HD XL
#1
HD XL pakket niet meer te krijgen bij telenet.
Antwoord
#2
(30-09-2013, 19:15)natte schreef:
(30-09-2013, 15:38)Dimira schreef: HD XL pakket niet meer te krijgen bij telenet.

heb het gehad op voor 10 euro
nu in rio en andere op satSmile

Wanneer dan?In Rio zitten ze niet bij. Ik heb nogmaals naar telenet gebeld voor het HD XL paket te kopen.Die meneer heeft me na 10 minuten naar de technise dienst door verwezen.Daar konden ze ook eerst niet goed volgen met die zenders die op zwart staan.Want ze vroegen mij hoeveel dit er waren.Dus ik denk mensen die nog een HD XL pakket hebben lopen hebben dit niet anderen die Rex en Rio hebben wel.Maar nu kan dus niemand meer zo een pakket kopen en deze zullen ook stilaan deffinitief uit het gamma van telenet verdwijnen.
Antwoord
#3
Zenders Animal Planet HD, Foxlife HD, MTV Life HD en Discovery Channel HD zitten in Rio.

De andere HD Zenders (BBC One HD, SD Channel HD en Eurosport HD) zullen niet meer beschikbaar zijn. Enkel mensen die vroeger reeds een HD XL Pakket hadden, blijven alle zenders behouden.
Antwoord
#4
Stom dat die zenders verdwijnen,allemaal om toekomstig plaats te maken,
Waar in omringende landen ze telkens hd zenders toevoegen,verwijderd telenet er telkens maar.
Antwoord
#5
Ja ik versta het ook niet.Ze zei dat er nu toch bij Rio nieuwe zenders waren gekomen.Maar ik zei ook al die seks zenders heb ik nu ook weer niet nodig.Ik vind nu wel dat er op z'n minst één of twee andere zenders in de plaats konden komen.Hopen dat de toekomst beterschap brengt.
Antwoord
#6
Ja Kris dat zei ik haar ook en ik zei haar dat er dus enkele zenders bij veel mensen op zwart gingen.Waar ze dan weer niets van wisten.Maar de klanten zitten nu met de gebakken peren.Daarom legde ik dit zaterdag al uit dat ik dit vooral voor eurosport HD terug wou en nog een paar zenders en daar gerust tien€ wou voor betalen.Dus zoals hij zei ging hij terug bellen of moest ik bellen.Heb dan zelf maar gebeld rond 14.00 uur gisteren met de vraag of ik dat nu kon krijgen.Ben dan uiteindelijk doorgestuurd naar een vriendelijke vrouw van de technische dienst en heeft die pakketen helemaal doorlopen.Heefd ook kunnen zien dat dus het HD XL pakket binnen afzienbare tijd zal stoppen.Zal dus waarschijnlijk 2014 zijn.En het is nu niet meer te verkrijgen.Eigenlijk vind ik het wel eigenaardig dat is dat die zenders die op zwart staan dan staat dat die niet in je pakket zitten.Maar als je dan op ok drukt is er ineens een tijdelijk probleem en lossen ze het zo snel mogelijk op.In plaats van al die zwarte zenders er gewoon voor mensen die het toch niet meer kunnen bekijken die gewoon te verwijderen.Daar moet toch ook een oplossing voor bestaan?
Antwoord
#7
(01-10-2013, 12:27)Dimira schreef: Ja Kris dat zei ik haar ook en ik zei haar dat er dus enkele zenders bij veel mensen op zwart gingen.Waar ze dan weer niets van wisten.Maar de klanten zitten nu met de gebakken peren.Daarom legde ik dit zaterdag al uit dat ik dit vooral voor eurosport HD terug wou en nog een paar zenders en daar gerust tien€ wou voor betalen.Dus zoals hij zei ging hij terug bellen of moest ik bellen.Heb dan zelf maar gebeld rond 14.00 uur gisteren met de vraag of ik dat nu kon krijgen.Ben dan uiteindelijk doorgestuurd naar een vriendelijke vrouw van de technische dienst en heeft die pakketen helemaal doorlopen.Heefd ook kunnen zien dat dus het HD XL pakket binnen afzienbare tijd zal stoppen.Zal dus waarschijnlijk 2014 zijn.En het is nu niet meer te verkrijgen.Eigenlijk vind ik het wel eigenaardig dat is dat die zenders die op zwart staan dan staat dat die niet in je pakket zitten.Maar als je dan op ok drukt is er ineens een tijdelijk probleem en lossen ze het zo snel mogelijk op.In plaats van al die zwarte zenders er gewoon voor mensen die het toch niet meer kunnen bekijken die gewoon te verwijderen.Daar moet toch ook een oplossing voor bestaan?

Dimira , het probleem is natuurlijk dat ze die zenders nog niet direct van de kabel kunnen gooien omdat nog een heel deel die 10 euro betaald en een heel deel van het gratis xd pakket mag genieten.
zolang je niat naar rio of rex gaat blijf je die zenders ontvangen , ik heb ze ook nog
. Maar ik ben ook teleurgesteld dat ze hd zenders dus gaan verwijderen!!!!
Antwoord
#8
Ja dat kan goed zijn.Ik heb Rio en ik heb ze niet hoe verklaar je dat dan.Bij mij staan die op zwart.En zoals ik hierboven al zeg,kom je op zo een zender dan is er een tijdelijk probleem en lossen ze het zo snel mogelijk op.Maar dat is al 6 dagen zo.En anders bestaan er toch computers denk ik om die zenders te kunnen splitsen.Dat mensen die die niet meer kunnen ontvangen niet steeds dat zwart beeld tegen komen.Ik ga nog één ding doen en dat is mijn stekker uit trekken.Je weet nooit.
Antwoord
#9
(01-10-2013, 19:57)Dimira schreef: Ja dat kan goed zijn.Ik heb Rio en ik heb ze niet hoe verklaar je dat dan.Bij mij staan die op zwart.En zoals ik hierboven al zeg,kom je op zo een zender dan is er een tijdelijk probleem en lossen ze het zo snel mogelijk op.Maar dat is al 6 dagen zo.En anders bestaan er toch computers denk ik om die zenders te kunnen splitsen.Dat mensen die die niet meer kunnen ontvangen niet steeds dat zwart beeld tegen komen.Ik ga nog één ding doen en dat is mijn stekker uit trekken.Je weet nooit.

Als je Rio of rex hebt krijg je de genoemde zenders ook niet meer !!
je begrijpt het niet helemaal geloof ik . Dus vanaf dat je ingetekend hebt krijg je alleen de zenders die rex en rio doorgeven en natuurlijk de zenders die op de zenderkaart staan in basis he . Maar geen eurosport hd meer ,of fashion , jim jam tv , peble tv enz...

ik heb bv het oude pluspakket , die nieuwe zenders wat erbij gekomen zijn lacht en fashion one die zijn bij mij ook zwart hoor .;-)
Dus alles wat er nieuw zou bijkomen krijg je ook niet wanneer je alle oude paketten zou hebben .


Ik moet hier wel even met zekerheid bevestigen mensen die HD XL hadden , dit ook blijven zien bij intekening van rex of rio !!!
Dus eerder bericht van me klopt niet helemaal daarin . (update)
Antwoord
#10
Kort samengevat : je betaalt meer en krijgt minder.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)