Rex of Rio
#31
(26-09-2013, 21:26)boulder schreef:
(26-09-2013, 21:17)chukky2 schreef: Eurosport HD staat niet op de zenderkaart bij telenet , dat bedoel ik
Kan zijn, maar dat conflicteert dan wel met wat ze zelf schrijven op de vraag wat er gebeurt met de zenders uit het HD XL pack.
Ik vind deze hervorming totaal onduidelijk, ik wacht ook nog altijd op die brief die ze naar iedereen gingen sturen die reeds Prime hebben.


Ja ik ook .
Hoop dat Eurosport HD blijft mooi beeld voor de sport hè
Antwoord
#32
(26-09-2013, 21:30)master-magic schreef: is zelf raar dat die HD zenders uit het HDXL pakket nog werken bij bepaalde mensen.
heb het gisteren met m'n eigen ogen gezien.
Dat is dan weer niet raar, want er stond toch in hun aankondiging dat wie het pakket al had, het zou blijven behouden ?
Antwoord
#33
(26-09-2013, 23:42)boulder schreef:
(26-09-2013, 21:30)master-magic schreef: is zelf raar dat die HD zenders uit het HDXL pakket nog werken bij bepaalde mensen.
heb het gisteren met m'n eigen ogen gezien.
Dat is dan weer niet raar, want er stond toch in hun aankondiging dat wie het pakket al had, het zou blijven behouden ?

ja maar zou iedereen die er geen beeld meer op hebben al een rex of rio aangeschaft hebben??????
dat is nog niet uitgemaakt hier vind ik.
Antwoord
#34
Slecht nieuws, site Telenet is aangepast. Zenders Eurosport HD, BBC One HD en Sundance Channel HD gaan niet naar Basispakket.


Waarom nemen we niet alle zenders van HD XL Pack mee naar Rex & Rio?

We willen met Rex & Rio een sterke combinatie van films, series en themazenders aanbieden. Daardoor maken sommige zenders geen deel meer uit van deze extra pakketten
Goed nieuws: je vindt Eurosport SD, BBC One SD, Sundance SD en Ushuaia SD wel terug in het digitale basisaanbod van Telenet

URL : http://klantenservice.telenet.be/content...AP_artikel
Antwoord
#35
(26-09-2013, 21:56)chukky2 schreef:
(26-09-2013, 21:26)boulder schreef:
(26-09-2013, 21:17)chukky2 schreef: Eurosport HD staat niet op de zenderkaart bij telenet , dat bedoel ik
Kan zijn, maar dat conflicteert dan wel met wat ze zelf schrijven op de vraag wat er gebeurt met de zenders uit het HD XL pack.
Ik vind deze hervorming totaal onduidelijk, ik wacht ook nog altijd op die brief die ze naar iedereen gingen sturen die reeds Prime hebben.
Ja dit zal gebeuren zoals ik al zei verwacht ik deze bij je afrekening van deze maand.Iemand deze al gehad?Ik heb mijn afrekening ook maar gezien op mijn telenet.


Ja ik ook .
Hoop dat Eurosport HD blijft mooi beeld voor de sport hè

(27-09-2013, 08:55)Kris schreef: Slecht nieuws, site Telenet is aangepast. Zenders Eurosport HD, BBC One HD en Sundance Channel HD gaan niet naar Basispakket.


Waarom nemen we niet alle zenders van HD XL Pack mee naar Rex & Rio?

We willen met Rex & Rio een sterke combinatie van films, series en themazenders aanbieden. Daardoor maken sommige zenders geen deel meer uit van deze extra pakketten
Goed nieuws: je vindt Eurosport SD, BBC One SD, Sundance SD en Ushuaia SD wel terug in het digitale basisaanbod van Telenet

URL : http://klantenservice.telenet.be/content...AP_artikel

Versta dit toch niet eerst krijgen we BBC1 HD en nu kunnen we het niet meer nemen.Hoelang hebben we daar nu kunnen van genieten.Het zelfde met Eurosport HD en waarom kan nu eens eens een prachtige zender als Ushuaia niet in HD worden uit gezonden dat dat voor brusselaars wel kan?
Antwoord
#36
Aan telenet: Het is een soep, een grote soep. Zo een voorstel van Rex en Rio is gewoon niet te begrijpen.
Antwoord
#37
(27-09-2013, 08:55)Kris schreef: Slecht nieuws, site Telenet is aangepast. Zenders Eurosport HD, BBC One HD en Sundance Channel HD gaan niet naar Basispakket.
Wat een zootje hebben ze ervan gemaakt.
Onduidelijkheid troef, en om de paar dagen weer een andere versie van 'de definitieve versie'.

(27-09-2013, 08:55)Kris schreef: We willen met Rex & Rio een sterke combinatie van films, series en themazenders aanbieden. Daardoor maken sommige zenders geen deel meer uit van deze extra pakketten
Goed nieuws: je vindt Eurosport SD, BBC One SD, Sundance SD en Ushuaia SD wel terug in het digitale basisaanbod van Telenet
Wat is dat nu voor bullshit ?
Dus Sundance is 'sterk' als het in SD is en zwak als het in HD is ?
Misschien moeten we dan weer allemaal onze HDTV's buitengooien en terugkeren naar standaard definitie, want dat is veel sterker volgens Telenet ?
En nu hebben we dus een situatie waar de oude HD XL pack klanten BBC One HD kunnen zien en blijven behouden, en de andere het zelfs niet meer kunnen aanvragen ?
Angry
Antwoord
#38
Ja, Boulder. ik geef je volledig gelijk.

Ik vind dit triestig van Telenet. Ik had echt gehoopt dat deze HD zenders beschikbaar zouden worden voor iedereen. Ze zijn daar slecht bezig in Mechelen. HD zenders zouden regelmatig moeten toegevoegd worden aan het basispakket.
Antwoord
#39
Het is ook niet normaal dat anno 2013 we nog altijd naar SD versies moeten kijken van NED1, NED2, NED3, BBC1, BBC2, ZDF, ARD, terwijl daar wel HD versies van bestaan.
Gaan we dan tot in der eeuwigheid naar die lage resolutie zenders moeten kijken, of gaat Telenet ervan uit dat binnenkort toch iedereen alles via on demand opvraagt, en er dus eigenlijk geen ruimte voor klassieke zenders meer nodig is ?
Antwoord
#40
(27-09-2013, 12:35)boulder schreef: Het is ook niet normaal dat anno 2013 we nog altijd naar SD versies moeten kijken van NED1, NED2, NED3, BBC1, BBC2, ZDF, ARD, terwijl daar wel HD versies van bestaan.
Gaan we dan tot in der eeuwigheid naar die lage resolutie zenders moeten kijken, of gaat Telenet ervan uit dat binnenkort toch iedereen alles via on demand opvraagt, en er dus eigenlijk geen ruimte voor klassieke zenders meer nodig is ?

Helemaal mee eens, geraakt tijd dat telenet monopolie eens en voor altijd gekraakt word en dat er veel meer keuze kan gemaakt worden van nieuwe providers van digitale tv !
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)