RTL Nederland zenders
#11
(19-02-2015, 10:32)Dimira schreef: Ik vind die handel toch niet kunnen,en even goed hebben ook andere klanten van telenet recht op deze zenders.anders moeten deze inBaarle maar weer van de kabel,of anders elders er op met een kaartje of vrij.Dit is aan hen te beslissen.Toch misschien eens reactie van telenet zelf horen?

Van mij mogen ze zelfs in een betaalpakket maar dan wel in HD.
Antwoord
#12
(19-02-2015, 13:29)guyke schreef:
(19-02-2015, 10:32)Dimira schreef: Ik vind die handel toch niet kunnen,en even goed hebben ook andere klanten van telenet recht op deze zenders.anders moeten deze inBaarle maar weer van de kabel,of anders elders er op met een kaartje of vrij.Dit is aan hen te beslissen.Toch misschien eens reactie van telenet zelf horen?

Van mij mogen ze zelfs in een betaalpakket maar dan wel in HD.

Ja dit zou nog het beste zijn Guy.Of ik weet niet of dat al bestaat dat je als het ware met kaarten kan werken.dus niet telkens 1 kaart er uithalen en die andere er in steken,maar bv een kluis voor 3-5 kaarten.Je weet nooit hoe televisie er over 10-20 jaar uitziet.
Antwoord
#13
er is altijd iets als uitzendrechten,de zenders betalen voor een bepaalde serie voor een bepaald gebied waar ze uitzenden,
als er een serie als HOUSE MD bv op vtm speelt en rtl5 en ze zenden die uit in belgie dan zou vtm uitzendrechten moeten betalen en reclame inkomsten missen omdat de RTL5 hetzelfde uitzend en dan ook voor belgie uitzendrechten moet betalen,
de zenders zouden snel failliet gaan zo omdat ze reclame inkomsten missen.
Antwoord
#14
(19-02-2015, 23:11)master-magic schreef: er is altijd iets als uitzendrechten,de zenders betalen voor een bepaalde serie voor een bepaald gebied waar ze uitzenden,
als er een serie als HOUSE MD bv op vtm speelt en rtl5 en ze zenden die uit in belgie dan zou vtm uitzendrechten moeten betalen en reclame inkomsten missen omdat de RTL5 hetzelfde uitzend en dan ook voor belgie uitzendrechten moet betalen,
de zenders zouden snel failliet gaan zo omdat ze reclame inkomsten missen.

Maar hoe komt dat inwoners in België nu wel een abonnement kunnen aangaan bij Canaal Digitaal wat vroeger niet mogelijk was en dus zodoende die Nederlandse commerciële zenders wel kan ontvangen worden in België dan is ineens geen problemen met die TV rechten, dat is eigenaardig dus zoals ik zei is dat eigenlijk hypocriet.
Antwoord
#15
Ik vind het dubbelzinneg.Gelden die dan niet voor die belgische zenders commerciële zenders in holland?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)