Telenet test een 4K kanaal ????
#11
(04-06-2019, 23:26)master-magic schreef:
(04-06-2019, 23:23)boulder schreef: Je kunt ook een opname maken op je HD ontvanger, dan de file overzetten naar je PC en daar afspelen.
Op dat gebied heb ik een probleem dat de video er op de PC flets uitziet, niet zoals op TV dus.

ah ok, heb een VU+ Zero 4K DVB-C/T2 besteld, is voor die prijs nog leuk toestel en kan dan de zenders uit Nederland via digitenne ook bekijken met m'n antenne.
Houd er wel rekening mee, die zender is nu nog niet versleuteld omdat het maar een demofilmpje is dat in een loop draait.
Maar wanneer het een echte zender wordt, zal dat zeker versleuteld zijn.
Antwoord
#12
(04-06-2019, 23:41)boulder schreef:
(04-06-2019, 23:26)master-magic schreef:
(04-06-2019, 23:23)boulder schreef: Je kunt ook een opname maken op je HD ontvanger, dan de file overzetten naar je PC en daar afspelen.
Op dat gebied heb ik een probleem dat de video er op de PC flets uitziet, niet zoals op TV dus.

ah ok, heb een VU+ Zero 4K DVB-C/T2 besteld, is voor die prijs nog leuk toestel en kan dan de zenders uit Nederland via digitenne ook bekijken met m'n antenne.
Houd er wel rekening mee, die zender is nu nog niet versleuteld omdat het maar een demofilmpje is dat in een loop draait.
Maar wanneer het een echte zender wordt, zal dat zeker versleuteld zijn.

idd, dan heb ik nog DVB-T2 ook als optie voor de franse zenders uit Frankrijk en Nederland en Brussel, en we zien wel, heb nog een CI module van telenet ook als optie, die kan daar ook nog in in dat toestel.
er kan 1 CI module in en 1 Smartcard.
leuk starter toestelletje.
Antwoord
#13
[attachment=199]
Antwoord
#14
(06-06-2019, 21:57)natte schreef: Moeten voor f1 hee

ze moeten niet, is gewoon omdat er meer en meer sport captaties word gedaan in 4K en 8K en ze mee moeten met de tijd, en voor sport evenementen is dat heel goed, je ziet dan nog zuiverder het veld en de spelers bv bij de voetbal.
benieuwd naar meer.
Antwoord
#15
(06-06-2019, 22:37)master-magic schreef:
(06-06-2019, 21:57)natte schreef: Moeten voor f1 hee

ze moeten niet, is gewoon omdat er meer en meer sport captaties word gedaan in 4K en 8K en ze mee moeten met de tijd, en voor sport evenementen is dat heel goed, je ziet dan nog zuiverder het veld en de spelers bv bij de voetbal.
benieuwd naar meer.

Op welk nummerkanaal vind ik deze dan terug want ik heb een 4K HDR tv toestel en de nieuwste tvbox van "Telenet" maar op kanaal 850 zie ik niets. Huh
Antwoord
#16
(07-06-2019, 06:31)guyke schreef:
(06-06-2019, 22:37)master-magic schreef:
(06-06-2019, 21:57)natte schreef: Moeten voor f1 hee

ze moeten niet, is gewoon omdat er meer en meer sport captaties word gedaan in 4K en 8K en ze mee moeten met de tijd, en voor sport evenementen is dat heel goed, je ziet dan nog zuiverder het veld en de spelers bv bij de voetbal.
benieuwd naar meer.

Op welk nummerkanaal vind ik deze dan terug want ik heb een 4K HDR tv toestel en de nieuwste tvbox van "Telenet" maar op kanaal 850 zie ik niets. Huh

is nog niet officieel beschikbaar voor iedereen, staat nog geen zendernaam op, sommige tv's voegen die dan niet toe als er nog geen zendernaam opstaat.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)