klanten met oude modem krijgen bericht
#1
sinds 31/03 krijgen klanten met een oude modem dat binnenkort niet meer zal ondersteund worden of uitvallen een bericht dat ze deze kunnen vervangen voor een nieuwere versie.
dit bericht zal je krijgen via de telenet app als je in die situatie zit.
of als die soms niet juist meer werkt en telenet het merkt via hun systeem krijg je ook een melding dat je die gratis kan inruilen voor een ander.
zie het volgende:

Hoe modem ruilen via de Telenet-app?

Als de klant klikt op het bericht in de Telenet-app, komt hij op het startscherm om de modemswap te starten
Als hij klikt op 'modem vervangen', moet hij eerst zijn persoonlijke gegevens en leveringsadres bevestigen
Als hij dan klikt op 'Bevestig je bestelling', krijgt hij een bevestiging scherm.
De klant krijgt ook nog een e-mail met meer informatie over de levering
In de doos met de nieuwe modem zit een retourdoos en retourlabel, hiermee kan de klant de oude modem eenvoudig terug naar Telenet opsturen. Ook kan hij zijn oude modem altijd naar een Telenet-winkelpunt brengen.

Opgelet! De klant kan alleen zijn modem ruilen als hij de laatste versie van de Telenet-app op zijn toestel heeft geïnstalleerd. Als dat nog niet gebeurd is, moet de klant eerst een update doen.
Antwoord
#2
(02-04-2021, 23:50)master-magic schreef: sinds 31/03 krijgen klanten met een oude modem dat binnenkort niet meer zal ondersteund worden of uitvallen een bericht dat ze deze kunnen vervangen voor een nieuwere versie.
dit bericht zal je krijgen via de telenet app als je in die situatie zit.
of als die soms niet juist meer werkt en telenet het merkt via hun systeem krijg je ook een melding dat je die gratis kan inruilen voor een ander.
zie het volgende:

Hoe modem ruilen via de Telenet-app?

Als de klant klikt op het bericht in de Telenet-app, komt hij op het startscherm om de modemswap te starten
Als hij klikt op 'modem vervangen', moet hij eerst zijn persoonlijke gegevens en leveringsadres bevestigen
Als hij dan klikt op 'Bevestig je bestelling', krijgt hij een bevestiging scherm.
De klant krijgt ook nog een e-mail met meer informatie over de levering
In de doos met de nieuwe modem zit een retourdoos en retourlabel, hiermee kan de klant de oude modem eenvoudig terug naar Telenet opsturen. Ook kan hij zijn oude modem altijd naar een Telenet-winkelpunt brengen.

Opgelet! De klant kan alleen zijn modem ruilen als hij de laatste versie van de Telenet-app op zijn toestel heeft geïnstalleerd. Als dat nog niet gebeurd is, moet de klant eerst een update doen.

Wat is dat voor wat geks die laatste regel met opgelet! ? 
Als men geen gsm heeft of gewoon alleen tv , of nieuwe klant .....,,,
Antwoord
#3
(03-04-2021, 14:27)chukky2 schreef:
(02-04-2021, 23:50)master-magic schreef: sinds 31/03 krijgen klanten met een oude modem dat binnenkort niet meer zal ondersteund worden of uitvallen een bericht dat ze deze kunnen vervangen voor een nieuwere versie.
dit bericht zal je krijgen via de telenet app als je in die situatie zit.
of als die soms niet juist meer werkt en telenet het merkt via hun systeem krijg je ook een melding dat je die gratis kan inruilen voor een ander.
zie het volgende:

Hoe modem ruilen via de Telenet-app?

Als de klant klikt op het bericht in de Telenet-app, komt hij op het startscherm om de modemswap te starten
Als hij klikt op 'modem vervangen', moet hij eerst zijn persoonlijke gegevens en leveringsadres bevestigen
Als hij dan klikt op 'Bevestig je bestelling', krijgt hij een bevestiging scherm.
De klant krijgt ook nog een e-mail met meer informatie over de levering
In de doos met de nieuwe modem zit een retourdoos en retourlabel, hiermee kan de klant de oude modem eenvoudig terug naar Telenet opsturen. Ook kan hij zijn oude modem altijd naar een Telenet-winkelpunt brengen.

Opgelet! De klant kan alleen zijn modem ruilen als hij de laatste versie van de Telenet-app op zijn toestel heeft geïnstalleerd. Als dat nog niet gebeurd is, moet de klant eerst een update doen.

Wat is dat voor wat geks die laatste regel met opgelet! ? 
Als men geen gsm heeft of gewoon alleen tv , of nieuwe klant .....,,,

Dan zal je dit bericht ook niet kunnen lezen als je enkel een tv hebt, en nieuwe klanten krijgen sowieso altijd een nieuwe modem dus die hebben dit probleem niet.
Ze weten ook wie enkel tv heeft, die bellen ze dan op of sturen een brief
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)