Tekenserie
#1
ik zoek een serie met een broer en zus dat rond de jaren 2000 op TV kwam,
ze waren opzoek naar hun vader, in een rood ruimteschip,
k denk dat het op nickelodeon of ketnet kwam, kent iemand de naam van deze serie?
Het is een tekenserie, de wereld waar ze in leven komt overeen met de film Avatar (blauwemensen) vliegende brokstukken
Ze zochten hun vader, hun moeder was volgens mij dood?, Er waren geen auto's, enkel ruimteschepen/vliegtuigen, waar ze steeds mee rondvlogen.

Als iemand het weet,
laat het me weten!
Antwoord
#2
Smurfen waren veel vroeger en hadden niets met ruimte schepen te maken.Ik ben ook ooit jong geweest hoor.
Antwoord
#3
Neen, de smurfen zijn het helemaal niet. Het is niet zo gelijk de smurfen getekend, meer zoals avatar tegenwoordig met ang?...;

(06-11-2013, 19:28)Dimira schreef: Smurfen waren veel vroeger en hadden niets met ruimte schepen te maken.Ik ben ook ooit jong geweest hoor.
Antwoord
#4
Ik heb zelf geen kinderen dus rond die periode weet ik niet zo veel van tekenfilms.Weet je welke taal?
Antwoord
#5
Ja, de serie was op dat moment in het Nederlands, het kan wel dat het origineel in het Engels was, dat weet ik niet...


(08-11-2013, 21:55)Dimira schreef: Ik heb zelf geen kinderen dus rond die periode weet ik niet zo veel van tekenfilms.Weet je welke taal?
Antwoord
#6
(09-11-2013, 21:05)natte schreef:
(09-11-2013, 12:55)dieterwuytens schreef: Ja, de serie was op dat moment in het Nederlands, het kan wel dat het origineel in het Engels was, dat weet ik niet...


(08-11-2013, 21:55)Dimira schreef: Ik heb zelf geen kinderen dus rond die periode weet ik niet zo veel van tekenfilms.Weet je welke taal?

zal anime geweest zijn

Dat is typisch weer iets voor jouw.Dit is wel Japans en voor een ouder publiek dus dat zal het ook niet zijn.Zo gaan we er niet komen hoor.
Antwoord
#7
Neen, dit is het niet :/ , Dit lijkt veel op pokemon, zo was de serie niet, het was echt een zoektocht?...

(09-11-2013, 22:24)Dimira schreef:
(09-11-2013, 21:05)natte schreef:
(09-11-2013, 12:55)dieterwuytens schreef: Ja, de serie was op dat moment in het Nederlands, het kan wel dat het origineel in het Engels was, dat weet ik niet...


(08-11-2013, 21:55)Dimira schreef: Ik heb zelf geen kinderen dus rond die periode weet ik niet zo veel van tekenfilms.Weet je welke taal?

zal anime geweest zijn

Dat is typisch weer iets voor jouw.Dit is wel Japans en voor een ouder publiek dus dat zal het ook niet zijn.Zo gaan we er niet komen hoor.
Antwoord
#8
Ja,Dieter dan denk ik dat ik je echt niet verder kan helpen.Heb je al eens via een zoekmachine gezien.Want rond die tijd was ik elf bijna 35.Je kan dan misschien ook zoeken op foto's en afbeeldingen of video's en misschien vind je het zo wel.Want via deze weg zal het moeilijk gaan denk ik.
Antwoord
#9
Bedankt voor je reactie, ik heb echtwaar, alles al geprobeerd, ik heb al e-mails gestuurd naar nickelodeon, maar niks :/, dit is zowat mijn laatste hoop voor het zoeken, ik vind er gewoon niks over.

(10-11-2013, 13:31)Dimira schreef: Ja,Dieter dan denk ik dat ik je echt niet verder kan helpen.Heb je al eens via een zoekmachine gezien.Want rond die tijd was ik elf bijna 35.Je kan dan misschien ook zoeken op foto's en afbeeldingen of video's en misschien vind je het zo wel.Want via deze weg zal het moeilijk gaan denk ik.
Antwoord
#10
Nee,maar ik zou doen wat ik je daar zei.Gewoon via een zoekmachine.Google of Bing en dan zal je misschien wel een ressultaat vinden;Suxes.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)