zender wijzigingen bij M7 vanaf Juni 2020
#7
(01-05-2020, 14:58)boulder schreef: Ik vind die M7 zo'n onbetrouwbare aanbieder.
Zelf kijk ik niet naar Discovery en dergelijke, en zit ik ook niet meer bij M7, maar als je dat dan wel graag ziet, en midden in een reeks beslissen ze plots die zenders niet meer door te geven, en weer met iets compleet anders te beginnen, wat ben je daarmee?
Bij M7 hebben ze zo echt de mentaliteit dat ze een bepaalde hoeveelheid ruimte hebben, en die maar opvullen hoe het op dat moment best voor hen uitkomt.
Dat jij dan als klant misschien een reeks aan het volgen bent, en temidden die reeks niet meer verder kunt kijken, dat interesseert hen niet.

ik kijk soms wel eens naar animal planet maar dan niet via satelliet van M7 omdat deze in SD is, die zender kijk ik in HD via telenet, de TLC en ID enzo ga ik niet missen, door Eurosport zap ik wel eens of blijf even hangen voor een paar minuten, maar die ga ik ook niet missen met telenet als backup.
maar de mensen die niks anders hebben dan Tv Vlaanderen gaan nu wel zonder vallen in juni, en met de aankomende sport (als het corona virus het toelaat) gaan die dan ook moeten missen of via andere wegen bekijken.
denk dat dit hen weer klanten gaat kosten ook, wie in belgie woont en satelliet heeft enkel zal uitkijken naar de andere providers om hun Eurosport en andere zenders niet te moeten missen.
eigenlijk een klein beetje schande van M7 dat ze dit doen, maar ja, eigenlijk is het hun eigen schuld,
zenders waarvan er een HD versie is bieden ze niet aan enkel SD om die transponder toch maar gevuld te krijgen, en dan maar transponders afstoten om geld te besparen, ik zag het vorig jaar al, voor skylink, Canal digitaal en tv Vlaanderen enkele transponders afstoten en die zenders dan samenvoegen op andere en er een SD versie van maken,
bv: de naam History HD BNL, die zender zend uit in SD maar ze maken reclame met de HD versie al maanden, en niemand die het doorheeft op de telefoon centrale bij M7, ze worden daar ook nog met leugens gevoed.
en de klanten die zien het doorgaans niet, enkel wie er echt mee bezig is Sad (al kijk ik die zender niet is het toch een punt, ze doen dit nog met enkele zenders).
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: zender wijzigingen bij M7 vanaf Juni 2020 - door master-magic - 01-05-2020, 17:55



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)