Rex of Rio
#41
Iemand die Ushuaia of hoe je het moet schrijven al tegen gekomen.Want ik vind hem niet.Heb ik speciaal men zenders nogmaals gaan scannen omdat ik dacht je weet nooit.En ik had dan toch al de meest beloofde zenders op hun plaats staan,kan ik volgende week evengoed opnieuw beginnen.
Antwoord
#42
(27-09-2013, 13:37)Satfreak07 schreef: Helemaal mee eens, geraakt tijd dat telenet monopolie eens en voor altijd gekraakt word en dat er veel meer keuze kan gemaakt worden van nieuwe providers van digitale tv !
Ik vrees dat als er eentje bijkomt op de kabel die gewoon een klein beetje van het basispakket zal delen.
Als er al geen bandbreedte overblijft om meer zenders te bieden, dan zal die er niet als bij toverslag bijkomen het moment dat er een andere aanbieder bijkomt.
Integendeel, veel van die zenders zullen ongetwijfeld exclusief bij Telenet zitten (zoals Prime en Sporting Telenet).
Ik betwijfel ook of het allemaal een zaak van bandbreedte is, Eurosport HD zal nu eenmaal meer kosten dan Eurosport SD, idem ditto voor BBC One HD tov. BBC1, maar ik vind dat maar een flauw excuus.
Met die redenering kunnen ze gewoon weer alle HD zenders verwijderen.
Antwoord
#43
(27-09-2013, 18:29)boulder schreef:
(27-09-2013, 13:37)Satfreak07 schreef: Helemaal mee eens, geraakt tijd dat telenet monopolie eens en voor altijd gekraakt word en dat er veel meer keuze kan gemaakt worden van nieuwe providers van digitale tv !
Ik vrees dat als er eentje bijkomt op de kabel die gewoon een klein beetje van het basispakket zal delen.
Als er al geen bandbreedte overblijft om meer zenders te bieden, dan zal die er niet als bij toverslag bijkomen het moment dat er een andere aanbieder bijkomt.
Integendeel, veel van die zenders zullen ongetwijfeld exclusief bij Telenet zitten (zoals Prime en Sporting Telenet).
Ik betwijfel ook of het allemaal een zaak van bandbreedte is, Eurosport HD zal nu eenmaal meer kosten dan Eurosport SD, idem ditto voor BBC One HD tov. BBC1, maar ik vind dat maar een flauw excuus.
Met die redenering kunnen ze gewoon weer alle HD zenders verwijderen.

sinds dat er enkele hun ontslag hebben genomen en het amerika wil toeslaan op de telenet kabel is het er niet veel verbeterd,
kheb gelukkig alles buitengesmeten,voelde het al aankomen na de aanpassing van de abbo's en de factuur die ineens door hun schuld 30€ duurder was zonder dat ze mij ooit iets hebben gevraagd om een abbo aanpassing.
en nu die factuur die ik heb gekregen voor een 5 jaar oude digicorder van 50€ (is nog niet zoveel waard) ben ik het allemaal beetje beu aan het worden dat telenet gedoe,en zal de eerste niet zijn als je ziet hoe ze de klanten behandelen en er een warboel van maken Undecided
Antwoord
#44
(27-09-2013, 18:29)boulder schreef:
(27-09-2013, 13:37)Satfreak07 schreef: Helemaal mee eens, geraakt tijd dat telenet monopolie eens en voor altijd gekraakt word en dat er veel meer keuze kan gemaakt worden van nieuwe providers van digitale tv !
Ik vrees dat als er eentje bijkomt op de kabel die gewoon een klein beetje van het basispakket zal delen.
Als er al geen bandbreedte overblijft om meer zenders te bieden, dan zal die er niet als bij toverslag bijkomen het moment dat er een andere aanbieder bijkomt.
Integendeel, veel van die zenders zullen ongetwijfeld exclusief bij Telenet zitten (zoals Prime en Sporting Telenet).
Ik betwijfel ook of het allemaal een zaak van bandbreedte is, Eurosport HD zal nu eenmaal meer kosten dan Eurosport SD, idem ditto voor BBC One HD tov. BBC1, maar ik vind dat maar een flauw excuus.
Met die redenering kunnen ze gewoon weer alle HD zenders verwijderen.

als TCM en TNT HD verdwijnen, vanaf volgend jaar moeten ze toch twee zenders er bij opzetten, want anders klopt hun verhaal niet,
REX : 20 zenders en RIO : 40 zenders, of blijft de prijs hetzelfde met 2 zenders minder ?????
Antwoord
#45
Ik blijf nog bij het oude , nog alle zenders :-)
Antwoord
#46
(02-11-2013, 00:01)chukky2 schreef: Ik blijf nog bij het oude , nog alle zenders :-)

ik heb het niet dat iemand REX of RIO moet nemen, wie bij het oude blijft,
blijft toch bij het oude, alleen telenet zegt nu bij REX : 20 extra zenders en RIO 40 extra zenders :
en als er twee verdwijnen, zit het erop ofwel 2 zenders terug opzetten, die met het pluspakket eraf zijn gegaan,
ofwel twee goednieuwe zenders,
en tegen dat de concurentie in aantocht is : verandert er immers nog wat, maar dat is toekomst
Antwoord
#47
(02-11-2013, 05:00)zorro123 schreef:
(02-11-2013, 00:01)chukky2 schreef: Ik blijf nog bij het oude , nog alle zenders :-)

ik heb het niet dat iemand REX of RIO moet nemen, wie bij het oude blijft,
blijft toch bij het oude, alleen telenet zegt nu bij REX : 20 extra zenders en RIO 40 extra zenders :
en als er twee verdwijnen, zit het erop ofwel 2 zenders terug opzetten, die met het pluspakket eraf zijn gegaan,
ofwel twee goednieuwe zenders,
en tegen dat de concurentie in aantocht is : verandert er immers nog wat, maar dat is toekomst
Ja, idd. Hopelijk nieuwe zenders hè , in de plaats van Hallmark , espn enz zijn ook niet echt nieuwe zenders in plaats gekomen pff
Antwoord
#48
(27-09-2013, 16:23)natte schreef:
(26-09-2013, 14:01)Dimira schreef: En staat die Nick Hits bij u nu al open natte?Bij mij van het begin denk ik.Ik denk enkel dat ik een probleem heb met die enkele HD zenders.Ik ga nu terug voort mijn zenders op zijn plaats zetten voor dat ik helemaal begin door te draaien.

nick hits wel. rest nietSad

(27-09-2013, 13:37)Satfreak07 schreef:
(27-09-2013, 12:35)boulder schreef: Het is ook niet normaal dat anno 2013 we nog altijd naar SD versies moeten kijken van NED1, NED2, NED3, BBC1, BBC2, ZDF, ARD, terwijl daar wel HD versies van bestaan.
Gaan we dan tot in der eeuwigheid naar die lage resolutie zenders moeten kijken, of gaat Telenet ervan uit dat binnenkort toch iedereen alles via on demand opvraagt, en er dus eigenlijk geen ruimte voor klassieke zenders meer nodig is ?

Helemaal mee eens, geraakt tijd dat telenet monopolie eens en voor altijd gekraakt word en dat er veel meer keuze kan gemaakt worden van nieuwe providers van digitale tv !

pff telenet gelukkig heb ik ze via cd

Ik zie ook niets on demand,dan nog liever met men Smart daar heb je meer keuze en zijn er gratis en voor 1€ bij en die heb je bij telenet niet.
Antwoord
#49
Telenet zou Nick Hits ook mogen openzetten voor de mensen met het Pluspakket. Is bij mij nog steeds zwart beeld ! wij betalen der tenslotte toch ook voor; ik ga voor die ene kinderzender nu niet direkt overschakelen naar dat Riopakket waar we nog eens een 10tal zenders kwijtraken.
Antwoord
#50
Die Nick hits vind ik niet echt een kinder zender.Ook geen volwassen zender natuurlijk ze kunnen hem beter in het basis paket steken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)