M7 gaat contentbescherming betaal-tv van Nagra inzetten
#1
Kudelski Group-dochter Nagra levert content-beschermingstechnologie voor beveiliging van betaal-tv diensten aan de Franse mediagroep Canal +. De diensten zijn bedoeld voor M7, de in Luxemburg gevestigde satellietoperator die in 2019 is overgenomen door Canal +, voor nieuwe en oudere settopboxen.
Antwoord
#2
(05-11-2020, 15:02)master-magic schreef: Kudelski Group-dochter Nagra levert content-beschermingstechnologie voor beveiliging van betaal-tv diensten aan de Franse mediagroep Canal +. De diensten zijn bedoeld voor M7, de in Luxemburg gevestigde satellietoperator die in 2019 is overgenomen door Canal +, voor nieuwe en oudere settopboxen.
Dus binnenkort gedaan met de losse kaartjes bij TVV?
Antwoord
#3
(05-11-2020, 18:53)boulder schreef:
(05-11-2020, 15:02)master-magic schreef: Kudelski Group-dochter Nagra levert content-beschermingstechnologie voor beveiliging van betaal-tv diensten aan de Franse mediagroep Canal +. De diensten zijn bedoeld voor M7, de in Luxemburg gevestigde satellietoperator die in 2019 is overgenomen door Canal +, voor nieuwe en oudere settopboxen.
Dus binnenkort gedaan met de losse kaartjes bij TVV?

grote kans, zie de nieuwe zender eSportsONE dat bij M7 gestart is nog niet bij Tv Vlaanderen beeld geven, volgens verschillende forum berichten is het ook enkel Nagra codering, dus enkel te zien met officiële CI module of hun eigen ontvanger.
voor die zender nu niet echt een probleem voor mij, mis die niet maar is de eerste stap naar nieuwe zenders enkel Nagra vrees ik.
als ik kijk op m'n dreambox dan is enkel Nagra,Viaccess, en Irdeto ondersteund bij deze zender.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)