Rex of Rio
#21
Kan zijn zoals ik gisteren al zei.Dat het zoals een update gebeurd.Per regio.Ook niet heel België zit op het forum hier,en voor de rest heb ik er nog niet zo veel over gehoord dus ik denk dat het verspreid zit.

(25-09-2013, 20:50)master-magic schreef:
(25-09-2013, 19:35)Dimira schreef: Wie heeft mijn bericht aangepast?

Jijzelf zie ik staan Huh

Ja,daarom vraag ik het juist.Ik heb dat bericht niet bewerkt om dat uur,want ik denk dat dat een bericht van gisteren is.
Antwoord
#22
(25-09-2013, 22:53)Dimira schreef: Kan zijn zoals ik gisteren al zei.Dat het zoals een update gebeurd.Per regio.Ook niet heel België zit op het forum hier,en voor de rest heb ik er nog niet zo veel over gehoord dus ik denk dat het verspreid zit.

(25-09-2013, 20:50)master-magic schreef:
(25-09-2013, 19:35)Dimira schreef: Wie heeft mijn bericht aangepast?

Jijzelf zie ik staan Huh

Ja,daarom vraag ik het juist.Ik heb dat bericht niet bewerkt om dat uur,want ik denk dat dat een bericht van gisteren is.

het was wel degelijk vandaag gepost en aangepast,
en uw vorige post is ook aangepast.
raar dat het enkel bij u is dat het voorvalt Huh
Antwoord
#23
Kijk ik er nu naast? Ik zie Eurosport HD niet in basis aanbod staan
Antwoord
#24
(25-09-2013, 23:59)chukky2 schreef: Kijk ik er nu naast? Ik zie Eurosport HD niet in basis aanbod staan

Heb jij nog altijd zwarte gaten bij die zenders die in het basis pakket moeten komen?

(25-09-2013, 23:59)chukky2 schreef: Kijk ik er nu naast? Ik zie Eurosport HD niet in basis aanbod staan

Ik moet dan gaan zoeken want die staan niet origineel.Ik heb ze na 3 dagen nog niet naar mijn zin gekregen.Dat is allemaal dankzij die belachelijke uitvinding van telenet om zenders te verplaatsen sinds je de yelo software er hebt opgezet.

Die staat nog altijd op zwart,nog altijd problemen mee.
Antwoord
#25
En staat die Nick Hits bij u nu al open natte?Bij mij van het begin denk ik.Ik denk enkel dat ik een probleem heb met die enkele HD zenders.Ik ga nu terug voort mijn zenders op zijn plaats zetten voor dat ik helemaal begin door te draaien.
Antwoord
#26
(26-09-2013, 11:52)Dimira schreef:
(25-09-2013, 23:59)chukky2 schreef: Kijk ik er nu naast? Ik zie Eurosport HD niet in basis aanbod staan

Heb jij nog altijd zwarte gaten bij die zenders die in het basis pakket moeten komen?

(25-09-2013, 23:59)chukky2 schreef: Kijk ik er nu naast? Ik zie Eurosport HD niet in basis aanbod staan

Ik moet dan gaan zoeken want die staan niet origineel.Ik heb ze na 3 dagen nog niet naar mijn zin gekregen.Dat is allemaal dankzij die belachelijke uitvinding van telenet om zenders te verplaatsen sinds je de yelo software er hebt opgezet.

Die staat nog altijd op zwart,nog altijd problemen mee.
Eurosport HD staat niet op de zenderkaart bij telenet , dat bedoel ik
Antwoord
#27
(26-09-2013, 21:17)chukky2 schreef: Eurosport HD staat niet op de zenderkaart bij telenet , dat bedoel ik
Kan zijn, maar dat conflicteert dan wel met wat ze zelf schrijven op de vraag wat er gebeurt met de zenders uit het HD XL pack.
Ik vind deze hervorming totaal onduidelijk, ik wacht ook nog altijd op die brief die ze naar iedereen gingen sturen die reeds Prime hebben.
Antwoord
#28
Ik weet ook niet wat ze in feite bij telenet van plan zijn.Heb van middag naar mijn betaling gekeken,ik schrok me bijna krom.Nog nooit zo weinig moeten betalen.Iets meer dan 50€.
Antwoord
#29
is zelf raar dat die HD zenders uit het HDXL pakket nog werken bij bepaalde mensen.
heb het gisteren met m'n eigen ogen gezien.
Antwoord
#30
(26-09-2013, 21:30)master-magic schreef: is zelf raar dat die HD zenders uit het HDXL pakket nog werken bij bepaalde mensen.
heb het gisteren met m'n eigen ogen gezien.

Ja,vreemd ,en zwijgd stil over die stomme software van yelo want ik word er horendul van.Nu ben ik er nog niet door.Dat zijn al 4 dagen.Welliswaar niet aan één stuk.Want ik zei gisteren nog dat ik een raar iemand ben,begon deze middag plotseling na een drietal dagen mijn email terug te werken.Had ik wel bijna 200 mails.Moest ik deze ook nog eens doornemen.

Maar zouden zij dan niet op de hoogte zijn van dit probleem?Nu kan je niet rechtstreeks meer via charlotte zeker?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)