Proximus verwerft uitzendrechten voor UEFA Champions League tot 2024
#1
Proximus heeft bekend gemaakt dat het de exclusieve rechten voor het integraal uitzenden van de UEFA Champions League voor de komende drie seizoenen heeft verlengd. Door dit nieuwe akkoord is Proximus naar eigen zeggen de enige operator in België die alle wedstrijden van de UEFA Champions League uitzendt. Proximus zendt de wedstrijden uit via het contentkanaal Pickx.
Antwoord
#2
(16-12-2020, 13:22)master-magic schreef: Proximus heeft bekend gemaakt dat het de exclusieve rechten voor het integraal uitzenden van de UEFA Champions League voor de komende drie seizoenen heeft verlengd. Door dit nieuwe akkoord is Proximus naar eigen zeggen de enige operator in België die alle wedstrijden van de UEFA Champions League uitzendt. Proximus zendt de wedstrijden uit via het contentkanaal Pickx.

Wat men allemaal ni uitvindt om klanten te lokken, spijtig maar dan moet ik daar niet meer van wakker liggen!
Antwoord
#3
(16-12-2020, 13:46)tontol36 schreef:
(16-12-2020, 13:22)master-magic schreef: Proximus heeft bekend gemaakt dat het de exclusieve rechten voor het integraal uitzenden van de UEFA Champions League voor de komende drie seizoenen heeft verlengd. Door dit nieuwe akkoord is Proximus naar eigen zeggen de enige operator in België die alle wedstrijden van de UEFA Champions League uitzendt. Proximus zendt de wedstrijden uit via het contentkanaal Pickx.

Wat men allemaal ni uitvindt om klanten te lokken, spijtig maar dan moet ik daar niet meer van wakker liggen!

ik lig er ook niet wakker van Tongue Tongue Tongue
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)