Proximus neemt Mobile Vikings en Jim Mobile over
#6
De kogel is door de kerk: de Belgische mededingingsautoriteit heeft groen licht gegeven voor het afronden van de overname van Mobile Vikings nv door Proximus nv. Deze overname is goed nieuws voor Mobile Vikings, maar het roept ongetwijfeld meteen een hoop vragen op. Het antwoord op een aantal vragen vind je hieronder!

Gaan de prijzen verhogen?

Nee. Mobile Vikings zal na deze overname geen prijsverhoging doorvoeren, niet voor herlaadkaarten, niet voor abonnementen. Er verandert immers niets aan ons streven: onze Vikings steeds de beste prijs en de beste service geven.

Wat gebeurt er met de Mobile Vikings-helpdesk?

Die zal onverminderd alive & kicking blijven, niets verandert. Daar zijn we duidelijk in: goede service voor onze Vikings zal altijd een van onze voornaamste doelen zijn.

Wat gebeurt er met mijn Vikingpunten?

Met je huidige Vikingpunten verandert er helemaal niets. De Vikingpunten die je vandaag hebt, hou je gewoon in je account. Ook de manieren om Vikingpunten te verdienen, zullen ongewijzigd blijven (Viking Deals en een nieuwe Viking aanbrengen).

Wat gebeurt er met de Viking Deals?

De Viking Deals maken vandaag 100% deel uit van je leven als Mobile Viking en zullen niet veranderen. De huidige manier van werken en de huidige partners zullen naar aanleiding van de overname niet veranderen. Integendeel zelfs, er komen elke week straffe nieuwe partners bij.

Wat gebeurt er met de Viking Clans?

De Viking Clans maken vandaag 100% deel uit van je leven als Mobile Viking en zullen niet veranderen. De huidige manier van werken en de maandelijkse hoeveelheid gratis extra data zal naar aanleiding van de overname niet veranderen.

Wat gebeurt er met het DNA, de identiteit van Mobile Vikings? Gaan jullie nog apart blijven bestaan?

Proximus heeft al duidelijk aangegeven de essentiële merkidentiteit van Mobile Vikings te zullen vrijwaren. Het merk Mobile Vikings zal zijn producten en diensten onder dezelfde voorwaarden en onder dezelfde naam blijven aanbieden. Vikings zullen hun huidige dienstverlening en voordelen behouden, en zullen in de toekomst gebruik kunnen maken van het beste mobiele netwerk in België en meegenieten van toekomstige innovaties van Proximus.

Krijg ik een andere simkaart?

Een nieuwe simkaart is niet nodig.

Kan ik mijn huidige nummer behouden?

Je zult zonder probleem je huidige telefoonnummer(s) kunnen houden.

Moet ik opnieuw van netwerk veranderen?

Voorlopig verandert er niets. In de toekomst switchen we wel naar het Proximus-netwerk. Belangrijk om te weten is dat je daarvoor alvast geen nieuwe simkaart nodig zal hebben. Deze overgang naar het Proximus-netwerk zal transparant gebeuren voor Vikings. Zodra we meer zicht hebben op hoe dat in zijn werk zal gaan, zullen we je daarover uitgebreid informeren.

Garanderen jullie dat ik een goede dekking blijf hebben?

Mobile Vikings zal in de toekomst gebruik kunnen maken van het beste mobiele netwerk in België, en bovendien meegenieten van toekomstige innovaties van Proximus. Er zal een nog betere dekking zijn voor 3G en 4G(LTE), en ook de downloadsnelheid zal hoger liggen. Zodra we meer zicht hebben op hoe dat in zijn werk zal gaan, zullen we je daarover uitgebreid informeren, al zal dat niet voor meteen zijn.

Wat gebeurt er met de My Viking-app?

De My Viking-app maakt vandaag 100% deel uit van je leven als Mobile Viking. Die blijft dus gewoon werken zoals voordien.

Gaat Mobile Vikings dan ook breedband aanbieden?

De weg naar een Mobile Vikings-breedband aanbod ligt logischerwijs open. Maar wat de concrete toekomstplannen op dat vlak zijn, daar moeten we nog even koffiedik kijken. Uiteraard communiceren we daarover zodra er duidelijkheid over is.

Gaat Mobile Vikings dan ook smartphone-deals aanbieden?

De weg naar Mobile Vikings-smartphonedeals ligt logischerwijs open. Maar wat de concrete toekomstplannen op dat vlak zijn, daar moeten we nog even koffiedik kijken. Uiteraard communiceren we daarover zodra er duidelijkheid over is.

Wat gebeurt er met JIM Mobile?

Zowel JIM Mobile als Mobile Vikings blijven bestaan zoals vandaag.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Proximus neemt Mobile Vikings en Jim Mobile over - door master-magic - 02-06-2021, 14:36



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)