Play7 bij tv Vlaanderen via satelliet.
#1
Play7 begint. Het wordt ook aangeboden bij TV Vlaanderen

Een nieuw lineair kanaal genaamd Play7 betreedt vanavond de Belgische televisiemarkt. Dit is een nieuw project van de mediagroep SBS Belgium,
die reeds 3 thematische programma's Play4 (voorheen Vier), Play5 (Vijf) en Play6 (Zes) op de Belgische markt uitbaat .
Sinds de lancering is de programmapositie van Play7 gecodeerd met de systemen Nagra MA ( CAID 1818 en 1819), Mediaguard
(CAID 0100, provider-id 00006C) en Viaccess Orca (CAID 0500, provider-id 051900)
Play7 brengt de beste nationale en internationale verhalen, realityshows, films en drama's - programma's gewijd aan woningrenovatie
(The Property Brothers, Aussie Property Flippers), nieuwe realityshows uit de EHBO-omgeving (Emergency, One born every minute),
de meest interessante echte verhalen (Spoorloos, In het trakt van de) en dagelijkse afleveringen uit de beste series uit de ziekenhuisomgeving (Night Shift, Surgeons).
op dit moment is er alleen een ID, er zijn nog geen uitzendingen
volgens de TVV nieuwsbrief start deze zender bij TVV ondanks de start op 2 april pas op 6 april:

Nieuw: PLAY7

Vanaf dinsdag 6 april wordt de nieuwe zender Play 7 toegevoegd in ons satelliet-aanbod. Deze zender focust zich op romantische drama, reality en human interest. Een echte vrouwelijke zender vol inspiratie en ontspanning.
Antwoord
#2
En vrees dat we weer een SD zender erbij hebben met deze play 7 😔
Antwoord
#3
Het is wel duidelijk waarom op dat andere forum Telenet zo aangevallen werd door de topicstarter.
Dit dient om de aandacht af te leiden van het positieve nieuws voor Telenet en Proximus klanten (er komt een zender bij in HD), uit schrik dat hij bij TV Vlaanderen er niet ging bijkomen.
Hij zal niet zeker geweest zijn of de zender er wel ging bijkomen, dus graag wat desinformatie verspreiden dat het zogezegd allemaal in een betaalpakket ging komen.
In werkelijkheidheid is het TVV die beslist dat in SD uit te zenden, omdat ze dan minder bandbreedte nodig hebben.
Maar sommigen schuiven de schuld graag in de schoenen van een ander.
Antwoord
#4
(03-04-2021, 09:22)boulder schreef: Het is wel duidelijk waarom op dat andere forum Telenet zo aangevallen werd door de topicstarter.
Dit dient om de aandacht af te leiden van het positieve nieuws voor Telenet en Proximus klanten (er komt een zender bij in HD), uit schrik dat hij bij TV Vlaanderen er niet ging bijkomen.
Hij zal niet zeker geweest zijn of de zender er wel ging bijkomen, dus graag wat desinformatie verspreiden dat het zogezegd allemaal in een betaalpakket ging komen.
In werkelijkheidheid is het TVV die beslist dat in SD uit te zenden, omdat ze dan minder bandbreedte nodig hebben.
Maar sommigen schuiven de schuld graag in de schoenen van een ander.

idd, maar ja, die persoon is anti Vlaamse zenders en alles wat veranderd van naam is goed voor Canal digitaal als beter te noemen met de topzenders van RTL daar, wat voor het grote deel dezelfde programma's zijn als in belgie bij de commerciëlen.
maar die ziet het gelijk niet, en zo zijn er velen....
Antwoord
#5
(03-04-2021, 16:36)master-magic schreef: idd, maar ja, die persoon is anti Vlaamse zenders en alles wat veranderd van naam is goed voor Canal digitaal als beter te noemen met de topzenders van RTL daar, wat voor het grote deel dezelfde programma's zijn als in belgie bij de commerciëlen.
maar die ziet het gelijk niet, en zo zijn er velen....
Voor mij is dat iemand van een winkeltje van sat materiaal, die zoekt ook elke gelegenheid op om reclame te maken.
Elk bericht begint of eindigt met :

"Digitale TV via satelliet sinds 1994" of zoiets.
En hij liegt ook systematisch over de prijzen van abonnementen, enz.
Het is duidelijk dat in zijn winkeltje geen Proximus of Telenet producten liggen.
Volgens mij is dat dus geen kwestie van "niet begrijpen", die kerel heeft een product te verkopen, en dat product zit duidelijk niet op de kabel.
Antwoord
#6
(03-04-2021, 20:07)boulder schreef:
(03-04-2021, 16:36)master-magic schreef: idd, maar ja, die persoon is anti Vlaamse zenders en alles wat veranderd van naam is goed voor Canal digitaal als beter te noemen met de topzenders van RTL daar, wat voor het grote deel dezelfde programma's zijn als in belgie bij de commerciëlen.
maar die ziet het gelijk niet, en zo zijn er velen....
Voor mij is dat iemand van een winkeltje van sat materiaal, die zoekt ook elke gelegenheid op om reclame te maken.
Elk bericht begint of eindigt met :

"Digitale TV via satelliet sinds 1994" of zoiets.
En hij liegt ook systematisch over de prijzen van abonnementen, enz.
Het is duidelijk dat in zijn winkeltje geen Proximus of Telenet producten liggen.
Volgens mij is dat dus geen kwestie van "niet begrijpen", die kerel heeft een product te verkopen, en dat product zit duidelijk niet op de kabel.

weet het niet, is een speciaal geval, woonde eerst in west Vlaanderen en dan opeens in Limburg volgens wat ik lees, of verwissel hem om met een ander.
is iets dat opvalt dat Canal digitaal altijd beter is dan een ander.
Antwoord
#7
Ja, maar wat opvalt is dat zolang het erop leek dat TV Vlaanderen de zender niet ging toevoegen er reacties kwamen genre "ik ga die niet missen", "wat een prutszender", etc.
Nu hij wel komt hoor je dat niemand meer zeggen.
Hetzelfde als een zender verdwijnt, dan krioelt het van de commentaren dat ze die zender niet zullen missen, sommigen zeggen zelfs dat ze vooral naar youtube kijken.
Dan vraag je je af waarom die een abonnement nemen, om het even wat er verdwijnt, ze gaan het niet missen.
Klinkt niet echt geloofwaardig, hee
Antwoord
#8
(04-04-2021, 17:20)boulder schreef: Ja, maar wat opvalt is dat zolang het erop leek dat TV Vlaanderen de zender niet ging toevoegen er reacties kwamen genre "ik ga die niet missen", "wat een prutszender", etc.
Nu hij wel komt hoor je dat niemand meer zeggen.
Hetzelfde als een zender verdwijnt, dan krioelt het van de commentaren dat ze die zender niet zullen missen, sommigen zeggen zelfs dat ze vooral naar youtube kijken.
Dan vraag je je af waarom die een abonnement nemen, om het even wat er verdwijnt, ze gaan het niet missen.
Klinkt niet echt geloofwaardig, hee

nee idd, maar hebben ze er wel een abbo op, krijgen ze het niet via via door dat het hen niks kost, dan zijn ze niet boos dat er ene verdwijnt want ze kijken die misschien niet.
al is de reacties soms schuin en ongeloofwaardig dat die dan hele avond op YouTube zitten te kijken, is er daar zoveel meer te zien dan op de andere zenders????
ik vind enkel clipjes van muziek enzo, al zoek ik ook niet naar iets anders met al die klik pop ups van google.
Antwoord
#9
Ik ga niet zeggen dat er niets op Youtube staat, soms technische reviews en zo, maar om nu een hele avond naar Youtube te kijken, dat geloof ik niet echt.
Kunnen inderdaad zwartkijkers zijn, maar kan ook zijn dat die abonnementen verkopen in een satwinkel en daarom altijd elke zender die verdwijnt afdoen als "onbelangrijk", "pulp", "gaan we niet missen", etc.
Die sattv4iedereen verdenk ik daarvan.
Eerst zat hij leugens te verspreiden dat alle Play kanalen betalend zouden worden, dat was om de aandacht af te leiden vermits hij dacht dat ze het niet zouden brengen bij TV Vlaanderen.
De zender was prul, en enkel Canal Digitaal was goed.
Nu het blijkt dat die toch komt, vraagt hij of hij ook op Antenne TV komt...
De wind draait wel heel rap bij die kerel...
Antwoord
#10
(05-04-2021, 23:59)boulder schreef: Ik ga niet zeggen dat er niets op Youtube staat, soms technische reviews en zo, maar om nu een hele avond naar Youtube te kijken, dat geloof ik niet echt.
Kunnen inderdaad zwartkijkers zijn, maar kan ook zijn dat die abonnementen verkopen in een satwinkel en daarom altijd elke zender die verdwijnt afdoen als "onbelangrijk", "pulp", "gaan we niet missen", etc.
Die sattv4iedereen verdenk ik daarvan.
Eerst zat hij leugens te verspreiden dat alle Play kanalen betalend zouden worden, dat was om de aandacht af te leiden vermits hij dacht dat ze het niet zouden brengen bij TV Vlaanderen.
De zender was prul, en enkel Canal Digitaal was goed.
Nu het blijkt dat die toch komt, vraagt hij of hij ook op Antenne TV komt...
De wind draait wel heel rap bij die kerel...

Idd zag het ook vandaag, wou er nog op reageren of die wel weet wat hun capaciteit is via antenne tv maar heb er niet op ingegaan, denk dat er niemand heeft op gereageerd omdat dit het beste soms is.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)