Tv box even niet leverbaar voor bestaande klanten
#1
Voor bestaande klanten is de Tv Box niet leverbaar wegens te weinig stock en levering problemen vanuit buitenland door de corona.
maar er is nieuws voor de bestaande klanten:

vanaf nu kan een klant die interesse heeft om zijn Digibox/Digicorder om te ruilen zijn gegevens achterlaten op de Telenet klantenservice pagina. Ten vroegste begin juni contacteert Telenet dan de klant om te bekijken of de Digibox/Digicorder kan omgeruild worden.

ga naar https://www2.telenet.be/nl/klantenservic...-omruilen/
en daar kan je uw gegevens na laten.

Hou hier rekening mee:

Je kan je opnames niet overzetten naar de TV-box. Bekijk ze dus voor je je decoder(s) omruilt.
Om je decoder(s) om te ruilen, vragen we éénmalig €50 (eventuele installatie- of leveringskosten niet inbegrepen)
Heb je meerdere decoders? Dan ruil je die allemaal om. Je betaalt er geen extra kost voor.
Antwoord
#2
(03-04-2021, 00:04)master-magic schreef: Je kan je opnames niet overzetten naar de TV-box. Bekijk ze dus voor je je decoder(s) omruilt.
Om je decoder(s) om te ruilen, vragen we éénmalig €50 (eventuele installatie- of leveringskosten niet inbegrepen)
Heb je meerdere decoders? Dan ruil je die allemaal om. Je betaalt er geen extra kost voor.
Geld betalen om een decoder om te ruilen, zo zot ben ik nog niet.
Antwoord
#3
(03-04-2021, 10:40)boulder schreef:
(03-04-2021, 00:04)master-magic schreef: Je kan je opnames niet overzetten naar de TV-box. Bekijk ze dus voor je je decoder(s) omruilt.
Om je decoder(s) om te ruilen, vragen we éénmalig €50 (eventuele installatie- of leveringskosten niet inbegrepen)
Heb je meerdere decoders? Dan ruil je die allemaal om. Je betaalt er geen extra kost voor.
Geld betalen om een decoder om te ruilen, zo zot ben ik nog niet.

ze vragen dit ook al voor de andere decoders, digibox of corder van het oude type voor het nieuwere type moet je bijbetalen.
nieuwe regel van telenet dat dacht ik niet op hun site staat.
Antwoord
#4
(03-04-2021, 16:44)master-magic schreef: Ze vragen dit ook al voor de andere decoders, digibox of corder van het oude type voor het nieuwere type moet je bijbetalen.
nieuwe regel van telenet dat dacht ik niet op hun site staat.
Tja, als dat over huren gaat, vind ik dat schandalig.
Uiteindelijk, je zou ook je huurovereenkomst kunnen opzeggen, en dan een nieuwe sluiten voor de nieuwe decoder?
Of betaal je dan ook die 50€?
Antwoord
#5
(03-04-2021, 20:12)boulder schreef:
(03-04-2021, 16:44)master-magic schreef: Ze vragen dit ook al voor de andere decoders, digibox of corder van het oude type voor het nieuwere type moet je bijbetalen.
nieuwe regel van telenet dat dacht ik niet op hun site staat.
Tja, als dat over huren gaat, vind ik dat schandalig.
Uiteindelijk, je zou ook je huurovereenkomst kunnen opzeggen, en dan een nieuwe sluiten voor de nieuwe decoder?
Of betaal je dan ook die 50€?

nieuwe klanten krijgen die gratis, bestaande klanten moeten opleggen voor de nieuwe, is nu eenmaal een regel van telenet.
maar de vraag is of je hem krijgt als nieuwe klant, zijn al berichten dat een nieuwe klant ook geen krijgt omdat ze niet op stock waren en zijn bij de meeste winkels.
Antwoord
#6
(03-04-2021, 20:16)master-magic schreef: nieuwe klanten krijgen die gratis, bestaande klanten moeten opleggen voor de nieuwe, is nu eenmaal een regel van telenet.
Ja, "een regel", maar je moet dat wel pikken als klant.
Zo lang er geen 4K zenders zijn, zie ik trouwens weinig redenen om zo'n nieuwe box te nemen, er zit niet eens een harddisk in.
Antwoord
#7
(03-04-2021, 21:17)boulder schreef:
(03-04-2021, 20:16)master-magic schreef: nieuwe klanten krijgen die gratis, bestaande klanten moeten opleggen voor de nieuwe, is nu eenmaal een regel van telenet.
Ja, "een regel", maar je moet dat wel pikken als klant.
Zo lang er geen 4K zenders zijn, zie ik trouwens weinig redenen om zo'n nieuwe box te nemen, er zit niet eens een harddisk in.

ja dat is de toekomst dus, cloud opnames, ik juich dat niet toe, maar als dat het idee is van de hoofdaandeelhouder die in de uk dan kan telenet enkel kiezen, mee gaan met al de rest in europa of een ander systeem behouden, en vrees dat ze moeten mee gaan met de rest in europa.
enige optie is nog een digicorder huren (daar hebben ze er nog genoeg van) of een eigen ontvanger met CI+ module met de gekende nadelen met opnames in HD.
Antwoord
#8
Hoe je het ook draait of keert, het is de klant die beslist.
Stel dat klanten die TV box massaal links laten liggen, dan gaan ze wel moeten hun beleid aanpassen.
We moeten hier in dit land wat minder passief denken.
Antwoord
#9
(04-04-2021, 10:38)boulder schreef: Hoe je het ook draait of keert, het is de klant die beslist.
Stel dat klanten die TV box massaal links laten liggen, dan gaan ze wel moeten hun beleid aanpassen.
We moeten hier in dit land wat minder passief denken.

maar veel klanten gaan op den duur toch moeten overgaan, en dan is de keuze ofwel die tv box huren of naar de andere providers kijken, maar het gras is niet altijd groener aan de overkant, proximus zit ook met een cloud opname en streaming.
enige dat nog overblijft is orange met opname op HDD, maar gaan die blijven die weg opgaan of ook niet veranderen, wie zal het zeggen, de toekomst zal nog spannend worden voor de providers.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)