Rex of Rio
#11
Ja,ik denk dat ze dan bij telenet helemaal op hun kop aan het vallen zijn.Dacht dat dit 36 zenders waren weet nu niet of die allemaal achter slot zaten of het er misschien nog meer waren.In ieder geval waren er een tiental van deze vrij te beluisteren.
Antwoord
#12
Hier bij iemand op de digicorder gezapt en de zenders die in een pakket van rio of rex komen die in het hdxl pakket zitten gaan nog steeds open.
Is wss door naar rex of rio te gaan dat de keys voor die zenders nog niet goed zijn weggeschreven.
Antwoord
#13
ja er werkt ook iets niet bij die paketten,want nu stond dat plus pakket plotseling op tv voor 18€ en een beetje.Heel dat systheem loopt mank.

(24-09-2013, 18:06)Dimira schreef:
(24-09-2013, 16:09)natte schreef:
(23-09-2013, 21:58)master-magic schreef:
(23-09-2013, 21:11)natte schreef: ik zie dat nick hits nieuw is maar je verliest toch een paar zenders: bbc3,4,food,+ 5 kinderzenders. dat van vtmkzoom+ is weljammer. maar telenet beslist en de klant moet maar nemen wat het beste is. ik ga nog even wachten op de primebrief. misschien doen ze wel voorstel ivm korting of zo.we zuleln wel zien

vergeet die korting maar en denk dat die nick hits een foutje is en nick jr moet zijn,
en van vtmkzoom is denk ik wel te verwachten aangezien hun niet al te goeie verstandhouding Wink

staat bij mij allebei hits op 612 maar niet open bij jou wel Dimira?

(23-09-2013, 22:02)Dimira schreef: Nee hetzelfde als bij u, nog veel op zwart ben nu bijna 2 dagen bezig mijn zenders terug wat te rangschikken.Door die yelo software kan je daar best niet aan beginnen.

natte;als ik vroeger 8 of 9 pakketen had met prime er bij dan was ik zeker tegen de 100€ kwijt.En nu ben ik er 25€ kwijt dus voor mij is die prime voor niet omdat ik hem daarvoor ook al niet meer had.En je moet het zo zien al die andere pakketen dan die er nog in zitten.Er zullen nog zenders wegvallen binnen 3-4 maand maar dit is ook nog koffie dik kijken want dat weet niemand op dit momment.Je weet ook nog niet wat de komende maanden ons brengt of er nog zenders bij komen of wat?

das waar, plus + prime+sport+optiefrance +music choise en hdxl was toch rap ook 70 euro.nu is minder maar ook niet alles bij he
vraagske dimira, Kijk jij eens bij musicchoise hoeveel zenders dat je daar hebt. normaal allemaal dacht ik en zie je op tvtheek verschil rex en rio?

die zenders vergelijkingstool van telenet werkt al twee dagen niet

natte ik denk dat die music choise een appart pakket is zoals dat frans,en Passion XL.
Antwoord
#14
Ik heb niets veranderd aan mijn pakketten, heb nog altijd basis + Prime + Music Choice (wil dat weer opzeggen).
Maar ik merk niets van Eurosport HD of BBC One HD, die nu ook in het basispakket zouden moeten zitten.
Zolang ik die brief niet thuis gekregen heb die ze aan Prime eigenaars gingen aanbieden, ga ik ook niet overschakelen naar Rio, wie weet is er een bepaalde promotie die ik anders misloop.
Antwoord
#15
Wie heeft mijn bericht aangepast?
Antwoord
#16
Ja je kan het nog verwijderen denk ik bij mijn telenet.Daarstraks toch.Alhoewel dat mijn plus pakket ook verdwenen was.BBC one HD staat bij mij ook nog altijd op zwart en dat is ook zo met eurosport.Als dat zo moest zijn dan zal ik het vlug terug opzeggen,maar verwacht binnen eerst volgende betaking die brief wel.
Antwoord
#17
Zelfde hier, Zenders Eurosport HD, BBC One HD en Sundance Channel HD zijn nog niet open, zitten nog altijd niet in mijn Basispakket.
Antwoord
#18
Raar dat het bij de ene wel werkt en de ander niet :-O
Antwoord
#19
(25-09-2013, 19:35)Dimira schreef: Wie heeft mijn bericht aangepast?

Jijzelf zie ik staan Huh
Antwoord
#20
Hier in Vlaams Brabant staan de 3 HD zenders die in basispakket komen ook nog op zwart, alsook NICK Hits op kanaal 612 staat op zwart.
Voor een abonnement op deze zender...
Ik vermoed dat ze dit met opzet doen , opdat de mensen zouden overschakelen naar REX of RIO.
Lacht en Fashion One staan eveneens op zwart. Er wordt verwezen naar Rex of Rio.
Fashion tv is ook niet meer opgenomen in de nieuwe paketten.
Option français blijft toch ook behouden stel ik vast in apart pakketje.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)