.be uit gent : staat er telkens op om het uur (de kleine letters)
Antwoord
(20-02-2016, 01:59)natte schreef: nou ook eens naar ment gekeken en vind het wel beter beeld hoor

lol het gaat over het geluid,er is voor het beeld geen verhoging van de bitrate Tongue
Antwoord
(21-02-2016, 02:55)zorro123 schreef: Ment Tv wordt gemaakt door televisiemakers.be uit gent : staat er telkens op om het uur (de kleine letters)

de studio is niet zo ver van mij Wink
Antwoord
(05-02-2016, 23:07)zorro123 schreef: op AMC : op 25 februari : the night manager (2016) : Deze eigentijdse interpretatie van John le Carré’s spionageroman “The Night Manager” volgt de Britse ex-soldaat Jonathan Pine (Tom Hiddleston), die door inlichtingenofficier Angela Burr (Olivia Colman) is ingehuurd om te infiltreren in de naaste omgeving van internationaal zakenman Richard Onslow Roper (Hugh Laurie), en de onzalige samenwerking die hij gecreëerd heeft tussen de inlichtingendiensten en de geheime wapenhandel, op te blazen. Om in het hart van Roper's enorme imperium door te dringen moet Pine de ondervragingen van zijn baas, Major Corkoran (Tom Hollander) en de allure van diens knappe vriendin Jed (Elizabeth Debicki) weerstaan. In zijn zoektocht om het juiste te doen moet Pine eerst zelf een crimineel worden.

op 29 februari : fear the walking dead : Fear The Walking, een spin-off van de serie The Walking Dead, neemt ons terug naar het begin van de zombie-apocalyps – een tijd waarin de wereld om onbekende redenen een snelle verandering doormaakte voordat men precies begreep wat er aan de hand was, en waarin het leven zoals iedereen dat kende op ongekende wijze op zijn kop werd gezet.

'The Night Manager' is een coproductie van AMC, BBC One en The Ink Factory. De serie gaat in België in première op 25 februari om 22.00 uur, dat is nog voor de Amerikaanse première in april
Antwoord
Eerste beelden van Game Of Thrones 6 + trailer ervan
Antwoord
jammer dat het aanbod van series bij Play more zo klein is in vergelijking met wat er door de (Amerikaanse) zenders wordt uitgezonden. Ik zou direct een abbo nemen op Play More als daar een even groot aanbod aan series zou zijn, zoals ge vind langs illegale weg.
Netflix (ik heb dat niet) zend of gaat al series in 4k uitzenden. Hoe snel volgens jullie brengt Telenet 4k op Play more of gaan ze daar een apart (bijkomende te betalen) kanaal voor starten (Play More4K?)
Antwoord
(10-03-2016, 00:36)bartmaniac schreef: jammer dat het aanbod van series bij Play more zo klein is in vergelijking met wat er door de (Amerikaanse) zenders wordt uitgezonden. Ik zou direct een abbo nemen op Play More als daar een even groot aanbod aan series zou zijn, zoals ge vind langs  illegale weg.
Netflix (ik heb dat niet) zend of gaat al series in 4k uitzenden. Hoe snel volgens jullie brengt Telenet 4k op Play more of gaan ze daar een apart (bijkomende te betalen) kanaal voor starten (Play More4K?)

ten laatste in 2017 - 2019.
vrees dat hun opslag servers voor hun on demand aanbod te klein is voor een groter aanbod te hebben.
Antwoord
J
(10-03-2016, 22:00)natte schreef:
(10-03-2016, 01:32)master-magic schreef:
(10-03-2016, 00:36)bartmaniac schreef: jammer dat het aanbod van series bij Play more zo klein is in vergelijking met wat er door de (Amerikaanse) zenders wordt uitgezonden. Ik zou direct een abbo nemen op Play More als daar een even groot aanbod aan series zou zijn, zoals ge vind langs  illegale weg.
Netflix (ik heb dat niet) zend of gaat al series in 4k uitzenden. Hoe snel volgens jullie brengt Telenet 4k op Play more of gaan ze daar een apart (bijkomende te betalen) kanaal voor starten (Play More4K?)

ten laatste in 2017 - 2019.
vrees dat hun opslag servers voor hun on demand aanbod te klein is voor een groter aanbod te hebben.

ik denk het ook maar hun fiber200 kan wel heel wat demand aan

Daar heeft het internet niks mee te zien,de beelden van de films komen via de tv kabel en niet via het internet kabeltje,dat internetkabeltje is enkel om een signaal te sturen naar de on demand server dat je een bepaalde film of serie wilt bekijken.
En of je nu 60 download hebt of 200 maakt daar geen verschil in.
Het zijn de servers in mechelen bij telenet dat te klein worden om een groter aanbod te hebben van films.
Stel dat ze 4K films gaan aanbieden dan zal de capaciteit aan ruimte voor films ook verkleinen doordat een 4K film meer in neemt dan een SD film of HD film.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)