Digital Café is nu "snap"...
#11
Ik ben ook regelmatig op userbase en belgacom community.. Niet dat ik er iets post maar ik ben wel zeg maar "up to date".
En wat die betaalpakketten betreft heb ik ook ongeveer een 2 tal maanden geleden sporting opgezegd. Ik heb nu alleen nog het gratis HDXL pakket maar daar blijft het ook bij.
Moesten ze terug de championsleaque en spaanse competitie hebben was het terug interessant voor mij en vele anderen zeker maar nu ben ik weer of topic aant gaan Undecided..
Antwoord
#12
(13-08-2013, 03:14)guyke schreef: En zoals Boulder zegt totaaltv.nl is prima site.
Ik heb ook eens naar die site gesurft.
Maar het gaat hier wel om Nederlands nieuws.
Daar hebben wij eigenlijk hier géén belang aan.
Dan heb je niet goed gekeken.
Zij zijn meestal de eerste om nieuws te brengen over Belgacom of Telenet (en TV Vlaanderen), en vermits Canal Digitaal nu ook in België te verkrijgen is, is het interessanter geworden om ook dat stuk informatie te lezen.
Veel nieuws is ook indirect interessant voor ons.
Je ziet daar bijv. dat UPC (zustermaatschappij van Telenet) voor hun Horizon platform (hier wordt dat als Yelo aan de man gebracht) een nieuwe afstandsbediening heeft, met de belangrijkste knoppen die je miste op de slanke afstandsbediening en zelfs nog een heel toetsenbordje.

En als er staat "Nederlander raakt gewend aan betaaltelevisie", dan mag je ervan uitgaan dat het hier niet anders is.
Er staat ook een nieuwsartikel over een variant op spotify, maar dan voor ebooks.
Voor een vast bedrag per maand kun je dan zoveel ebooks lezen als je maar wilt/kunt.
Best interessante artikels, waar ik op andere sites niets gelijkaardigs lees.
Antwoord
#13
(14-08-2013, 12:12)natte schreef: dat vind ik ook boulder. en de reacties zijn ook van niveau. volg deze site al van 2006

soms zit er wel wat gesprekken tussen van mensen die een bepaald product niet hebben en toch alles afbreken van dat product,of al dingen zeggen voor het te zien is en afbreken enzo.
zo een niveau is het toch niet hoor.
Antwoord
#14
(14-08-2013, 14:46)master-magic schreef: soms zit er wel wat gesprekken tussen van mensen die een bepaald product niet hebben en toch alles afbreken van dat product,of al dingen zeggen voor het te zien is en afbreken enzo.
zo een niveau is het toch niet hoor.
Dat heb je overal hee, mij gaat het vooral om wat door de site zelf geplaatst wordt, daar zit vaak interessant nieuws tussen.
Antwoord
#15
(15-08-2013, 19:49)boulder schreef:
(14-08-2013, 14:46)master-magic schreef: soms zit er wel wat gesprekken tussen van mensen die een bepaald product niet hebben en toch alles afbreken van dat product,of al dingen zeggen voor het te zien is en afbreken enzo.
zo een niveau is het toch niet hoor.
Dat heb je overal hee, mij gaat het vooral om wat door de site zelf geplaatst wordt, daar zit vaak interessant nieuws tussen.

dat wel,de reacties daar en tegen zijn soms erg offtopic.
Antwoord
#16
Ja daar kijk ik ook regelmatig nog naar.Maar het meest hou ik me toch vast aan dat van master omdat ik dan dichter bij telenet sta vind ik.Julie zullen je nieuws op een ander halen.Maar hier moet ik al niet switchen tussen alle forums.En ik vind het ook al goed dat er hier al wat controle is op het forum al kan het soms streng zijn.Maar ik denk dat we wel weten wat er op dat vorige forum allemaal gebeurde.
Antwoord
#17
(19-08-2013, 12:39)natte schreef:
(18-08-2013, 16:58)Dimira schreef: Ja daar kijk ik ook regelmatig nog naar.Maar het meest hou ik me toch vast aan dat van master omdat ik dan dichter bij telenet sta vind ik.Julie zullen je nieuws op een ander halen.Maar hier moet ik al niet switchen tussen alle forums.En ik vind het ook al goed dat er hier al wat controle is op het forum al kan het soms streng zijn.Maar ik denk dat we wel weten wat er op dat vorige forum allemaal gebeurde.
groot gelijk dimira daarom brengen we hier ook veel digitaal nieuwsBlush

Daarom het meeste nieuws,zeker van telenet komt hier toch voorbij.Zeker zal master het dan posten als niemand anders het post.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)