Samsung komt met nieuwe apps
#1
Vanaf augustus introduceerde Samsung twee nieuwe apps voor alle Samsung Smart TV’s. Weet je niet naar welke film te kijken vanavond? Met de Plush app heb je onmiddellijk toegang tot meer dan 20.000 films. Liever een avondje uit?

Citaat:Speelt er geen goeie film op tv of hou je een filmavond? Met Plush, de nieuwe Smart TV VOD app voor Samsung TV-toestellen, Blu-rayspelers en Home Theater-systemen, kan je vanuit je luie zetel kiezen uit meer dan 20.000 filmtitels. Om je keuze te vergemakkelijken uit dit overweldigend aanbod kan je eerst rustig naar de trailer kijken. Eens je gekozen hebt kan je de film direct bestellen op je Smart TV. Daarnaast kan je ook verder kijken of beginnen kijken op je PC, tablet of smartphone. Plush biedt je een echt convergerende film ervaring.

Plan je een avondje uit of ben je op zoek naar het adres van een winkel? Bizbook is de interactieve bedrijvengids voor België. Toch biedt Bizbook meer dan enkel bedrijfsgegevens en reviews. Je kan er ook genieten van een brede waaier aan kortingsbonnen en bedrijfsvideo’s, telkens verbonden aan jouw geografische locatie. Ben je op dat moment in Gent, dan verschijnen er kortingsbonnen uit die streek.
Antwoord
#2
Ja master ik heb nu een Samsung Smart en heb hem gisteren nog eens bij gewerkt.Vreemd vond ik wel toen ik hem via het internet een update naar nieuwe software zoeken dat hij 2009 weergaf.Dus dit is nu na 2 maand de 2 de update.Ook vreemd toen ze mijn televisie kwamen leveren heb ik gevraagd of je die moet laten zoeken naar nieuwe softwar,nee hebben ze gezegd.Dus slechte service daar.Ik heb daar eerlijk gezegd nog niet naar gekeken naar die vod films,want ik heb het ook al gezegd ik denk dat er zeker 2 of 3 film bibliotheken zijn op die samsung smart.Het zijn echt prachtige toestellen.

ja die apps rijzen als paddenstoelen uit de grond,toen ik over een week geen verbinding meer had en hij moest terug opstarten zijn er ook een heleboel bij gekomen.
Antwoord
#3
Hoe dat kan toch niet?Als die service in die televisie voorzien is blijft hij toch werken,of niet?
Antwoord
#4
dat is het voordeel aan die nieuwe snufjes,het is er maar pas en ze stoppen er al mee omdat ze te weinig verkocht worden bv.
het gaat allemaal te snel die evolutie.
Antwoord
#5
Wat ga je nu doen?Want ik denk dat je die wel genoeg betaald hebt.Als je deze al zou van de hand willen doen en alsnog een Samsung model 2013 nemen dat kan je ook.Maar je zal natuurlijk altijd verlies doen.Al versta ik het niet goed dat dat allemaal zomaar gaat.Nu bij gramo waar ik geen uitleg heb gekregen als je een nieuwe tv koopt gaat er 500€ af van de oude.
Antwoord
#6
Ik weet nu niet wat je juist mist op die tv tegenover vroeger;Samsung zit nu weer anders in elkaar dan andere merken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)