abonnement
#1
Als belg moet je ook weer eerst een nederlands adres hebben zeker?
Antwoord
#2
(11-10-2012, 16:20)Dimira schreef: Als belg moet je ook weer eerst een nederlands adres hebben zeker?

uiteraard, om als Nederlander TV Vlaanderen te kunnen nemen moet je ook een adres in België hebben...
Antwoord
#3
hi,
op bepaalde forum's,worden er wel kaartruils gedaan.jij neemt een tvv op jouw naam,en de ned één op zijn naam van cd.financiëel regel je voor het begin,en daarna betaalt ieder zijn eigen abonnement.zo doe ik het.legaal is het niet,maar bepaalde aanbieders dwingen ons daartoe Sad.voor mij gaat het wel om de filmkanalen.Smile
Antwoord
#4
(18-10-2012, 16:45)waardigtvkijken schreef: hi,
op bepaalde forum's,worden er wel kaartruils gedaan.jij neemt een tvv op jouw naam,en de ned één op zijn naam van cd.financiëel regel je voor het begin,en daarna betaalt ieder zijn eigen abonnement.zo doe ik het.legaal is het niet,maar bepaalde aanbieders dwingen ons daartoe Sad.voor mij gaat het wel om de filmkanalen.Smile

20 jaar geleden had ik een schotel,wel nergens een abonnement op maar enkel om de zenders te zien die vrij zaten.Maar toen kon ik hier bij ons in Merksem achter de toog ook kaarten krijgen voor 100 frank.En toen kon ik alle commerciële hollanders zien.Als deze dan uitvielen kwam je gewoon terug naar de winkel gaf je die af en werden die van achter geupdate alsof er niets aan de hand was, je moest dan wel telkens 100 frank betalen.
Antwoord
#5
dure grap voor die keys erop te laten zetten Wink
al zijn er nu andere oplossingen,maar dat bespreken we hier niet.
Antwoord
#6
(18-10-2012, 18:04)master-magic schreef: dure grap voor die keys erop te laten zetten Wink
al zijn er nu andere oplossingen,maar dat bespreken we hier niet.

Vroeger hadden de mensen ook meer geld hé master.Nu gaan zelfs de landen al faliet.Wink
Antwoord
#7
(18-10-2012, 18:04)master-magic schreef: dure grap voor die keys erop te laten zetten Wink
al zijn er nu andere oplossingen,maar dat bespreken we hier niet.
moet zeggen,dat dit nog serieus meeviel.hier was dit een stevige 800 Bfr,maar laten we hier niet verder op ingaan,ik wil samen met anderen en de moderators het board on air houden Smile .zou het eerste board niet zijn,die vanwege diverse berichten moet sluiten Sad ,en dat willen we niet hé
Antwoord
#8
(18-10-2012, 22:16)waardigtvkijken schreef:
(18-10-2012, 18:04)master-magic schreef: dure grap voor die keys erop te laten zetten Wink
al zijn er nu andere oplossingen,maar dat bespreken we hier niet.
moet zeggen,dat dit nog serieus meeviel.hier was dit een stevige 800 Bfr,maar laten we hier niet verder op ingaan,ik wil samen met anderen en de moderators het board on air houden Smile .zou het eerste board niet zijn,die vanwege diverse berichten moet sluiten Sad ,en dat willen we niet hé

klopt,zo dingen zijn al naar het grijze circuit gaan die opties,ik ken ze wel maar bespreek dit liever niet.
Antwoord
#9
(04-11-2012, 18:43)natte schreef:
(18-10-2012, 23:41)master-magic schreef:
(18-10-2012, 22:16)waardigtvkijken schreef:
(18-10-2012, 18:04)master-magic schreef: dure grap voor die keys erop te laten zetten Wink
al zijn er nu andere oplossingen,maar dat bespreken we hier niet.
moet zeggen,dat dit nog serieus meeviel.hier was dit een stevige 800 Bfr,maar laten we hier niet verder op ingaan,ik wil samen met anderen en de moderators het board on air houden Smile .zou het eerste board niet zijn,die vanwege diverse berichten moet sluiten Sad ,en dat willen we niet hé
klopt,zo dingen zijn al naar het grijze circuit gaan die opties,ik ken ze wel maar bespreek dit liever niet.
maak gewoon hollandse vrienden en ok
mag normaal niet Wink
Antwoord
#10
(04-11-2012, 21:39)master-magic schreef:
(04-11-2012, 18:43)natte schreef:
(18-10-2012, 23:41)master-magic schreef:
(18-10-2012, 22:16)waardigtvkijken schreef:
(18-10-2012, 18:04)master-magic schreef: dure grap voor die keys erop te laten zetten Wink
al zijn er nu andere oplossingen,maar dat bespreken we hier niet.
moet zeggen,dat dit nog serieus meeviel.hier was dit een stevige 800 Bfr,maar laten we hier niet verder op ingaan,ik wil samen met anderen en de moderators het board on air houden Smile .zou het eerste board niet zijn,die vanwege diverse berichten moet sluiten Sad ,en dat willen we niet hé
klopt,zo dingen zijn al naar het grijze circuit gaan die opties,ik ken ze wel maar bespreek dit liever niet.
maak gewoon hollandse vrienden en ok
mag normaal niet Wink

Ik heb al hollandse vriendenSleepy. Hier in belgie mag niks,in nederlands leren ze u zelfs downloaden van torrents enzzz,lees maar de tips en trucs enzzz,in België lopen ze achter.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)