Serie Siren op Play more en andere???
#8
(30-09-2019, 13:39)Frimout1969 schreef: Natuurlijk heb ik ook gezien dat Seizoen 1 op Playmore stond en Tv theek. Door gezondheidsproblemen kom ik er niet toe veel tv te zien en ik heb een high end surround installatie als VTM go wil concurreren met de streamingdiensten dan zullen ze toch op zijn minst film en series in dolby digital plus moeten uitzenden dat is in de huidige tijd onaanvaarbaar nog in stereo te zetten. Maar ik denk dat u films en series door elkaar haalt, natuurlijk zijn de rechten voor een film normaal 1 jaar maar series blijven altijd bij dezelfde zender ik heb nog niet gezien dat een serie bij een andere zender ineens terecht komt. Daarom dat ik Siren seizoen 1 zocht, seizoen 2 stond bij nieuw en die van Telenet zei dat zal dan wel erop komen als seizoen 3 erbij komt (dus die worden niet op de hoogte gebracht dat begrijp ik ook niet) maar ik dacht seizoen 2 is pas nieuw hier klopt iets niet, dan viel ik achterover dat VTM de rechten heeft?

Als ik het begrijp heeft Telenet seizoen 1 uitgeleend aan VTM?

series worden na het jaar exclusief op play more aan alle zenders mogelijks aangeboden,
dat series van zenders wisselt is wel een feit, zo is The A-Team al op verschillende Vlaamse zenders geweest bv, en er zijn nog genoeg voorbeelden van.
eens de exclusiviteit weg is dan is een serie overal aan te kopen door een zender.
Antwoord


Berichten in dit topic
Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 05-08-2019, 23:19
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 12-08-2019, 16:58
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 29-09-2019, 21:49
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door Frimout1969 - 30-09-2019, 13:39
RE: Serie Siren op Play more en andere??? - door master-magic - 01-10-2019, 10:38



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)