RT nieuwszender voorlopig weg bij telenet
#1
Doordat de EU beslist heeft dat deze zender in Europa geweerd moet worden door desinformatie is er bij Telenet ook deze zender tijdelijk niet meer te bekijken tot er weer goedkeuring is, of deze terug komt is nog koffiedik kijken,
Zolang er geen verdere info komt blijft deze met een pancarte met tekst op Telenet terug te vinden.
Antwoord
#2
Vreemd genoeg is deze nog altijd op satelliet te zien.
Weet er iemand of hij bij Proximus al weg is?
Antwoord
#3
(01-03-2022, 22:05)boulder schreef: Vreemd genoeg is deze nog altijd op satelliet te zien.
Weet er iemand of hij bij Proximus al weg is?

net eens de zenderlijst bekeken ( https://www.proximus.be/manuals/doc/prox...ers-nl.pdf )
die hebben deze zender zelf niet.
Antwoord
#4
(01-03-2022, 22:57)master-magic schreef:
(01-03-2022, 22:05)boulder schreef: Vreemd genoeg is deze nog altijd op satelliet te zien.
Weet er iemand of hij bij Proximus al weg is?

net eens de zenderlijst bekeken ( https://www.proximus.be/manuals/doc/prox...ers-nl.pdf )
die hebben deze zender zelf niet.

Klopt, volgens mij heeft deze zender nooit in het aanbod gezeten bij Proximus en met de huidige gebeurtenissen zal dat waarschijnlijk nooit het geval zijn.
Antwoord
#5
Ik zie dat ondertussen Russia Today in het Engels, Spaans en Frans weg is van Astra.
In het Arabisch staat het er wel nog op, maar ik vermoed dat die zender niet echt voor Europa bedoeld is.
Adolf Poetins propagandazender staat op pauze...
Antwoord
#6
(02-03-2022, 22:32)boulder schreef: Ik zie dat ondertussen Russia Today in het Engels, Spaans en Frans weg is van Astra.
In het Arabisch staat het er wel nog op, maar ik vermoed dat die zender niet echt voor Europa bedoeld is.
Adolf Poetins propagandazender staat op pauze...

idd, moest vandaag volgens Europese beslissing van de satelliet gehaald worden in europa voor enkele landen.
die andere versie zal waarschijnlijk ook nog gestopt worden.
via Facebook en YouTube zijn ze ook al niet meer te vinden.
wordt nog moeilijk om deze zender te vinden.
Antwoord
#7
(02-03-2022, 22:42)master-magic schreef: idd, moest vandaag volgens Europese beslissing van de satelliet gehaald worden in europa voor enkele landen.
die andere versie zal waarschijnlijk ook nog gestopt worden.
via Facebook en YouTube zijn ze ook al niet meer te vinden.
wordt nog moeilijk om deze zender te vinden.
Ik ga hem niet missen, die propagandazender.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)