Rex of Rio
aan vampieren geen gebrek : Only Lovers Left Alive of Vampire Academy: Blood Sisters(2014)
Antwoord
komedie met Jean-Claude Van Damme Welcome To The Jungle, actie met Dolph Lundgren Blood Of Redemption,
avontuur : Captain America: The Winter Soldier en een serie, alle afleveringen op 1 dag Les Témoins S1(2015)
Antwoord
ofwel klopt de datum niet, en als deze wel klopt bieden ze blijkbaar voor diegene die enkel prime hebben,
ook series met alle afleveringen op 1 dag : Resurrection S1
Antwoord
Oscarnominaties in de TV-theek
Veel van de genomineerde films moeten nog verschijnen in de Belgische bioscoopzalen, maar je kunt er ook al een aantal meepikken in de TV-theek. In Film à la carte kan je nu kijken naar Boyhood, How To Train Your Dragon 2, Ida, Deux Jours, Une Nuit, Guardians of the Galaxy, Begin Again, Dawn of the Planet of the Apes en X-Men: Days of Future Past. Binnenkort verschijnen ook Gone Girl (vanaf 5/2), The Boxtrolls (vanaf 4/2) en Leviathan (vanaf 16/3) in Film à la carte. In Play More kan je binnenkort kijken naar The Grand Budapest Hotel (vanaf 8/2), The Lego Movie (vanaf 22/2) en Captain America: the Winter Soldier (vanaf 24/1).

Kijk live naar de Oscaruitreiking!
Wint Meryl Streep een Oscar? Verzilvert Cotillard haar nominatie? Gaat Birdman met de topprijs naar huis of tovert The Academy toch nog een verrassing uit haar hoge hoed? Jij moet er alvast helemaal niets van missen. De uitreiking van de Oscars is zondag 22 februari live te volgen op Prime STAR HD (standaardkanaal 300). Het kanaal wordt gedurende de Red Carpet Show en de Oscarshow opengesteld voor alle Telenet digitale tv-klanten.
Antwoord
Die Rex|&Rio bestaat toch allang niet meer?Dus kan deze tread zoals vele anderen ook gestopt worden.

En master ik heb nog steeds niets gehoord over die sugestie die ik aan u verteld heb.Je kan toch op zijn minst een reden geven?
Antwoord
(16-01-2015, 11:55)Dimira schreef: Die Rex|&Rio bestaat toch allang niet meer?Dus kan deze tread zoals vele anderen ook gestopt worden.

En master ik heb nog steeds niets gehoord over die sugestie die ik aan u verteld heb.Je kan toch op zijn minst een reden geven?


Wat een hemels gezeik hier altijd over rex en rio, ze zullen dit en ze zullen dat.
De enige zaken dat ze werkelijk doen is spelen met uw geld en met uw voeten....
Antwoord
(16-01-2015, 18:30)adizal32 schreef:
(16-01-2015, 11:55)Dimira schreef: Die Rex|&Rio bestaat toch allang niet meer?Dus kan deze tread zoals vele anderen ook gestopt worden.

En master ik heb nog steeds niets gehoord over die sugestie die ik aan u verteld heb.Je kan toch op zijn minst een reden geven?


Wat een hemels gezeik hier altijd over rex en rio, ze zullen dit en ze zullen dat.
De enige zaken dat ze werkelijk doen is spelen met uw geld en met uw voeten....

Ik heb het al eens verteld niet tegen jou geloof ik dat je toch niet verplicht word om een abonnement op REX-RIO (PLAY- PLAY MORE) te nemen. Je hebt toch nog altijd je eigen hersenen in je hoofd dacht ik,en als je bij je volle verstand bent weet men wat men wil doen.iemand die die zenders graag ziet heeft voor 25€ en die vele zenders en 2000 films en series graag dit geld voor over.Anders had ik niet ook telenet er nog bijgenomen.Ik zie nu elke dag één film.Dat zijn 4 per week En voetbal bij proximus omdat het daar veel goedkoper is.
Antwoord
(16-01-2015, 20:02)Dimira schreef:
(16-01-2015, 18:30)adizal32 schreef:
(16-01-2015, 11:55)Dimira schreef: Die Rex|&Rio bestaat toch allang niet meer?Dus kan deze tread zoals vele anderen ook gestopt worden.

En master ik heb nog steeds niets gehoord over die sugestie die ik aan u verteld heb.Je kan toch op zijn minst een reden geven?


Wat een hemels gezeik hier altijd over rex en rio, ze zullen dit en ze zullen dat.
De enige zaken dat ze werkelijk doen is spelen met uw geld en met uw voeten....

Ik heb het al eens verteld niet tegen jou geloof ik dat je toch niet verplicht word om een abonnement op REX-RIO (PLAY- PLAY MORE) te nemen. Je hebt toch nog altijd je eigen hersenen in je hoofd dacht ik,en als je bij je volle verstand bent weet men wat men wil doen.iemand die die zenders graag ziet heeft voor 25€ en die vele zenders en 2000 films en series graag dit geld voor over.Anders had ik niet ook telenet er nog bijgenomen.Ik zie nu elke dag één film.Dat zijn 4 per week En voetbal bij proximus omdat het daar veel goedkoper is.

adizal32, zoals Dimira zegt verplicht niemand u om dit Play More pakket te nemen, als je vindt dat € 24,95/maand veel geld is dan moet je je conclusies uittrekken en dat pakket opzeggen ofwel deze reduceren tot Play die slechts € 10/maand kost maar dan heb je geen PRIME, geen BBC 3, BBC 4, 13th Street, ...enz maar moet je tevreden stellen met Animal Planet, Lacht, History en tal van muziekzenders en natuurlijk is de keuze uit de catalogus ook minder dan die in Play More.
Indien dat voor u ook teveel is dan moet je tevreden stellen met de basiszenders en indien dat ook niet goed is dan moet je Telenet maar helemaal verlaten en naar een ander provider verhuizen.
Antwoord
Ik vraag me in feite af wat er met dat plus pakket gaat gebeuren,want ik denk dat o.a F. in dat pakket zit.En als je dus 550 duwt komt op het scherm dat je niet geabboneerd bent voor die zender.Maar er staat ook niet bij in wat voor pakket hij zit.Dus normaal als die zender bij telenet blijft dan komt die vanzelf vrij te zitten.Het is gewoon,waarom blijft dat allemaal zolang duren.Ik zal nog maar eens naar telenet moeten belen zoals ik dit vroeger heb gedaan voor dat HD xll pakket.Heb toch al genoeg gedaan gekregen,en ze zien me toch zo graag terug komen dus het is altijd het proberen waard.
Antwoord
(17-01-2015, 13:13)Dimira schreef: Ik vraag me in feite af wat er met dat plus pakket gaat gebeuren,want ik denk dat o.a F. in dat pakket zit.En als je dus 550 duwt komt op het qcherm dat je niet geabboneerd bent voor die zender.Maar er staat ook niet bij in wat voor pakket hij zit.Dus normaal als die zender bij telenet blijft dan komt die vanzelf vrij te zitten.Het is gewoon,waarom blijft dat allemaal zolang duren.Ik zal nog maar eens naar telenet moeten belen zoals ik dit vroeger heb gedaan voor dat HD xll pakket.Heb toch al genoeg gedaan gekregen,en ze zien me toch zo graag terug komen dus het is altijd het proberen waard.

Op 550 zit inderdaad Fashion TV, en dat zit bij het Pluspakket en is nog steeds beschikbaar. Ik heb nog het Pluspakket en kan nog steeds kijken naar Pebble tv, CBBC, Cbeebies, vtmkzoom+,Food Network en dus Fashion tv. Uiteraard aangezien ik nog niet in dat Playgedoe zit ontbreken mij de zenders Lacht, Fashion One, Foxlife HD, Nick Hits en Mtv Live HD wegens geen abonnement. We gingen in 2014 een brief krijgen om over te stappen maar tot op heden nog niets ontvangen. Misschien dit jaar ? Wie zal het zeggen ? Het kanaal 652 is intussen terug vrijgekomen. Daar zat voorheen Lite tv.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)