TNT houdt er ook mee op
#21
Een vervanger voor tcm weet ik toch niet direct voor de benelux,
Dus geloof er nog niet teveel van,
Die duitse zenders gingen ook vervangen worden,
En wat kregen we,brolzenders.
Antwoord
#22
Voor duitse zenders als je die wil vervangen kan je niet anders dan er nieuwe duitse zenders in de plaats te zetten.Dit heeft belgacom ook gedaan.Je gaat ook geen kinderzenders verwijderen en er sport zenders in de plaats zetten.
Antwoord
#23
Nochtans er zijn Duitse zenders genoeg om in de plaats te zetten ( RTL II, 3Sat, Kabel Eins, Super RTL, TELE 5, NDR, DAS VIERTE,...).
Heb zonet gezien dat MBC ook verdwenen is op de digitale kabel sinds 23 oktober. Ik vermoed dat dit enkel in het Brusselse is, vermits die in Vlaanderen niet op de kabel zit. Inderdaad Master, WDR is nog steeds niet vervangen ondanks hun beloftes.
En wanneer krijgen we RAI 2 en RAI 3 ?? Heeft dit gerucht ook niet de ronde gedaan verleden jaar ?
Antwoord
#24
Dat versta ik ook niet dat belgacom die 3 eerste kanalen van rail al een hele tijd in zijn bestand heeft.Hier heeft dat misschien ook wel geweest dat dat derde kanaal hier aanwezig was,maar dan zal het weer zoals altijd in het ex indi gebied geweest zijn en dat zijn de dikste profiteurs van ons land geweest.Dan kan die daar op de kabel gezeten hebben zoals vele andere zenders die de meeste andere mensen niet hadden maar wel voor moesten voor betalen.
Antwoord
#25
(01-12-2013, 04:13)master-magic schreef: Een vervanger voor tcm weet ik toch niet direct voor de benelux,
Dus geloof er nog niet teveel van,
Die duitse zenders gingen ook vervangen worden,
En wat kregen we,brolzenders.

van telenet entertaint :
Deze zenders stoppen helaas met uitzenden in België. Wij betreuren het dan ook dat we deze zenders niet meer kunnen aanbieden. De prijs van Rio zal niet worden aangepast. We zoeken altijd het beste totale aanbod en blijven nu dus ook zoeken naar nieuwe zenders om toe te voegen.

reactie hierop : Misschien dat er iets uit de bus kan komen om bv HBO 1, 2 en 3 naar Telenet te halen.
Antwoord
#26
(18-12-2013, 04:39)zorro123 schreef:
(01-12-2013, 04:13)master-magic schreef: Een vervanger voor tcm weet ik toch niet direct voor de benelux,
Dus geloof er nog niet teveel van,
Die duitse zenders gingen ook vervangen worden,
En wat kregen we,brolzenders.

van telenet entertaint :
Deze zenders stoppen helaas met uitzenden in België. Wij betreuren het dan ook dat we deze zenders niet meer kunnen aanbieden. De prijs van Rio zal niet worden aangepast. We zoeken altijd het beste totale aanbod en blijven nu dus ook zoeken naar nieuwe zenders om toe te voegen.

reactie hierop : Misschien dat er iets uit de bus kan komen om bv HBO 1, 2 en 3 naar Telenet te halen.

Ik vrees ervoor,Telenet heeft prime zenders he,de meeste HBO films komen op prime,ditto series,
Als ze de zenders HBO naar Belgie halen heeft prime een groot deel kwijt van hun aanbod.
In Nederland is dit ook aan de hand,en daar zie je het film1 aanbod verminderen in kwaliteit omdat ze minder gekende films hebben,
De meeste bekende zitten bij HBO.
Antwoord
#27
Je gaat mij nu toch niet vertellen dat er nergens ter wereld geen 2 goede film zenders niet meer te vinden zijn.Eerlijk gezegd zelf denk ik dat het bestand aan zenders voorlopig gelijk zal blijven omdat de laatste tijd er al enkele zijn bij ge plaatst.Wat er volgend jaar gebeurd is kofie dik kijken.Ik hoop dat het HD XL paket er uit gaat want anders heeft telenet de smeregste zet gedaan dat ze ooit hebben kunnen doen,en hebben ze de klanten die dit pakket hadden en het REX of RIO paket hebben genomen al deze zenders ontnomen want deze staan nu op zwart.Dus ofwel moeten die terug beschikbaar worden of anders ook verdwijnen voor de anderen.
Antwoord
#28
(18-12-2013, 10:14)Dimira schreef: Je gaat mij nu toch niet vertellen dat er nergens ter wereld geen 2 goede film zenders niet meer te vinden zijn.Eerlijk gezegd zelf denk ik dat het bestand aan zenders voorlopig gelijk zal blijven omdat de laatste tijd er al enkele zijn bij ge plaatst.Wat er volgend jaar gebeurd is kofie dik kijken.Ik hoop dat het HD XL paket er uit gaat want anders heeft telenet de smeregste zet gedaan dat ze ooit hebben kunnen doen,en hebben ze de klanten die dit pakket hadden en het REX of RIO paket hebben genomen al deze zenders ontnomen want deze staan nu op zwart.Dus ofwel moeten die terug beschikbaar worden of anders ook verdwijnen voor de anderen.

je kan niet zomaar zenders bijzetten die bestaan,
er moeten uitzendrechten zijn voor belgie en voor de films die men ook uitzend en de naam van de zender enz.
komt meer bij kijken dan zomaar een zender zoeken en toevoegen.
waarom denk je dat bv Tv Vlaanderen geen filmzender van Film1 of HBO kan toevoegen,ze zitten in dezelfde firma als Canal Digitaal Tv Vlaanderen,maar ze krijgen geen uitzendrechten voor belgie omdat deze bij telenet zitten.
zelfde voor de sportzenders van CD.
Antwoord
#29
(18-12-2013, 22:37)master-magic schreef:
(18-12-2013, 10:14)Dimira schreef: Je gaat mij nu toch niet vertellen dat er nergens ter wereld geen 2 goede film zenders niet meer te vinden zijn.Eerlijk gezegd zelf denk ik dat het bestand aan zenders voorlopig gelijk zal blijven omdat de laatste tijd er al enkele zijn bij ge plaatst.Wat er volgend jaar gebeurd is kofie dik kijken.Ik hoop dat het HD XL paket er uit gaat want anders heeft telenet de smeregste zet gedaan dat ze ooit hebben kunnen doen,en hebben ze de klanten die dit pakket hadden en het REX of RIO paket hebben genomen al deze zenders ontnomen want deze staan nu op zwart.Dus ofwel moeten die terug beschikbaar worden of anders ook verdwijnen voor de anderen.

je kan niet zomaar zenders bijzetten die bestaan,
er moeten uitzendrechten zijn voor belgie en voor de films die men ook uitzend en de naam van de zender enz.
komt meer bij kijken dan zomaar een zender zoeken en toevoegen.
waarom denk je dat bv Tv Vlaanderen geen filmzender van Film1 of HBO kan toevoegen,ze zitten in dezelfde firma als Canal Digitaal Tv Vlaanderen,maar ze krijgen geen uitzendrechten voor belgie omdat deze bij telenet zitten.
zelfde voor de sportzenders van CD.


Master , hoe is het dan mogelijk dat je canaldigitaal nu op een legale manier in België kan ontvangen? Dat is dan toch ook niet te begrijpen , dat dat dan wel kan film 1 in België
Antwoord
#30
(18-12-2013, 23:17)chukky2 schreef:
(18-12-2013, 22:37)master-magic schreef:
(18-12-2013, 10:14)Dimira schreef: Je gaat mij nu toch niet vertellen dat er nergens ter wereld geen 2 goede film zenders niet meer te vinden zijn.Eerlijk gezegd zelf denk ik dat het bestand aan zenders voorlopig gelijk zal blijven omdat de laatste tijd er al enkele zijn bij ge plaatst.Wat er volgend jaar gebeurd is kofie dik kijken.Ik hoop dat het HD XL paket er uit gaat want anders heeft telenet de smeregste zet gedaan dat ze ooit hebben kunnen doen,en hebben ze de klanten die dit pakket hadden en het REX of RIO paket hebben genomen al deze zenders ontnomen want deze staan nu op zwart.Dus ofwel moeten die terug beschikbaar worden of anders ook verdwijnen voor de anderen.

je kan niet zomaar zenders bijzetten die bestaan,
er moeten uitzendrechten zijn voor belgie en voor de films die men ook uitzend en de naam van de zender enz.
komt meer bij kijken dan zomaar een zender zoeken en toevoegen.
waarom denk je dat bv Tv Vlaanderen geen filmzender van Film1 of HBO kan toevoegen,ze zitten in dezelfde firma als Canal Digitaal Tv Vlaanderen,maar ze krijgen geen uitzendrechten voor belgie omdat deze bij telenet zitten.
zelfde voor de sportzenders van CD.


Master , hoe is het dan mogelijk dat je canaldigitaal nu op een legale manier in België kan ontvangen? Dat is dan toch ook niet te begrijpen , dat dat dan wel kan film 1 in België
omdat die regeling getroffen is en er geen reclame rond gemaakt word,en elke betalende klant is een extra klant he Wink
maar is niet te vergelijken met een telenet bv,
het aantal vlaamse mensen die een CD pakket gaan bestellen zal zeer veel kleiner zijn dan dat een zender bij telenet erbij komt.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)