Zendernieuws
#1
Nieuwe zenders beschikbaar

ProSieben MAXX
Sinds kort is het Duitse zenderaanbod met het tv-kanaal ProSieben MAXX uitgebreid. Het tv-kanaal is een echte mannenzender, met veel Engelstalige films en series. De nieuwe zender is vrij te ontvangen via de frequentie 12.545 GHz H-22000 -5/6.

Nat Geo Wild voortaan te zien in HD
Goed nieuws voor liefhebbers van de zender Nat Geo Wild. Want CanalDigitaal geeft met ingang van 24 september Nat Geo Wild standaard door in HD. Nat Geo Wild biedt een uniek inzicht in de natuurlijke wereld en laat u genieten van spectaculaire beelden en meeslepende verhalen. Ga mee op onvergetelijke wereldreizen!
Ervaar de beste en meest intieme ontmoetingen met wilde dieren met ingang van 24 september voortaan in HD.

Film1 is vernieuwd
Film1 is vernieuwd. De zender heeft de programmering beter en overzichtelijker voor u gemaakt. Eén zender heeft zelfs een nieuwe naam gekregen. Film1 Family heet nu Film1 Comedy & Kids. Op deze zender is een groot aanbod van kinderprogramma's te zien. Naast de dagelijkse kids blocks bestaat de zender uit een ruim aanbod van komedies in de ruimste zin van het woord. Ook het aanbod op de andere Film1 zenders wordt aanzienlijk verrijkt. Kortom Film1 zorgt er nog steeds voor dat u ongestoord kunt blijven genieten van de beste films en series!
Antwoord
#2
Waar haal je die info van syfy en 13th street en rtl lounge?????
Antwoord
#3
allee,veel goed nieuws op zeer korte tijd van zenders bij CD/TVV,
ze gaan weer op de goeie weg stilaan,
nu TVV nog wat vlaamse zenders en we zijn weer even content :p
Antwoord
#4
Ik heb wel begrepen dat die Syfy en 13Th Street er weer bijgekomen zijn omdat in Nederland Canal Digitaal Digitenne kijkers wil overhalen naar hun product over te schakelen.
Ik vraag mij af of die zenders niet weer verdwijnen eens hun reclamecampagne voorbij is.
Antwoord
#5
(18-09-2013, 22:18)boulder schreef: Ik heb wel begrepen dat die Syfy en 13Th Street er weer bijgekomen zijn omdat in Nederland Canal Digitaal Digitenne kijkers wil overhalen naar hun product over te schakelen.
Ik vraag mij af of die zenders niet weer verdwijnen eens hun reclamecampagne voorbij is.

ze werken toch ook met contracten van een jaar veronderstel ik????
en we kunnen er maar van profiteren dat ze er weer bijkomen,mocht wel na al de zenders die verdwenen zijn de laatste tijd.
Antwoord
#6
(18-09-2013, 22:47)master-magic schreef: ze werken toch ook met contracten van een jaar veronderstel ik????
en we kunnen er maar van profiteren dat ze er weer bijkomen,mocht wel na al de zenders die verdwenen zijn de laatste tijd.
Geen idee hoe lang hun contracten lopen.
Als het voor een jaar is, dan heb je ze inderdaad minstens voor die tijd, maar een jaar is snel voorbij.

In elk geval, ik zie mij niet gauw terugkeren naar TV Vlaanderen.
Ik blijf het een minderwaardig product vinden.
Er is zelfs geen budget voor Vier HD, 2Be HD, Vijf HD.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)