TRT turkse tv zenders,starten binnenkort met een engelse versie
#1
TRT turkije (turkse zendergroep) start binnenkort met een engelse versie van een TRT kanaal.
of we deze via kabel of iptv zullen kunnen zien is nog de vraag.
via satelliet zal die zeker ergens wel opduiken.
Antwoord
#2
De Turkse publieke omroep TRT (Türkiye Radyo & Televizyon Kurumu) heeft bekend gemaakt om binnenkort een nieuwe Engelstalige televisiezender te lanceren.

De plannen voor dit nieuwe kanaal lagen er al een paar jaar, maar nu is men gestart met de concrete voorbereidingen van deze Engelstalige nieuwszender van de TRT, die overigens nog geen naam heeft. De in 1964 opgerichte publieke omroep van Turkije wil met deze nieuwe zender de concurrentie aangaan met andere bekende nieuwszenders als CNN en BBC World News.

TRT heeft al een nieuwszender in het Turks, TRT Haber, en de nieuwe Engelstalige zender zal intensief met TRT Haber gaan samenwerken.

Wanneer de nieuwe zender van start gaat is nog niet bekend.
Antwoord
#3
Als ik al die berichten hier nu lees over satelliet besef ik toch vandaag hoeveel geld ik de laatste jaren te veel heb uit gegeven.Niet dat turkse of andere arabische zenders mij zoveel intereseren,maar je hebt wel veel meer mogelijkheden dan bij één of andere operator die gewone televisie levert.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)