geluid
#1
Daar ik s'avonds te laat thuiskom moet ik al mijn favoriete feuilletons op nemen,nu stel ik al maanden vast dat bij de aftitteling steeds geluidsstoringen voorkomen,een soort gehakkel.Tijdens de ganse weergave geen probleem doch bij de aftitteling doet het fenomeen zich voor.Ik vind dat raar en dat is zo al maanden aan de gang en raakt precies niet opgelost.Je gaat me toch niet vertellen dat ik dat alleen opmerk? iemand?Huh
ps:het gaat wel over prime feuilletons.
Antwoord
#2
is hier ook hoor en is ook by films op prime,prime star hd is er geen probleem.
Antwoord
#3
is een probleem die sinds het bijvoegen van nieuwe zenders voorkomt,
heb dit ook al gemerkt.
heb wel gezien dat er soms heel hard gecomprimeerd word op de SD zenders,
misschien dat dit er mee te maken heeft.
Antwoord
#4
Nog in verband met het geluid.Sinds enige tijd merk ik dat het engelse klankspoor op eurosport-HD tijdens de commerciele onderbrekingen steeds wegvalt.Ik zou persoonlijk liever hebben dat op het hd kanaal enkel engels commentaar zou te horen zijn,het veranderen schijnt maar niet te lukkenSad
Antwoord
#5
Nee ik zie het nu ook blijkbaar hebben ze die mogelijkheid geblokkeerd,want ik kan die instelling van die taal of audio ook niet meer veranderen.Volgens mij is het gebeurt tijdens die update in oktober die enkel voor de decoders en interne zaken was.Dat dit gebeurt is.Ook toen de problemen opgelost zijn met ondertitels van TNT
Antwoord
#6
(23-12-2012, 13:10)tontol36 schreef: Nog in verband met het geluid.Sinds enige tijd merk ik dat het engelse klankspoor op eurosport-HD tijdens de commerciele onderbrekingen steeds wegvalt.Ik zou persoonlijk liever hebben dat op het hd kanaal enkel engels commentaar zou te horen zijn,het veranderen schijnt maar niet te lukkenSad

Zet je Digicorder op Eurosport, druk op je afstandsbediening 2x op de OK-knop, selecteer taal wijzigen terug OK. Nu kan ja kiezen uit Audio UK of Audio NL selecteer wijzigen om op te slaan.
Antwoord
#7
(16-01-2013, 21:49)svenny55 schreef:
(23-12-2012, 13:10)tontol36 schreef: Nog in verband met het geluid.Sinds enige tijd merk ik dat het engelse klankspoor op eurosport-HD tijdens de commerciele onderbrekingen steeds wegvalt.Ik zou persoonlijk liever hebben dat op het hd kanaal enkel engels commentaar zou te horen zijn,het veranderen schijnt maar niet te lukkenSad

Zet je Digicorder op Eurosport, druk op je afstandsbediening 2x op de OK-knop, selecteer taal wijzigen terug OK. Nu kan ja kiezen uit Audio UK of Audio NL selecteer wijzigen om op te slaan.
wel sven heb dat onmiddellijk geprobeerd en op eurosport sd werkt dat maar op de hd versie werkt het niet, daar kan ik niet switchen Sad
Antwoord
#8
Op sd had ik het niet geprobeerd omdat die er bij mij niet meer opstaat,althans niet meer bij mijn andere zenders.Nu staat hij ergens achteraan bij zenders die ik niet heb en alle sd zenders.Kijk enkel naar de HD versie of beide versies moeten een appart schema uitzenden zoals enkele zenders wel eens durven doen.Maar bij de HD versie va eurosport gaat dit inderdaad niet.Misschien eens aan Charlotte van telenet melden?
Antwoord
#9
Sorry dimi, ik denk dat tn daar niets mee te maken heeft. Zoals ik al eerder melde zijn de trailers tussen de programmas in het engels niet meer te horen, enkel die met nl commentaar.Tn zal zich daar toch niet mee bezig houden om dat allemaal te filteren niet?
Antwoord
#10
Dat weet ik niet,maar je kan het veranderen in de SD versie niet?En als je het daar wel kan veranderen moet telenet dat maar zien in orde te krijgen dat dat in de HD versie ook kan.Trouwens die HDversie daar heb je toch moeten voor moeten voor betalen denk ik,ik weet nu ook niet of die zender in een pakket zit want ik heb bijna alle zenders.Maar telenet kan je zo toch maar niet opleggen om een zender in mindere kwaliteit te bekijken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)