Telenet Nalatigheidskost
#1
Is het normaal dat Telenet mij in september geen aanrekening stuurt (of ik heb er althans geen ontvangen) en mij in oktober onmiddellijk € 7 'nalatigheidskost' aanrekent? Kan dat zomaar?!?
Antwoord
#2
(10-10-2012, 21:13)Eva Maria schreef: Is het normaal dat Telenet mij in september geen aanrekening stuurt (of ik heb er althans geen ontvangen) en mij in oktober onmiddellijk € 7 'nalatigheidskost' aanrekent? Kan dat zomaar?!?

Ik had dat ook eens gehad, maar ik weet wanneer er een nieuwe factuur aankomt of zal moeten aankomen en daarom dat ik het ook online bekijk via "mijn telenet".
Miss dat je daar best ook eens nakijkt en ook de datum wanneer je een nieuw factuur zal ontvangen.
Grtz
xXx
Antwoord
#3
Nee,vind dit vrij abnormaal want normaal doet telenet zo iets niet dacht ik.Als jij nu bv iets niet of vergeet te betalen dan zal telenet onmidelijk afsluiten.Zo is dat toch bij mijn moeder gebeurt.Daarom gaat bij mij alles met dommiciliëring.
Antwoord
#4
Ik vind dit ook niet normaal; allezins, neem contact met Telenet en vraag hen waarom je die aanrekening krijgt?
Misschien heb je iets niet betaald? Of heb je het kwijt gespeeld...

Ik zou maar vlug reageren, voordat men je aansluiting voor Telenet-pakketten afsluit.
Antwoord
#5
(10-10-2012, 22:28)sportgraag schreef: Ik vind dit ook niet normaal; allezins, neem contact met Telenet en vraag hen waarom je die aanrekening krijgt?
Misschien heb je iets niet betaald? Of heb je het kwijt gespeeld...

Ik zou maar vlug reageren, voordat men je aansluiting voor Telenet-pakketten afsluit.

Want ik versta het niet goed dat zei die nalatigheidskost sturen.Normaal sluit telenet als je niet op tijd betaald gewoon je verbinding.En kan je geen televisie meer zien.Die betaling zit dan aangerekend bij je volgend factuur.Meestal krijg je wel per mail of telefonisch bericht dat je niet op tijd hebt betaald en vanaf dat betaald is wordt die verbinding tot stand gebracht.Dat is heel wat anders als bij belgacom daar kan je vragen om in 2 keer te betalen.
Antwoord
#6
Volgens mij sluiten ze je niet meteen af als je eens 1 keer 'vergeet' te betalen (of je factuur niet ontvangen hebt).
Die nalatigheidskosten, tja je hebt het factuur niet ontvangen maar dat kan Telenet ook niet weten hé. Maar een normale provider stuurt wel een herinnering zonder bijkomende kosten...
Antwoord
#7
En een duplicaat aanvragen kost ook 7 euro dacht ik.
Miss toch maar eens beter bellen en vragen wrm je uw aanrekening niet hebt ontvangen..
Grtz
xXx
Antwoord
#8
(11-10-2012, 16:17)warregubbi schreef: Volgens mij sluiten ze je niet meteen af als je eens 1 keer 'vergeet' te betalen (of je factuur niet ontvangen hebt).
Die nalatigheidskosten, tja je hebt het factuur niet ontvangen maar dat kan Telenet ook niet weten hé. Maar een normale provider stuurt wel een herinnering zonder bijkomende kosten...

In ieder geval ik zeg je ook maar wat m'n moeder heeft meegemaakt,en ze hebben het direct afgesloten want ze heeft naar telenet gebeld en ze zeiden daar dat het het gevolg was omdat ze haar rekening niet had betaald.Daarom raad ik iedereen aan om met een domicilliering te betalen.Gemakelijk en altijd op tijd.Je kan altijd op voorand zien hoeveel je moet betalen op mijn telenet.
Antwoord
#9
(11-10-2012, 16:17)warregubbi schreef: Maar een normale provider stuurt wel een herinnering zonder bijkomende kosten...
Telenet rekent 7 euro aan denk ik.
Grtz
xXx
Antwoord
#10
(11-10-2012, 16:31)Dimira schreef:
(11-10-2012, 16:17)warregubbi schreef: Volgens mij sluiten ze je niet meteen af als je eens 1 keer 'vergeet' te betalen (of je factuur niet ontvangen hebt).
Die nalatigheidskosten, tja je hebt het factuur niet ontvangen maar dat kan Telenet ook niet weten hé. Maar een normale provider stuurt wel een herinnering zonder bijkomende kosten...

In ieder geval ik zeg je ook maar wat m'n moeder heeft meegemaakt,en ze hebben het direct afgesloten want ze heeft naar telenet gebeld en ze zeiden daar dat het het gevolg was omdat ze haar rekening niet had betaald.Daarom raad ik iedereen aan om met een domicilliering te betalen.Gemakelijk en altijd op tijd.Je kan altijd op voorand zien hoeveel je moet betalen op mijn telenet.

Zo gaat het bij ons ook, alleen wel problemen als ze te veel aanrekenen hé... (niet dat ik het al heb voorgehad)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)