TNT houdt er ook mee op
#41
(19-12-2013, 21:47)zorro123 schreef:
(19-12-2013, 21:40)Icymichel schreef:
(19-12-2013, 19:27)Dimira schreef:
(19-12-2013, 17:24)Icymichel schreef:
(19-12-2013, 13:37)Dimira schreef: Na 2014 zal je toch die stap moeten doen want wat gaat er anders gebeuren denk je.Ofwel lopen er heel wat klanten weg en dit laat telenet niet gebeuren.Want als julie kunnen blijven profiteren van die extra zenders ga ik mijn RIO opzeggen en waarschijnlijk telenet en zet ik gewoon de schotel want ik vind dit gewoon dat ze mensen eerst hebben blij gemaakt met hun REX&RIO en nu mis je een aantal zenders.Dus kan ik beter opstappen en nog meer zenders hebben.Ofwel zullen jullie tussen die 2 paketten moeten kiezen of het basis paket nemen.Zo eenvoudig is het.

Dat zullen we dan wel zien maar voor het moment zal ik zeker niet veranderen naar Rex of Rio.

Binnen 2 weken is het al zover en ze zullen die paketten die nog bestaan wel moeten verwijderen of ze zullen veel telefoon's van klanten kunnen verwachten die REX of RIO hebben.

Daar ben ik nog niet zeker van dat het binnen 2 weken zal gedaan zijn. 2014 kan lang duren.

niet panikeren : zolang die een plus abonnement of prime abonnement hebben geen brief of mail krijgen is er niets aan de hand


Bij het zappen naar TNT en tcm staat nu dat ze op 1/1/ verdwijnen
Antwoord
#42
(19-12-2013, 23:11)chukky2 schreef:
(19-12-2013, 21:47)zorro123 schreef:
(19-12-2013, 21:40)Icymichel schreef:
(19-12-2013, 19:27)Dimira schreef:
(19-12-2013, 17:24)Icymichel schreef:
(19-12-2013, 13:37)Dimira schreef: Na 2014 zal je toch die stap moeten doen want wat gaat er anders gebeuren denk je.Ofwel lopen er heel wat klanten weg en dit laat telenet niet gebeuren.Want als julie kunnen blijven profiteren van die extra zenders ga ik mijn RIO opzeggen en waarschijnlijk telenet en zet ik gewoon de schotel want ik vind dit gewoon dat ze mensen eerst hebben blij gemaakt met hun REX&RIO en nu mis je een aantal zenders.Dus kan ik beter opstappen en nog meer zenders hebben.Ofwel zullen jullie tussen die 2 paketten moeten kiezen of het basis paket nemen.Zo eenvoudig is het.

Dat zullen we dan wel zien maar voor het moment zal ik zeker niet veranderen naar Rex of Rio.

Binnen 2 weken is het al zover en ze zullen die paketten die nog bestaan wel moeten verwijderen of ze zullen veel telefoon's van klanten kunnen verwachten die REX of RIO hebben.

Daar ben ik nog niet zeker van dat het binnen 2 weken zal gedaan zijn. 2014 kan lang duren.

niet panikeren : zolang die een plus abonnement of prime abonnement hebben geen brief of mail krijgen is er niets aan de hand


Bij het zappen naar TNT en tcm staat nu dat ze op 1/1/ verdwijnen

Dit staat toch los van het feit dat men ergens in 2014 : plus en prime in 1 pakket brengt (plus = rex en prime = rio), zolang je geen brief of mail hebt ontvangen niet....
Antwoord
#43
(19-12-2013, 21:47)zorro123 schreef:
(19-12-2013, 21:40)Icymichel schreef:
(19-12-2013, 19:27)Dimira schreef:
(19-12-2013, 17:24)Icymichel schreef:
(19-12-2013, 13:37)Dimira schreef: Na 2014 zal je toch die stap moeten doen want wat gaat er anders gebeuren denk je.Ofwel lopen er heel wat klanten weg en dit laat telenet niet gebeuren.Want als julie kunnen blijven profiteren van die extra zenders ga ik mijn RIO opzeggen en waarschijnlijk telenet en zet ik gewoon de schotel want ik vind dit gewoon dat ze mensen eerst hebben blij gemaakt met hun REX&RIO en nu mis je een aantal zenders.Dus kan ik beter opstappen en nog meer zenders hebben.Ofwel zullen jullie tussen die 2 paketten moeten kiezen of het basis paket nemen.Zo eenvoudig is het.

Dat zullen we dan wel zien maar voor het moment zal ik zeker niet veranderen naar Rex of Rio.

Binnen 2 weken is het al zover en ze zullen die paketten die nog bestaan wel moeten verwijderen of ze zullen veel telefoon's van klanten kunnen verwachten die REX of RIO hebben.

Daar ben ik nog niet zeker van dat het binnen 2 weken zal gedaan zijn. 2014 kan lang duren.

niet panikeren : zolang die een plus abonnement of prime abonnement hebben geen brief of mail krijgen is er niets aan de hand
Voor hen niet dat is waar,maar wel voor degene die al die zenders mislopen zijn of niet meer kunnen bestellen.Ik zal dan ook de eerste zijn om aan de telefoon te hangen om te vragen hoe het nu zit met die zenders.
Antwoord
#44
We zullen het vlug genoeg weten.telenet wist natuurlijk weer zoals de vorige keer niks,had het nu via Facebook gepost heb deze middag al een bericht ontvangen waarop stond dat ze dus meer uitleg wouden.En daarop heb ik gezet dat ik vroeger het plus paket en HD XL had en overgestapt ben naar RIO en dat andere klanten nog altijd over die zenders beschikken en dat telenet die bij mij verwijderd heeft.En dat die op zwart staan,ik kan ook geen abonnement meer nemen op die zenders.Ik heb ook gevraagd hoe ze dat gaan oplossen ik ben eens benieuwd.
Antwoord
#45
(20-12-2013, 21:26)Dimira schreef: We zullen het vlug genoeg weten.telenet wist natuurlijk weer zoals de vorige keer niks,had het nu via Facebook gepost heb deze middag al een bericht ontvangen waarop stond dat ze dus meer uitleg wouden.En daarop heb ik gezet dat ik vroeger het plus paket en HD XL had en overgestapt ben naar RIO en dat andere klanten nog altijd over die zenders beschikken en dat telenet die bij mij verwijderd heeft.En dat die op zwart staan,ik kan ook geen abonnement meer nemen op die zenders.Ik heb ook gevraagd hoe ze dat gaan oplossen ik ben eens benieuwd.

Dimira, voor de 100ste keer, doordat jij bent overgestapt naar Rio, ga jij NOOIT die zenders meer terugkrijgen die andere klanten nu nog steeds hebben. (Denk maar aan enkele Zenders uit Pluspakket en HD XL Pack). Dus doordat andere klanten niet zijn overgestapt, kunnen zij nog steeds deze zenders bekijken die bij jou op zwart staan. In de loop van 2014 zal iedereen met de oude pakketten moeten overschakelen, maar dat zal niet onmiddellijk zijn. Ik hoop nu echt dat je het begrijpt, want je post hier al voor de zoveelste keer dezelfde reactie.
Antwoord
#46
(20-12-2013, 21:26)Dimira schreef: We zullen het vlug genoeg weten.telenet wist natuurlijk weer zoals de vorige keer niks,had het nu via Facebook gepost heb deze middag al een bericht ontvangen waarop stond dat ze dus meer uitleg wouden.En daarop heb ik gezet dat ik vroeger het plus paket en HD XL had en overgestapt ben naar RIO en dat andere klanten nog altijd over die zenders beschikken en dat telenet die bij mij verwijderd heeft.En dat die op zwart staan,ik kan ook geen abonnement meer nemen op die zenders.Ik heb ook gevraagd hoe ze dat gaan oplossen ik ben eens benieuwd.

Dimira dan had je maar eens twee keer moeten nadenken vooraleer de overstap te wagen. Zij die de overstap niet gedaan hebben zijn nu de gelukkigen.
Smile
Antwoord
#47
we gaan hier weer ferm offtopic,gaat over TNT die verdwijnt en niet rex en rio zenders,
daar is het rex en rio topic voor!!!!!!!
is ook al paar keer gezegd geweest Wink
Antwoord
#48
Ik vind het eigenlijk wel een spijtige zaak dat TNT en tcm verdwijnen . Er zijn er genoeg die weinig te bieden hebben , actua en strories bv , maar ja het is nu zo
Antwoord
#49
Ik vraag mij af waarom ze niet gewoon de Britse versie van TCM terug brengen op de kabel. Ik herinner mij dat we vroeger 2 zenders van TCM hadden. De Britse en de Europese versie waarbij we op sommige momenten 2 verschillende films hadden op hetzelfde moment. Een van de 2 deed ook aan kanaaldeling met Cartoon Network als ik me niet vergis. En er bestaat toch ook een Franse versie van TCM ? Wat ze uitzenden zijn identiek dezelfde films maar op andere uren en misschien met franstalige ondertitels wat denk ik toch geen probleem moet zijn met de uitzendrechten vermits het om dezelfde programmering gaat.
Antwoord
#50
(21-12-2013, 14:24)Dreekes schreef: Ik vraag mij af waarom ze niet gewoon de Britse versie van TCM terug brengen op de kabel. Ik herinner mij dat we vroeger 2 zenders van TCM hadden. De Britse en de Europese versie waarbij we op sommige momenten 2 verschillende films hadden op hetzelfde moment. Een van de 2 deed ook aan kanaaldeling met Cartoon Network als ik me niet vergis. En er bestaat toch ook een Franse versie van TCM ? Wat ze uitzenden zijn identiek dezelfde films maar op andere uren en misschien met franstalige ondertitels wat denk ik toch geen probleem moet zijn met de uitzendrechten vermits het om dezelfde programmering gaat.

Bepaalde films en reclame worden gekocht voor een bepaalde regio en dan kunnen ze deze niet in bv Belgie vertonen.
Zo ook met de UK versie,daar tonen ze andere films dan de versie die wij kregen (Noorse versie met Dutch subs) van tcm
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)