TNT houdt er ook mee op
#11
vandaag nog een e-mail gekregen van telenet zelf waar ze het aankondigen, dat tcm en tnt vanaf januri 2014 niet meer te zien zijn
Antwoord
#12
(30-11-2013, 01:24)natte schreef:
(29-11-2013, 21:08)zorro123 schreef: vandaag nog een e-mail gekregen van telenet zelf waar ze het aankondigen, dat tcm en tnt vanaf januri 2014 niet meer te zien zijn

en zoekt voor waardig alternatief ben benieuwd

Ik las toch.iets anders,dat ze syfy,mgm en 13th street als vervanging noemen.
Antwoord
#13
(30-11-2013, 01:49)master-magic schreef:
(30-11-2013, 01:24)natte schreef:
(29-11-2013, 21:08)zorro123 schreef: vandaag nog een e-mail gekregen van telenet zelf waar ze het aankondigen, dat tcm en tnt vanaf januri 2014 niet meer te zien zijn

en zoekt voor waardig alternatief ben benieuwd

Ik las toch.iets anders,dat ze syfy,mgm en 13th street als vervanging noemen.

waar natte het over heeft, staat op de facebookpagina van telenetentertaint, en het wordt gezegd door telenetentertaint produkt/dienst : meer nog : zodra er meer informatie is, geven we het zeker door,
waar of niet ?, het wordt daar zeker niet verteld : dor ene en aangedikt door een ander
Antwoord
#14
ach ja, als ze vervangers gevonden hebben, zullen ze nog wel een mail sturen
Antwoord
#15
(30-11-2013, 03:48)zorro123 schreef: ach ja, als ze vervangers gevonden hebben, zullen ze nog wel een mail sturen

Van de 70 zenders die nu nog te verkrijgen zijn,mogen er voor mijn part nog 20 er af beginnen met Qmusic,wie zit daar nu naar de kijken,hoe die daar rondlopen,en nog meer van die waardeloze.
Antwoord
#16
(30-11-2013, 01:49)master-magic schreef:
(30-11-2013, 01:24)natte schreef:
(29-11-2013, 21:08)zorro123 schreef: vandaag nog een e-mail gekregen van telenet zelf waar ze het aankondigen, dat tcm en tnt vanaf januri 2014 niet meer te zien zijn

en zoekt voor waardig alternatief ben benieuwd

Ik las toch.iets anders,dat ze syfy,mgm en 13th street als vervanging noemen.

Hij was nog zijn bril aan het zoeken Cool
Antwoord
#17
Citaat:Hij was nog zijn bril aan het zoeken Cool
Ik vind het schandalig dat ze aan zender Qmusic bandbreedte verspillen,man man
Antwoord
#18
(30-11-2013, 02:40)zorro123 schreef:
(30-11-2013, 01:49)master-magic schreef:
(30-11-2013, 01:24)natte schreef:
(29-11-2013, 21:08)zorro123 schreef:
Citaat:vandaag nog een e-mail gekregen van telenet zelf waar ze het aankondigen, dat tcm en tnt vanaf januri 2014 niet meer te zien zijn

en zoekt voor waardig alternatief ben benieuwd

Ik las toch.iets anders,dat ze syfy,mgm en 13th street als vervanging noemen.

waar natte het over heeft, staat op de facebookpagina van telenetentertaint, en het wordt gezegd door telenetentertaint produkt/dienst : meer nog : zodra er meer informatie is, geven we het zeker door,
waar of niet ?, het wordt daar zeker niet verteld : dor ene en aangedikt door een ander

Heb facebookpagina niet gelezen maar normaal is de informatie juist dezelfde die master heeft aangegeven.De vroegere Charlotte van telenet is nu overgehevelt naar deze site,daarom bestaat die vorige facebook niet meer.

(30-11-2013, 03:48)zorro123 schreef: ach ja, als ze vervangers gevonden hebben, zullen ze nog wel een mail sturen
En anders mogen ze de prijs wel laten zakken van het abonnement.Dus ze zullen wel voor het eerste kiezen.Misschien.Nog twee filmzenders er bij.

(30-11-2013, 13:32)tarzan schreef: Hij was nog zijn bril aan het zoeken Cool
Ik vind het schandalig dat ze aan zender Qmusic bandbreedte verspillen,man man

Dat is nu een persoonlijke ingeving.Maar er zijn nu mensen die van klassieke of rock muziek houden en dan vind ik die zenders zeer doeltreffend.master zal wel weten hoevel plaats deze in nemen. Ik heb ook nog nooit naar die zenders geluisterd.Maar nu zijn ze er toch bij REX&RIO dus soms luister ik er wel naar.En er zijn ook leuke zenders bij met hedendaagse muziek zonder reclame.
Antwoord
#19
Je kan ook naar Qmusic via de radio luisteren,inplaats van heel de dag dat stom beeld erbij.Kost alleen maar bandbreedte.

(30-11-2013, 13:32)Dimira schreef: Dat is nu een persoonlijke ingeving.Maar er zijn nu mensen die van klassieke of rock muziek houden en dan vind ik die zenders zeer doeltreffend.master zal wel weten hoevel plaats deze in nemen. Ik heb ook nog nooit naar die zenders geluisterd.Maar nu zijn ze er toch bij REX&RIO dus soms luister ik er wel naar.En er zijn ook leuke zenders bij met hedendaagse muziek zonder reclame.

Ik heb het niet over de muziek,die zal wel mooi zijn,maar moet daar heel de dag de TV voor op staan,en zien hoe die gasten daar rondhangen.
Vind het gewoon nutteloos.Via de radio ontvang je Qmusic ook.
Antwoord
#20
(30-11-2013, 14:34)tarzan schreef: Je kan ook naar Qmusic via de radio luisteren,inplaats van heel de dag dat stom beeld erbij.Kost alleen maar bandbreedte.

(30-11-2013, 13:32)Dimira schreef: [quote='zorro123' pid='4749' dateline='1385772050']
[quote='master-magic' pid='4748' dateline='1385768964']

Dat is nu een persoonlijke ingeving.Maar er zijn nu mensen die van klassieke of rock muziek houden en dan vind ik die zenders zeer doeltreffend.master zal wel weten hoevel plaats deze in nemen. Ik heb ook nog nooit naar die zenders geluisterd.Maar nu zijn ze er toch bij REX&RIO dus soms luister ik er wel naar.En er zijn ook leuke zenders bij met hedendaagse muziek zonder reclame.

Ik heb het niet over de muziek,die zal wel mooi zijn,maar moet daar heel de dag de TV voor op staan,en zien hoe die gasten daar rondhangen.
Vind het gewoon nutteloos.Via de radio ontvang je Qmusic ook.
Ik denk dat er hier een misverstand in het spel is.Ik dacht eerst dat je het had over music choise.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)