Telenet TV-theek wordt Telenet entertaint.
#1
Alles rond onze films, zenders en series vind je voortaan bij Telenet entertaint!

We schotelen je elke dag enkele suggesties voor, aan jou om te kiezen of net niet? Voor ieder zijn goesting: Vlaams of internationaal, blockbuster of tranentrekker, dé hitserie of een marathon aan klassiekers. En, daarvoor rekenen we op jou!

We bespreken met je welke series je moet gezien hebben. Welke films je op het puntje van je stoel zullen jagen of net heerlijk achterover doen rollen van het lachen. Welke zenders ideaal voor de kids zijn als je in het weekend eens wil uitslapen. Van Salamander tot Game of Thrones, van The English Patient tot The Hobbit: An Unexptected Journey. Plus de internationale succesreeksen van HBO, onmiddellijk na de US release.

We laten filmkenners aan het woord en gaan op zoek naar jouw ideale tv-avond. En we houden je op de hoogte van het reilen en zeilen in "Filmland".

En last but not least, trakteren we je geregeld met kleine en grote wedstrijden: van filmtickets of setbezoeken tot tickets voor avant-premières in binnen- én buitenland.

Telenet entertaint zal je een breder zicht geven op hoe je tv-avond bij Telenet er uit kan zien. Niet enkel de films die je opvraagt in de TV-theek, maar ook alles over de films, series en zenders bij Rex & Rio. Alles om met volle goesting te kunnen kijken.
Antwoord
#2
Ik weet het niet,Op dit moment veel onduidelijkheid.Ik had dit ook gelezen maar de juiste betekenis van die 2 zenders snap ik nog niet goed.Volgens mij gaan daar gewoon alle series en film zenders zoals sundance en tnt en alle zenders van entertainment en die overige filmzenders die gaan in die 2 paketten verdwijnen +ook kleuterzenders.Ik weet nu niet hoeveel zenders je gaat krijgen dit zal tegen de 30 zijn denk ik.Verdeeld over 2 paketten is 15 in elk.Was bij belgacom ook.
Antwoord
#3
(17-09-2013, 15:04)Dimira schreef: Ik weet het niet,Op dit moment veel onduidelijkheid.Ik had dit ook gelezen maar de juiste betekenis van die 2 zenders snap ik nog niet goed.Volgens mij gaan daar gewoon alle series en film zenders zoals sundance en tnt en alle zenders van entertainment en die overige filmzenders die gaan in die 2 paketten verdwijnen +ook kleuterzenders.Ik weet nu niet hoeveel zenders je gaat krijgen dit zal tegen de 30 zijn denk ik.Verdeeld over 2 paketten is 15 in elk.Was bij belgacom ook.
Telenet countert Netflix met exclusieve tv-content
17-09-2013 16:58:46
Na het gsm-aanbod en de bundels vereenvoudigt Telenet nu ook zijn tv-aanbod. Het kabelbedrijf wapent zich met exclusieve content tegen de komst van video-streamingdiensten als Netflix.

Een week na de komst van het veelbesproken Netflix in Nederland lanceert Telenet een vergelijkbaar aanbod in ons land. De digitale tv-kijkers van Telenet - met een Whop of Whoppa-abonnement dat tv, internet en bellen bundelt - krijgen de keuze uit 'Rex' (14,95 euro per maand) of 'Rio' (24,95 euro).

'Rex' biedt - bovenop het basisaanbod van 75 zenders in het Whop(pa)-abonnement - twintig themazenders als Lacht, Baby TV en History Channel. Daarbovenop krijgt de kijker Vlaamse series, comedy en documentaires, alle Studio100-content, filmklassiekers (iets oudere als Pulp Fiction en Scream) en series als Grey's Anatomy en Desperate Housewives.

'Rio' breidt bovenstaande aanbod uit met recente films (300 releases) en series. Telenet onderhandelde daar 1 jaar exclusiviteit van de Amerikaanse betaalzender HBO en de filmstudio's. Zo zullen de jongste seizoenen van Game of Thrones en The Newsroom - een week na de release in de VS - en films als The Hobbit en De Rouille et d'Os een jaar lang exclusief bij Telenet te zien zijn.

Voor dat alles blijft de digicorder of digibox het vertrekpunt voor de kijker. Daarnaast kan alle content via draadloos internet op andere schermen als tablet en smartphone worden bekeken. En wel verschillende films of series, ieder op hetzelfde moment op een verschillend scherm. Zowel binnens- als buitenshuis. Op termijn wil Telenet zijn klanten ook de mogelijkheid bieden om films en reeksen op hun mobiele toestellen te downloaden, zodat ze ook in de auto, de trein of het vliegtuig kunnen kijken.

De bestaande Telenet-betaalpakketten, zoals Prime, blijven voorlopig bestaan naast het nieuwe aanbod. Al hoopt Inge Smidts, hoofd marketing voor de residentiële klanten, dat de klanten overstappen naar Rex & Rio en sommige pakketten op termijn kunnen verdwijnen. De Sporting-sportzenders blijven een afzonderlijk product.
Antwoord
#4
Veel te duur,mensen gaan basis houden zonder extra pakket,
Je hebt nog amper keuze :-S
Antwoord
#5
Ja als je het zo ziet wel.Als ik nu bestel op mijn telenet kan ik nog ruim kiezen denk ik tussen alle pakketen.En vanaf maandag heb je er nog 2.
Antwoord
#6
ja ruim kiezen,voor het aantal maanden dat het nog bestaat Confused
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)